Pr贸buje raczkowac!

Dawid buja sie na czworakach juz od jakiegos czasu a ostatnio przy kazdym prawie ruchu do przodu staje na czworaki. Pozniej co prawda ma klopoty z rownowaga jak oderwie lapke od podlogi ale przewraca sie i znowu wstaje na czworaki 馃檪
Zdaza mu sie nawet czasem zrobic jeden-dwa raczko-kroczki do przodu!

Mama jest dumna jak paw! Dawid ma dopiero 6 i pol miesiaca!

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(6 miesiecy i 1/2!)

22 odpowiedzi na pytanie: Pr贸buje raczkowac!

  1. Re: Pr贸buje raczkowac!

    ale ogon jej jeszcze nie rosnie?

    buziaki dla zucha Dawidka 馃檪

    Ewa i Krzy艣 (3 i 2/3 mies.)
    [Zobacz stron臋]

    • Re: Pr贸buje raczkowac!

      matko Smoki… GRATULACJE!!!

      a m贸j leniuszek nawet przewraca膰 na boczki si臋 nie chce… chlip chlip

      Maja z Natalk膮 (5 miesi臋cy) [Zobacz stron臋]

      • Re: Pr贸buje raczkowac!

        puchar dla rekordzisty 馃檪

        Ka艣ka z Natalk膮 (roczek!!!)

        • Re: Pr贸buje raczkowac!

          GRATULACJE!!!!!!!!
          Ale nie zadroszcz臋 jak zacznie ju偶 tak na serio raczkowa膰. Wszystko jego hi, hi,hi.

          PS moja chce tylko na nogi. Jak j膮postawi臋 i dam si臋 czego艣 z艂apa膰 to stoi a偶jej si臋 r臋ce i nogi zm臋cz膮.

          Ani_ani i Izunia-Kropunia (4.9.02)

          • Re: Pr贸buje raczkowac!

            Ale zdolna bestia z tego Dawidka…. Gratulujemy 馃檪
            Ale on szybko robi postepy, az trudno uwierzyc. Sara jest m艂odsza o 2 tyg a zaczyna pe艂zac. Ca艂uski dla tego zucha!
            Od Sary najwi臋kszy 馃槈

            Gosia i ksi臋偶niczka Sara ur 23.09.02

            • Re: Pr贸buje raczkowac!

              Gratuluj臋…..Karol stoi na czworakach tylko wtedy jak chce si膮艣膰….hi,hi……Dawidek jak zawsze na czele…hi,hi….

              Julka kulka i 9 miesi臋czny Karolek

              • Re: Pr贸buje raczkowac!

                o rany

                super
                na prawd臋 gratuluj臋
                to teraz dopiero b臋dzie zabawa 馃檪

                Ina艣kowa mama p贸艂 roczku!!!

                • Re: Pr贸buje raczkowac!

                  Smoki ty cos z tym ciezkim porodem nas kitujesz…..Dawidek jest madrzejszy niz przecietne dziecko!!!

                  • Re: Pr贸buje raczkowac!

                    Gratuluje

                    Marysia tez tak robi, a raczkowania ani widu ani slychu…..

                    Gaba i Marysia (7 miesi臋cy)

                    Edited by Gaba on 2003/03/28 15:43.

                    • Re: Pr贸buje raczkowac!

                      Buuuu a ja juz myslalam ze tydzien-dwa i ruszy przed siebie na czworakach

                      Pozdrowienia
                      smoki i Dawidek
                      (6 miesiecy i 1/2!)

                      • Re: Pr贸buje raczkowac!

                        Czarna niestety sa rzeczy u Dawida z ktorymi jest zle… gorzej niz zle….

                        Pozdrowienia
                        smoki i Dawidek
                        (6 miesiecy i 1/2!)

                        • Re: Pr贸buje raczkowac!

                          Juz jest
                          Nie mozna sie odwrocic bo akurat wtedy moze dostac turbodoladowania mimo ze prze pol godziny lezal spokojniutko 馃檪

                          Pozdrowienia
                          smoki i Dawidek
                          (6 miesiecy i 1/2!)

                          • Re: Pr贸buje raczkowac!

                            A jak Sarze smakuja zupki?

                            Pozdrowienia
                            smoki i Dawidek
                            (6 miesiecy i 1/2!)

                            • Re: Pr贸buje raczkowac!

                              za pozno…….
                              WYROSL 馃檪

                              Pozdrowienia
                              smoki i Dawidek
                              (6 miesiecy i 1/2!)

                              • Re: Pr贸buje raczkowac!

                                Przede wszystkim ogromne gratulacje dla Dawidka ale i nie mniejsze dla mamy!
                                Ale偶 mu si臋 spieszy! Mo偶e po jakie艣 z艂oto na olimpiadzie!!?? Hmm dobry trener to jednak podstawa no i troch臋 talentu….

                                Pozdrawiam

                                GOSIA i Kubu艣 (14.09.2002)

                                • Re: Pr贸buje raczkowac!

                                  sorry, moze Dawid akurat ruszy:) w koncu z nim to nigdy nie wiadomo….:)
                                  Maryja wkazdym razie buja sie tak juz od 4 tygodni… Ale dopiero niedawno zaczela proby z kroczkami, wiec Dawid pewnie ruszy

                                  Gaba i Marysia (7 miesi臋cy)

                                  Edited by Gaba on 2003/03/28 18:35.

                                  • Re: Pr贸buje raczkowac!

                                    ciesz臋 siei gratuluj臋 dumnej pawiej mamie:-)

                                    ILONA I KUBEK(21.02.02)

                                    • Re: Pr贸buje raczkowac!

                                      Lubi jarzynow膮 bobovity chyba najbardziej. Jad艂a jeszcze gerbera marchewkow膮, ale nie moge znalezc w sklepie bez mas艂a i nie kupuje juz jej. A jak dalam jej hippa to bola艂 ja brzuszek(p艂aka艂a caly wiecz贸r), wiec zdecydowanie sie najbardziej niesprawdzila.
                                      Bobovita jej smakuje najbardziej.
                                      Ale juz coraz lepiej sobie radzi z jedzeniem z 艂yzeczki 馃檪 Je p贸艂 s艂oiczka na raz. Soczek pije z niekapka aventu-jest super.
                                      Najwiekszy wrogiem s膮 herbatki. Nienawidzi ich i nie chce za nic w swiecie pic, wiec jej nie daje….
                                      A Ty dajesz Dawidkowi wode? Jesli tak to jak膮?
                                      Pozdrowienia. 馃檪

                                      Gosia i ksi臋偶niczka Sara ur 23.09.02

                                      • Re: Pr贸buje raczkowac!

                                        zuch chlopak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                        gratulacje !!!!!!!!!!!!!!!

                                        Aneta+Agniesia (ur 7.07.2002)

                                        • Re: Pr贸buje raczkowac!

                                          Dawid tez uwielbial ta jarzynowa!
                                          Pozniej posmoakowal w jarzynowej z krolikiem Bobowity i na zwykla jarzynke juz nie spojrzy 馃檪
                                          Soczkow wprost nienawidzi ale za to lubi herbatke

                                          Wody mineralne, ktore maja atest IMiD sa u nas dwie: 呕ywiec i Jurajska. Po Zywcu Dawida boli brzuszek wiec uzywamy Jurajskiej (sama mu podpijam )

                                          Pozdrowienia
                                          smoki i Dawidek
                                          (6 miesiecy i 1/2!)

                                          Znasz odpowied藕 na pytanie: Pr贸buje raczkowac!

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ci膮偶y

                                          Dzisiaj nasz艂a mnie ochota na mozarell臋. I tu mam w膮tpliwo艣ci – czy w ci膮偶y mo偶na je艣膰 mozzarell臋?? Na opakowaniu nie ma ani s艂owa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej 鈫

                                          Ile kosztuje 偶艂obek?

                                          Dziewczyny! Ile p艂acicie miesi臋cznie za 偶艂obek? Pono膰 ma by膰 dofinansowany z gminy, a nam przysz艂o zap艂aci膰 292 z艂 bodaj偶e. Nie wiem tylko czy to z rytmik膮 i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej 鈫

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy kt贸ra艣 z Was mia艂a zak艂adany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmuj膮 na drugi dzie艅 i ma on na celu oczyszczenie rany. Prosz臋 dajcie zna膰, je艣li kt贸ra艣 mia艂a...

                                          Czytaj dalej 鈫

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamu艣ki lub oczekuj膮ce. Poszukuj臋 imienia dla ch艂opca zdecydowanie m臋skiego. Sama zastanawiam si臋 nad Wiktorem albo Stefanem, ale m贸j m膮偶 jest jeszcze niezdecydowany. Mo偶e co艣 poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej 鈫

                                          Wielotorbielowato艣膰 nerek

                                          W 28 tygodniu ci膮偶y zdiagnozowano u mojej c贸reczki wielotorbielowato艣膰 nerek – zesp贸艂 Pottera II. M贸j ginekolog skierowa艂 mnie do szpitala. W bia艂ostockim szpitalu po usg powiedziano mi, 偶e musz臋 jecha膰...

                                          Czytaj dalej 鈫

                                          Ruchome kolano

                                          Zg艂aszam si臋 do was z zapytaniem o tytu艂owe ruchome kolano. Brzmi gro藕nie i tak te偶 wygl膮da. dzieciak ma 11 miesi臋cy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygl膮da to troche...

                                          Czytaj dalej 鈫
                                          Rodzice.pl - ci膮偶a, por贸d, dziecko - poradnik dla Rodzic贸w
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general