Forum: Odradzam

Pieluszki firmowe CAREFOUR

Masakra na całej lini. Wierz z ceraty, wylewa sie górą bo chłonność żadna, jak maluch zrobi kupke a wtedy pisiu to siuśki „stoją” w pieluszce bo nie wsiąknie w nią juz nic.
Co z tego ze cena niska 29 zł za 78 szt jak musiałam całą paczke w smietnik wywalic bo do niczego sie nie nadawały. I jeszcze mokra pupa wiecznie Bleee

3 odpowiedzi na pytanie: Pieluszki firmowe CAREFOUR

agula12 Dodane ponad rok temu,

Cześć!

ceratowe wstrętne, ale za to bawełniane całkiem całkiem. U nas się sprawdzają

Pozdrawiam

alina78 Dodane ponad rok temu,

Ceratowe są w niebieskich paczkach a bawełniane w jakich ??? Napisz moze sie skusze. A jaka jest ich cena i ile szt. w opakowaniu ??

hakami Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Alina78:Masakra na całej lini. Wierz z ceraty, wylewa sie górą bo chłonność żadna, jak maluch zrobi kupke a wtedy pisiu to siuśki „stoją” w pieluszce bo nie wsiąknie w nią juz nic.
Co z tego ze cena niska 29 zł za 78 szt jak musiałam całą paczke w smietnik wywalic bo do niczego sie nie nadawały. I jeszcze mokra pupa wiecznie Bleee

podpisuję się ! wstrętne ceratowe, ale nie to najgorsze. wkurzało mnie to, że przylepce są jednorazowego użytku. jak za pierwsszym razem żle się przyczepi, to nie ma szans odkleić. Wyrywa się razem z pieluchą.:mad:

Znasz odpowiedź na pytanie: Pieluszki firmowe CAREFOUR?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecam
Pieluchy z Lidla
Polecam pieluszki z lidla "tujours" w duzych paczkach. Są super chłonne, wierzch bawełniany a nie ceratowy, gumeczki po bokach. Jak dla mnie jakość jak pampers a cena o niebo lepsza
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Ktoś tak miał?
Witam:) Jestem tutaj można powiedzieć nowa! Potrzebuję jakiejś porady... albo może któraś z was tak miała i mi pomoże. Ok 10 powinnam dostać @ , moje cykle są dość nieregularne
Czytaj dalej