pęknięta skóra w rowku pośladkowym

hej dziewczyny.
synek 1,5roku ma pękniętą skórke w rowku pośladkowym,na samiuteńkiej górze,przy kręgosłupie.i jest to taka “żywa” ranka
nie moge mu tego zaleczyć, zdne masci sudocrem,benphaten, zasypki alantan nie działają.
dzis pojechalismy do lekarza,ale jak na złosć nie dojechał.wiec znów musimy poczekać.
moze macie jakies pomysły,moze któres dziecko tez tak miało.
staram sie zeby młodziak chodził jak najwiecej bez pieluchy,ale co sie lekko podleczy,to znów na nastepny dzien jest gorzej.
pieluchy uzywamy od 1,5roku tej samej firmy.
płyny do kąpieli,proszki,kremy-nic nie zmienialismy,wiec chyba odpada reakcja alergiczna
trwa to juz od około miesiąca.

9 odpowiedzi na pytanie: pęknięta skóra w rowku pośladkowym

  1. Masz balsam kapucyński?
    Szczypie jak cholera, ale ja wszelkie trudno gojące się ranki tym zalewam (dzieciom jak śpią) i po 1-2 zalaniach zapominam o rance…

    • Zamieszczone przez kurczak
      Masz balsam kapucyński?
      Szczypie jak cholera, ale ja wszelkie trudno gojące się ranki tym zalewam (dzieciom jak śpią) i po 1-2 zalaniach zapominam o rance…

      pierwsze słysze o takim
      w aptece do dostania?

      • ja długo walczyłam z pękaniem skóry ale w innym miejscu, tez nic nie pomagało i gin przepisał maść ze sterydami-pomogło na stałe, niestety nie pamiętam nazwy maści

        • Zamieszczone przez k.j
          pierwsze słysze o takim
          w aptece do dostania?

          Ja właściwie wszystko leczę balsamem – począwszy od kataru czy zapalenia oskrzeli (wewnętrznie) po nieładne rany (zewnętrznie).

          W tradycyjnych aptekach nie ma. Można kupić bezpośrednio u Kapucynów, albo wysyłkowo :
          Widziałam kiedyś w jakiejś ziołowej aptece, ale cena była z kosmosu.

          • Zamieszczone przez kurczak
            Ja właściwie wszystko leczę balsamem – począwszy od kataru czy zapalenia oskrzeli (wewnętrznie) po nieładne rany (zewnętrznie).

            W tradycyjnych aptekach nie ma. Można kupić bezpośrednio u Kapucynów, albo wysyłkowo :
            Widziałam kiedyś w jakiejś ziołowej aptece, ale cena była z kosmosu.

            dzieki za info.musze popatrzec.

            • Zamieszczone przez WerBla
              ja długo walczyłam z pękaniem skóry ale w innym miejscu, tez nic nie pomagało i gin przepisał maść ze sterydami-pomogło na stałe, niestety nie pamiętam nazwy maści

              mam w domu masc ze sterydem,dla dziecka.bo dostał w związku z wczesniejszym uczuleniem.
              ale nie wiem czy mozna ja stosowac na rane otwartą,bo ta taka jest.

              • Zamieszczone przez k.j
                mam w domu masc ze sterydem,dla dziecka.bo dostał w związku z wczesniejszym uczuleniem.
                ale nie wiem czy mozna ja stosowac na rane otwartą,bo ta taka jest.

                no ja miałam rane otwarta i mogłam, ale to zalezy jaka maść…wiadomo bedzie szczypać

                • A to jakaś jątrząca się rana?
                  U nas na wszelkie suche rany pomaga Alantan Plus maść, kilka razy dziennie. Najpierw przemywam Octeniseptem albo wodą utlenioną, osuszam i smaruję.
                  Żadne sudokremy, maści na odparzenia i inne z tlenkiem cynku, bo one dodatkowo wysuszają skórę, a więc staje się bardziej podatna na uszkodzenia.
                  Powodzenia

                  • I jeszcze do głowy przyszedł mi Elocom – maść sterydowa. Pięknie zaleczył pęknięty palec mojego chrześniaka, ale to miało podłoże alergiczne, mały jest atopikiem.

                    Znasz odpowiedź na pytanie: pęknięta skóra w rowku pośladkowym

                    Dodaj komentarz

                    Mozarella w ciąży

                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                    Czytaj dalej →

                    Ile kosztuje żłobek?

                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                    Czytaj dalej →

                    Dziewczyny po cc – dreny

                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                    Czytaj dalej →

                    Meskie imie miedzynarodowe.

                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                    Czytaj dalej →

                    Wielotorbielowatość nerek

                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                    Czytaj dalej →

                    Ruchome kolano

                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                    Czytaj dalej →
                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                    Logo
                    Enable registration in settings - general