pomocy

Czesc dziewczyny.
Mam pytanie jak dlugo mozna zazywac clostyberyt ja biore juz czwarty cykl i progesteron wzrosl mi z 1,4 do 97, a efektow ciagle brak,co wy na to?

2 odpowiedzi na pytanie: pomocy

  1. Re: pomocy

    Czesc 🙂
    Ja tez boire clo ale dopiero 2 cykl, w pierwszym cyklu nie urosl ani jeden pecherzyk :-(( teraz koncze clo w 2 cyklu i za jakis tydzien sprawdze czy cos tam jest czy znow nie dziala.

    Przez ile miesiecy bierzesz clo decyduje najczesciej lekarz i oni maja dwie szkoly :
    – jedni mowia ze clo mozna brac az do skutku, lub bezterminowo np. 6 – 12 cykli
    – inni twierdza ze nie ma sensu brac wiecej niz 3 mies, poniewaz jesli pacjentka w tym czasie nie zaraguje na lek to nie ma sensu dalej go podawac i nalezy zastapic innym moze mocniejszym medykamentem np. Menogon ktory tez dzialala na stymulacje jajnikow.

    • Re: pomocy

      czesc, w ulotce pisza, ze bodajze po kilku probach, jesli lek nie przynosi rezultatow, to nie ma sensu go dalej stosowac. ja zaczynam w tym cyklu, zobaczymy jak to bedzie. ale sadze, ze jak po 3 cyklach (nie daj Boze) nic sie nie zmieni, to moj gin mnie przerzuci na cos innego.

      Sylvie

      Znasz odpowiedź na pytanie: pomocy

      Dodaj komentarz

      Mozarella w ciąży

      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

      Czytaj dalej →

      Ile kosztuje żłobek?

      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

      Czytaj dalej →

      Dziewczyny po cc – dreny

      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

      Czytaj dalej →

      Meskie imie miedzynarodowe.

      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

      Czytaj dalej →

      Wielotorbielowatość nerek

      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

      Czytaj dalej →

      Ruchome kolano

      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

      Czytaj dalej →
      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
      Logo
      Enable registration in settings - general