Odliczenie od podatku…

Czy odliczenie za naukę w szkole wyższej za 2003 rok jest nadal aktualne? I najważaniejsze- czy można odliczyć szkołę na podstawie wpłaty do kasy szkoły, a także na poczcie? Ktoś mi powiedział, że musi być tylko faktura. Pierwszy raz słyszę!!!

Aga z marcowym dzieciątkiem (29 marca 2004)

Edited by agustek on 2003/11/13 20:17.

3 odpowiedzi na pytanie: Odliczenie od podatku…

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: Odliczenie od podatku…

W przyszlym roku mozna ostatni raz sobie odliczyc to o czym piszesz. Ja sobie odliczalam kilka lat temu i nie mialam zadnej faktury, tylko dowod wplaty. Ale niech jeszcze sie ktos wypowie, bo moze sie cos zmienilo?

Kate, 24 IV 2004!

pam-24 Dodane ponad rok temu,

aktualne !

odliczenie jeszcze aktualne , a kwitki kasowe i pocztowe sa honorowane ! Prawdopodobnie od 2004 ulga szkolna bedzie zlikwidowana

Pam & Karolcia 11-2003

zabka Dodane ponad rok temu,

Re: Odliczenie od podatku…

Aktualne i takie dowody wpłat są jak najbardziej honorowane. ale to już niestety ostatni rok. Wczoraj właśnie podawano co można będzie odliczyć w 2004roku i niestety nauki ani zakupu pomocy naukowych już nie.

Pozdrawiam
Żabka i Mikołaj (13.02.2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: Odliczenie od podatku…?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
"przybrane dzieci"
która z was rozpieszcza pieska jak dziecko, bo u mnie jest traktoewany jak przwowity członek rodziny, może zliczymy ile mamy "przybranych dzieci". Ja mam suczkę 1,5 roku _rottweiller JOVI_(przerwa do stycznia ) w
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Co na przeziębienie_dla mnie , pomózcie!
Jestem przeziębiona i nie wiem na jakie lekarstwa moge sobie pozwolic podczas karmienia piersią. Poradzcie cos zanim sie całkiem rozłozę... rita25 i Sonia 03,07,03
Czytaj dalej