płeć dziecka – pomyłki na USG

Moje Drogie!
Ostatnio kilka razy słyszłam wśród znajomych historie dotycząće pomyłek na USG przy określaniu płci.
Moja sąsiadka na przykład była trzy razy i za każdym razem mówiono, że to chłopiec. Wyobraźcie sobie w jakim była szoku, kiedy urodziła córeczkę…….
Ciekawa jestem czy też się z tym często spotykacie.
Ja byłam ostatnio na badaniu i lekarz przepowiedzial mi dziewczynkę, ale przez te historie traktuję to z niepewnością…. Napiszczie o swoich odczuciach.

Eda 20.11.2003

22 odpowiedzi na pytanie: płeć dziecka – pomyłki na USG

  1. Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

    cześć
    ja miałam taką sytuacja z pierwszyn dzieckiem; na usg gdzieś w 6 miesiącu lekarz powiedział że to raczej chłopak- ja niegdy wiecej już później nie pytałam o płeć- bo stwierdziłąm że jak facet to facet (skompletowałam “męską” garderobę w smochodziki :)) – a tu urodziłam dzidzię i mi mówią, że ma pani córeczkę- byłam b. szczęśliwa;
    obecnie jestem w 9 miesiącu kolejnej ciąży i gdzieś tydzień temu byłam znów na usg, no i inny lekarz powiedział że to facet, zresztą gdzieś w 7 m. też wychodziło, że facet – ale kto to będzie naprawdę to sie okaże dopiero po – ja teraz specjalnie też się nie nastawiam na konkretną płeć – bo najważniejsze jest zdrowie dziecka- i bedę równie szczesliwa czy sie urodzi dziewczynka, czy chłopak
    pzdr
    asia z madzią(3l) i….(39 tc)

    • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

      Znam wsrod znajomych dwie pomylki i obie pomulki byly widziane na usg jako chlopcy a urodzily sie dziewczynki 🙂 Ale znam rozwniez kilka trafien w plec dziecka !


      Aguś i Emilka 23.06.2003

      • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

        Eda, mam identycznie!! Niby gin mi za kazdym razem mowi ze bedzie malutka kobietka, ale ja traktuje to nadal z niepewnoscia. Uwierze, jak malutka bedzie na swiecie hihihi
        pozdrawiamy

        Usianka i listopadowa dziewczynka (9.XI.2003 a może jednak wcześniej?)

        • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

          Też słyszałam o kilku pomyłkach… Mi lekarka powiedziała, że Patryk jest tak fajnie ułożony, że nie ma mowy o pomyłce :-)))) No cóż, zobaczymy… Pozdrawiam
          majka i patryk (17.11.2003)

          • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

            znam parę takich pomyłek:

            miał być Daniel, jest Daniela
            miał być Kacper, jest Oliwia
            miała być Zuzanna, jest Daniel
            miała być Kamila, jest Kamil

            to z bliskich znajomych, a pewnie jest jeszcze dużo z dalszych znajomych

            u mnie miał byc Wojtuś i jest, z czego jestem przeogromnie zadowolona

            Agnieszka i Wojtuś (23.07.2003)

            • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

              kurcze, ja na usg widzialam takiego siusiaka, ze chyba razczej na dziewczynke to nie wygladalo, ale bylby numer !

              malinka i upragniony maly chlopczyk
              29.02.04

              • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                Moja koleżanka na dzień przed porodem miała robione USG, i “wyszła” dziewczynka. Na poprzednich dwóch USG również nie było widać żadnych męskich oznak…. Mamusia była szczęśliwa, ale tatuś trochę niepocieszony, gdyż w domu baraszkowała już 2 letnia córa. Kiedy urodziła położne nie powiedziały jej od razu co się objawiło, dopiero sama “wymacała” malutkie jajeczka…..kiedy zadzwoniła tatuś nie uwierzył, dopiero przyjechał i zobaczył a potem długo, długo i skwapliwie opijał upragnionego syna.

                • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                  Mój Kajtekk do 30 tygodnia był Zuzią..hihi a teraz ma siurdalka i jest Kajetanem. Dopiero na USG trójwymiarowym wyszło szydło z worka! Taki mi numer zrobił, ale to fajnie bo tata troche chyba liczył na synka…

                  • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                    Znam to!
                    W 26 tygodniu byłam na usg i doktorek oznajmił nam: ” Będzie córeczka!”. No to super.
                    W 36 tygodniu byłam jeszcze raz na usg i lekarz (ten sam) stwierdził po zobaczeniu jajeczek na monitorze :”Będzie synek!” – jeszcze bardziej się ucieszyłam bo marzyliśmy o chłopczyku.
                    I faktycznie – urodził się Jakub! W rodzinie się śmiali że przez 10 tygodni dorobiliśmy mu siusiaka bo chcieliśmy synka !!

                    Pozdr!

                    Dorota i Kubuś

                    • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                      ja znam jedną historię…mojej koleżanki!
                      …podczas ciąży chwaliła się albumem ze zdjeciami z usg…miała ich chyba z 20 i każde było podpisane data i imieniem dziecka – Kondi (od Konrada)…
                      …po porodzie dzwonie do niej z gratulacjami i pytam się jak sie czuje synuś a ona, że urodziła córę – Kingę :-))) Nie mogłam uwierzyć!!! Nikt nie mógł….ona sama nie mogłam a jaj mama gdyby nie była przy porodzie powiedziałaby, ze zamienili :-))) Ale szczęśliwi są przeogromnie a Kinga jest tak słodka, ze można by było ją zjeść :-)))

                      Ja mimo iż wiem, ze pomyłki istnieją i 100% sie ma dopiero po porodzie to…bardzo bardzo bardzo bym chcaiął znać płeć dziecka!

                      Może 27.10…wtedy bedzie 24 t.c i bede robiła #D – powinnam poznać płeć in-sidera 🙂

                      AiR Klejn i dzidzio (Alan/Nina) 15 luty :-)))

                      • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                        Czyli moj Kacperek to moze byc dziewczynka???????? Pani na USG powiedziala ze to chlopczyk na 100 procent. Pokazala nam jajeczka i ja sama je widzialam na wlasne oczy – taki woreczek miedzy nozkami sobie dyndal. Juz tak sie przyzwyczailam przez te kilka dni odkad wiem ze to Kacperek ze teraz jakos sobie nie wyobrazam zeby moglo byc inaczej…..to nie o to chodzi ze nie chce dziewczynki tylko raczej o to ze juz wszyscy sie nastawilismy i pokochalismy tego malego dziada jako wlasnie Kacperka:)

                        • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                          U znajomych w zeszlym tygodniu urodzila sie dziewczynka, zamiast zapowiadanego (chyba po 3 USG) chlopaczka.
                          Wiele jednak zalezy i od sprzetu jakim lekarz dysponuje jak i od jego talentu :o))

                          Bondi i Kangurek (10 luty 2004)

                          • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                            :-))) skoro widziałas to wiesz co bedzie :-)))
                            tez bym chciala widziec…. Ale myślę ze płeć w 100% to dopiero po urodzeniu możnba stwierdzic!
                            Mąż mówi, ze ma przeczucie, ze nosze chłopca…ja jeszcze nie wiem sam co myślę i czuję…
                            ale wolałabym używac jednej z form on lub ona a nie jak sie powie :-)))
                            Co ma być to bedzie….cieszmy sie!

                            AiR Klejn i dzidzio (Alan/Nina) 15 luty :-)))

                            • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                              Basiulec miałbyć chłopakiem, dopiero w..chyba…..w 8 miesiacu była na 100% dziewczynka. We łonie matki dziewczynki mają bardzo spuchniętę wargi sromowe i to często lekarze biorą za jaderka !!!

                              Anka i Basiulec (10 MIECHÓW!!!)

                              • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                                u nas ok. 20 tygodnia ‘klejnoty rodzinne’ byly widoczne jak na dloni – raczej nie bylo mowy o pomylce 😉

                                onka i ;18.08.03

                                • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                                  EEE mi w 16 tyg powiedział że będę miała cipulca i mam i to jakiego 🙂

                                  • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                                    Witam!
                                    Mój lekarz w pierwszej ciąży powiedział,że będzie chłopiec. Trzy razy to potwierdzał.I rzeczywiście urodził sie chłopiec. Teraz urodziłam dziewczynkę,na usg lekarz zobaczył,że to córeczka będzie. Nie wierzyłam do końca,bo wiem,że chłopca łatwiej zauważyć.
                                    Ciesze się,bo w moim przypadku dwa razy lekarz się nie pomylił.

                                    matusia

                                    • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                                      Ja ostatnio sie mocno zastanawiam, co wyskoczy mi z brzusia….
                                      W 29tc na USG dowiedzialam sie, ze bedzie dziewczynka, maz tez widzial, wiec na 99%.
                                      A teraz kazdy kto na mnie spojrzy mowi, ze chyba bedzie chlopiec, bo wygladam na chlopca :))
                                      No coz….mam nadzieje niedlugo sie dowiedziec
                                      Pozdrawiam

                                      Aga i perełka (Jagódka) 07.X.2003, ktora wcale sie nie spieszy…

                                      • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                                        Mi lekarz nie chciał powiedzieć, ale wyobraź sobie,że sama wiedziałam, że Artek to chłopiec. Lekarz w późniejszym stadium ciąży potweirdził.

                                        Gosia i Artek

                                        • Re: płeć dziecka – pomyłki na USG

                                          U mnie zarówno przy pierwszej jak i drugiej ciąży lekarz zdiagnozował płec poprawnie. A znalazłam lekarza, ktory ma jeszcze 100% “wykrywalność”, ciagle posyłam do niego nowe koleżanki i jeszcze sie nie pomylił. Znany jest równiez z tego w szpitalu. Wiec chyba okreslenie płci zależy od doswiadczenia i umiejetnosci “widzenia”.

                                          Ewa, Sandra, Sebastian

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: płeć dziecka – pomyłki na USG

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general