potrzebuje mape Polski

Przeszukalam juz chyba caly internet. Niestety nic ciekawego nie znalazlam a potrzebuje bardzo do pracy.
Dokladniej chodzi mi o mape Polski… nietypowa, ciekawa, kolorowa, moze z jakimis wstawkami przy miastach, ktore w jakis sposob by je charakteryzowaly. Moze byc w jezyku angielskim, choc nie koniecznie.
Poradzcie kobitki, moze ktoras z Was mnie poratuje chocby jakims linkiem… ???
dzieki z gory WIELKIE


Karina i Kubus <10.06.2004>

7 odpowiedzi na pytanie: potrzebuje mape Polski

daga25 Dodane ponad rok temu,

Re: potrzebuje mape Polski

[Zobacz stronę]
jest i wyszukiwarka miast (nawet sa wsie) i wyszukiwarka ulic.

Kubuś 10m i Zuzia 29m

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Re: potrzebuje mape Polski

[Zobacz stronę]

Dorota 08.08.04

mamaala Dodane ponad rok temu,

Re: potrzebuje mape Polski

ale chodzi CI o zwykłą mape czy internetową? bo jeśli o zwykłą to poszperaj [Zobacz stronę]

Aga i Ala (10.02.2003)

kmw Dodane ponad rok temu,

Re: potrzebuje mape Polski

dzieki, nie chodzi mi jednak o wyszukiwarke,
szukam mapy, ktora mozna bedzie wydrukowac, oprawic i powiesic na scianie u Nas w restauracjii


Karina i Kubus <10.06.2004>

kmw Dodane ponad rok temu,

Re: potrzebuje mape Polski

potrzebuje mape, nie wyszukiwarke
dzieki


Karina i Kubus <10.06.2004>

kmw Dodane ponad rok temu,

Re: potrzebuje mape Polski

dzieki za link, cos tam moze znajde
oczywiscie chodzi mi o zwykla mape, ktora mozna bedzie wydrukowac, nie interaktywna, nie tez wyszukiwarke
dzieki wielkie


Karina i Kubus <10.06.2004>

kmw Dodane ponad rok temu,

Re: potrzebuje mape Polski

tam juz szukalam, dzieki


Karina i Kubus <10.06.2004>

Znasz odpowiedź na pytanie: potrzebuje mape Polski?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Leczenie niepłodności
z angielskiego na polski
mam taki pytanko czy moze wiecie co znaczy slowo gonadorotropins.bardzo dziekuje za odpowiedz
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
Kochane mam nowinkę ....
Dziewczyny Kochane chciałam wam napisać ze wczoraj robilam test i wyszedł pozytywnie jestem kompletnie zaskoczona o pierwszą dzidzie staraliśmy się 7 lat mój mąż oszałał z radości [img]/images/forum/icons/smile.gif[/img] a
Czytaj dalej