pierwszy guz :(((

krzysio zaliczyl juz guza…

dzieki zabawce, ktora byla dla niego za ciezka (choc na opakowaniu bylo napisane 3m+)
nie utrzymal jej w raczce i uderzyl sie w czolo :((

swoja droga przy mnie nie doszlo by do tego, zawsze patrze na to jak krzys sie bawi (tym bardziej ta zabawka- bo wiem ze jeszcze trudno mu ja dobrze chwycic);
a zostawilam malego na moment z babcia :((

Ewa i Krzyś (4 miesiące)
[Zobacz stronę]

2 odpowiedzi na pytanie: pierwszy guz :(((

  1. Re: pierwszy guz :((

    naucza sie bez obawy moj juz nie jednego zaliczyl jak to sie mowi jak sam sie nie walnie to nie wie jak boli:-)
    nastepnym razem bedzie uwazal i sie nauczy tak jak moj.

    Aga i dzieci

    • Re: pierwszy guz :((

      Moja Natalka sobie jeszcze guza nie nabiła…

      … natomiast zafundowała go mnie… na czole… !

      … a zaraz potem zrobiła mi malinkę na brodzie… wyglądałam baaardzo nieciekawie

      Maja z Natalką (5,5 miesięca) [Zobacz stronę]

      Znasz odpowiedź na pytanie: pierwszy guz :(((

      Dodaj komentarz

      Mozarella w ciąży

      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

      Czytaj dalej →

      Ile kosztuje żłobek?

      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

      Czytaj dalej →

      Dziewczyny po cc – dreny

      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

      Czytaj dalej →

      Meskie imie miedzynarodowe.

      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

      Czytaj dalej →

      Wielotorbielowatość nerek

      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

      Czytaj dalej →

      Ruchome kolano

      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

      Czytaj dalej →
      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
      Logo
      Enable registration in settings - general