podkład REVLON COLORSTAY

naprawdę rewelacja! Podkład matujący dla cery tłustej i mieszanej. Utrzymuje matową skórę praktycznie przez cały dzień. Żaden z wcześniej przeze mnie używanych tak dobrze się nie sprawdził. Do tego nie brudzi ubrań! cena ok. 70 zł. za 35 ml.

7 odpowiedzi na pytanie: podkład REVLON COLORSTAY

  1. Re: podkład REVLON COLORSTAY

    Ten podkład jest naprawdę super!!!!!!!!!!!

    Agata i

    • Re: podkład REVLON COLORSTAY

      tez sobie ostatnio kupilam:)
      naprawde rewelacje – makijaz zrobiony rano trzyma sie caly dzien – a buzia matowa:) ladnie kryje:)

      ja kupilam na allegro za 50zl razem z przesylka:)

      • Re: podkład REVLON COLORSTAY

        ja też kupiłam na allegro 🙂
        podałam cene sklepową

        • Re: podkład REVLON COLORSTAY

          dla mnie ma jedną wade
          dotkniety czymś wigotnym – np buziak dziecka, wilgotna reka, nie wiem co jeszcze – odparwia sie i ściera w wyniku czego zostaje na buzi plama:(

          • Re: podkład REVLON COLORSTAY

            byc moze to od cery zalezy….mi nie scieka nawet po spacerowaniu w deszczu.

            zato odradzam colour adapt max factora – ten to dopiero scieka. ale jest fajny, delikatny, swietnie sie naklada.

            • Re: podkład REVLON COLORSTAY

              podpisuje sie (to juz kolejne Ci przytakniecie Basiu ;)- dla mnie tez rewelka, dluuugo bylam wierna podkladowi clinique, ten jest o niebo lepszy

              Marta &

              • Re: podkład REVLON COLORSTAY

                ja też polecam, jest świetny 🙂

                Wojtuś (07.08.05)

                Znasz odpowiedź na pytanie: podkład REVLON COLORSTAY

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general