Pomoc w interpretacji wyników morfologi

Witam kontrolnie co pół roku robie małemu morfologie i żelazo,wyniki były zawsze dobre
Telefonicznie powiedziano mi ze wyniki morfologii są w normie jednak mąz mi dzis je przywiózł i wcale jakos mi sie w normie nie wydają dlatego prosze o pomoc w ich interpretacji BO DO LEK. MOGE PODJECHAC DOPIERO JUTRO a do jutra ja osiwieje :Boje się:
Mały jak zwykle jest pogodny ma apetyt,biega skacze bawi sie jak zawsze więc o co chodzi
WBC 8,47 (9.00-30.00)
NEU%33.30(40.00-74.00)
BASO 0.15(0.00-0.10)
BASO% 1.81(0.00-1.10)
HCT 37.80 (44.00-70.00)
MCV 80.88 (97.00-115.00)
MCH26.86 (32.00-38.00)
RDW11,58 (13.00-18.00)

Dziekuje za pomoc

18 odpowiedzi na pytanie: Pomoc w interpretacji wyników morfologi

beamama Dodane ponad rok temu,

Jesteś pewna, że w nawiasach masz normy dla dzieci? Bo coś mi się nie wydaje, przynajmniej tak mówi gugl.

angels1984 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez beamama:Jesteś pewna, że w nawiasach masz normy dla dzieci? Bo coś mi się nie wydaje, przynajmniej tak mówi gugl.

to są chyba ogólne normy nie wiem czy dla dzieci
badania robie prywatnie
a Znasz sie na wynikach bo nie wiem co onich myslec?
a gugl mnie straszy temu tu pytam

klucha Dodane ponad rok temu,

googla sie nie czyta bo straszne rzeczy wychodzą

pyta się lekarza

angels1984 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Klucha:googla sie nie czyta bo straszne rzeczy wychodzą

pyta się lekarza

to to ja wiem tylko lekarz rano dopiero a chciałam co nieco wczesniej wiedziec

beamama Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez angels1984:to to ja wiem tylko lekarz rano dopiero a chciałam co nieco wczesniej wiedziec

Ja się nie znam, ztforki pytaj 🙂
Ale gugl podaje inne normy dla dzieci, wg których Wasze wyniki są jak najbardziej ok 🙂

angels1984 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez beamama:Ja się nie znam, ztforki pytaj 🙂
Ale gugl podaje inne normy dla dzieci, wg których Wasze wyniki są jak najbardziej ok 🙂

w labie gdzie robiłam powiedzieli mi ze są ok ale no własnie zawsze musi byc ale…………
jutro wale do lekarza
PS Ztforka sie rozpakowała wiec napewno szybko tu nie zaglądnie

beamama Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez angels1984:Witam kontrolnie co pół roku robie małemu morfologie i żelazo,wyniki były zawsze dobre
Telefonicznie powiedziano mi ze wyniki morfologii są w normie jednak mąz mi dzis je przywiózł i wcale jakos mi sie w normie nie wydają dlatego prosze o pomoc w ich interpretacji BO DO LEK. MOGE PODJECHAC DOPIERO JUTRO a do jutra ja osiwieje :Boje się:
Mały jak zwykle jest pogodny ma apetyt,biega skacze bawi sie jak zawsze więc o co chodzi
WBC 8,47 (9.00-30.00) 8-15
NEU%33.30(40.00-74.00)
BASO 0.15(0.00-0.10)
BASO% 1.81(0.00-1.10)
HCT 37.80 (44.00-70.00) 30 -40
MCV 80.88 (97.00-115.00) norma ok 80
MCH26.86 (32.00-38.00) 23 -35
RDW11,58 (13.00-18.00) 11,5 – 14,5

Dziekuje za pomoc

Gugl mówi na czerwono, reszty nie chce mi się szukać 😉

angels1984 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez beamama:Gugl mówi na czerwono, reszty nie chce mi się szukać 😉

dzięki
najbardziej mnie to BASO niepokoi
juz nie truje jutro sie dowiem

kas Dodane ponad rok temu,

Ja już nie pamiętam zbyt wiele, ale nic strasznego w tych wynikach nie widzę. A norma hematokrytu to chyba dla krwiodawcy płci męskiej!

angels1984 Dodane ponad rok temu,

Byłam u lek.wyniki jak najbardziej w porządku
mamy podawac preparat witaminowy i w styczniu znowu morfologia :

beamama Dodane ponad rok temu,

No i było się stresować

angels1984 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez beamama:No i było się stresować

Matki tak mają

beamama Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez angels1984:Matki tak mają

No. Ja tylko raz odstawiłam szopkę, na usprawiedliwienie mam, że to pierwsze dziecko było i malutkie jeszcze, szlochałam u lekarza z wynikami w ręce, a wyniki okazały się ok
Na szczęście uczę się błędach 😉

angels1984 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez beamama:No. Ja tylko raz odstawiłam szopkę, na usprawiedliwienie mam, że to pierwsze dziecko było i malutkie jeszcze, szlochałam u lekarza z wynikami w ręce, a wyniki okazały się ok
Na szczęście uczę się błędach 😉

no to ja tez mam usprawiedliwienie bo to moje pierwsze dziecko

bep Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez angels1984:Byłam u lek.wyniki jak najbardziej w porządku
mamy podawac preparat witaminowy i w styczniu znowu morfologia :

Cieszę się, że wszystko w porządku 🙂
Ja bym też się martwiła 😉 Mimo, że mam 2 i to w miarę odchowanych….

beamama Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Bep:Cieszę się, że wszystko w porządku 🙂
Ja bym też się martwiła 😉 Mimo, że mam 2 i to w miarę odchowanych….

Ja już nie, przede wszystkim nie patrze w gugl, owszem, wymaga to ode mnie samodyscypliny ale to dla mojego zdrowia
W ogóle uważam, że wyniki powinny wracać do lekarza, a nie od razu do pacjenta u nas tak przez jakiś czas było.

bep Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez beamama:Ja już nie, przede wszystkim nie patrze w gugl, owszem, wymaga to ode mnie samodyscypliny ale to dla mojego zdrowia
W ogóle uważam, że wyniki powinny wracać do lekarza, a nie od razu do pacjenta u nas tak przez jakiś czas było.

Ja dzwonie do teściowej. Pracowała w labie. A jak ma wątpliwości to konsultuje ze znajomym pediatrą…
Także mam naprawdę fajnie…

za Dodane ponad rok temu,

nieopłacona reklama

Znasz odpowiedź na pytanie: Pomoc w interpretacji wyników morfologi

Dodaj komentarz

Tematy, których nie znalazłam w forum
proszę o pomoc
hej potrzebuję pomocy, a mianowicie chodzi o kod rabatowy do croppa -40 % na buty damskie,swetry męskie itd. mam problem bo mój zdolny mąż w niedzielę rozwalił dwa komputery,jeden
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Smoleńsk - interesuje Was to jeszcze?
Od dłuższego czasu nie wchodziłam w tematy, których tytuł sugerował iż po raz kolejny wałkowana w nim jest katastrofa smoleńska. Myślę, że dzięki temu wiele "rewelacji" w tym temacie umknęło
Czytaj dalej