piekne :) i nietanie :( spinki do wlosow

kolezanka poprosila mnie zebym weszla na te stronke i kupila jaj pare spinek dla coreczki i wyslala do USA

dzis przyszly
laski no jakbym miala corke to byloby cos kupione po prostu piekne

zakochalam sie

[Zobacz stronę]

ale nie wykluczam ze nabede taka broszke sobie samej

46 odpowiedzi na pytanie: piekne :) i nietanie :( spinki do wlosow

  1. cóż proponuję postarać sie o córkę :Radocha:

    • Zamieszczone przez Klucha
      cóż proponuję postarać sie o córkę :Radocha:

      oj tam oj tam 😉
      dzis juz druga mnie zacheca do tych spraw 😉
      ale w tej sytuacji

      wole robic prezenty corkom kolezanek 🙂

      • Zamieszczone przez dorotka1
        oj tam oj tam 😉
        dzis juz druga mnie zacheca do tych spraw 😉
        ale w tej sytuacji

        wole robic prezenty corkom kolezanek 🙂

        rozumiem że mogę Zu pokazać asortyment

        • :Nie nie:
          prezenty to ja sama wybieram
          z uwzglednieniem upodoban obdarowywanego 😉
          zamowien na prezenty nie przyjmuje

          • Zamieszczone przez Klucha
            cóż proponuję postarać sie o córkę :Radocha:

            juz jej to dzis proponowałam

            • O, to spodobałaby Ci się pakamera:)

              • Rzeczywiscie ladne, ale ja, mimo posiadania trzech panien, nie skusze sie na ani jedna sztuke, bo u nas spinki przychodza i odchodza, dlatego kupuje te prawie najtansze 😉

                • Zamieszczone przez ahimsa
                  O, to spodobałaby Ci się pakamera:)


                  nie lubie bizuterii ale niektóre rzeczy mnie urzekły

                  • a mnie akurat te spinki nie bardzo podeszły, ale ja głównie H&M-owa jestem

                    • superowe, bardzo oryginalne:)
                      miś uszatek kapitalny!
                      zamówienie uczynię

                      • Mi też nie, bo widziałam juz flauszu cudeńka….

                        • Nieskromnie powiem, że uczynić takie cuda to nie problem,przynajmniej dla plastyka 🙂 Wystarczy dysponować czasem i pomysłami.
                          Luuuuzik 😀

                          • To też filc;)

                            • Zamieszczone przez AgaSkol
                              Nieskromnie powiem, że uczynić takie cuda to nie problem,przynajmniej dla plastyka 🙂 Wystarczy dysponować czasem i pomysłami.
                              Luuuuzik 😀

                              fajnie miec taki luuuzik 🙂

                              widac na pierwszy rzut oka ze to nie jest jakies skomplikowane
                              ale trzeba umiec
                              zrobic
                              i wymyslec
                              no ja tego nie potrafie
                              wiec sobie chwale ze inni robia i jeszcze chcac odstapic za niewielka 😉 odplatnoscia 😀

                              • Zamieszczone przez dorotka1
                                kolezanka poprosila mnie zebym weszla na te stronke i kupila jaj pare spinek dla coreczki i wyslala do USA

                                dzis przyszly
                                laski no jakbym miala corke to byloby cos kupione po prostu piekne

                                zakochalam sie

                                ale nie wykluczam ze nabede taka broszke sobie samej

                                Dorotka! CZADOWE 😀
                                Hmm… dla siebie też by się parę sztuk wynalazło

                                • Fajne, ale nie ma sensu kupować, bo straaaasznie drogie, a spinek i gumek to trzeba na dziesiątki, bo ciągle giną 😉
                                  Najwyżej ze dwie sztuki, takie wyjściowe 😉

                                  • Dorotko zaintrygowałaś mnie… chyba spróbuję zrobić

                                    • Zamieszczone przez Vievioorka
                                      Dorotko zaintrygowałaś mnie… chyba spróbuję zrobić

                                      Ja właśnie skończyłam szperać po allegro. Filc kolorowy kosztuje grosze 😀 Tylko pomysł bezcenny

                                      • Zamieszczone przez Bep
                                        Ja właśnie skończyłam szperać po allegro. Filc kolorowy kosztuje grosze 😀

                                        a szanowna mogłaby wrzucić jakiś link bo jakoś leniucha mam ostatnio

                                        • Sorrki,że ja ale akurat też przeglądałam na allegro

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: piekne :) i nietanie :( spinki do wlosow

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general