proszę o subiektywizm

cześć
zupełnie nie wiem jak dać na imię mijej dzidzi ( 90% dziewczynka) i mam prośbę abyście pisząc były subiektywne. Nie chodzi mi o rade jak ja mam jej dać na imię tylko o szczerość jak Wy byście nazały swoją córkę Chcę poznać subiektywną opinie każdej z Was a przy okazji zobaczymy ile imion się powtórzy i jak często

alex i dzidzia 15.06.2004

44 odpowiedzi na pytanie: proszę o subiektywizm

  1. Re: proszę o subiektywizm

    Ja nazwalabym Martyna lub Jagna, a mąż- Julia lub Natalia

    pozdrawiam
    Agata:)

    4-ty cykl starań!!!

    • Re: proszę o subiektywizm

      Ja nazwalam swoja corcie Gabriela.
      Podoba mi sie jeszcze Julia (ale ich za duzo i Gabi ma tak na drugie), Daniela, Weronika… Laura, Pola, Nela..

      Dana&Gabi (23.09.03)

      • Re: proszę o subiektywizm

        Witaj!
        My mielismy mase pomyslow na imie dla chlopca ale ku naszemu zdziwieniu okazalo sie, ze to kobietka. Mysle, ze nazwalibysmy ja Sonia ale tak na imie ma juz jedna kobietka w naszej rodzinie i stwierdzilismy ze jednak nie. Pozniej wymyslilismy imie Nell. Na pisze, ze jest to imie pochodzenia greckiego. To miala byc chwilowa propozycja ale tak sie przyzwyczailismy ze chyba zostanie na stale. Zycze powodzenia w poszukiwaniach.

        magduska i marcowa ksiezniczka

        • Re: proszę o subiektywizm

          Ja drugiej córce dałabym na imie: Luiza albo Laura albo Natalia albo Marika.
          pozdrawiamy:
          Dagmara i Oliwia ( 13 m )

          • Re: proszę o subiektywizm

            jak kiedyś będę miała córę to bedzie Pola, Anika albo Matylda….chyba, ze jeszcze coś wymyśle;))

            Ola i Igorek 25.03.2003

            • Re: proszę o subiektywizm

              Moja córka ma na imię Weronika, bardzo mi się te imię podoba. Jeżeli będę miała kiedyś jeszcze jedną córeczkę nazwę ją Oliwia (jak tylko uda mi się męża przekonać hi hi).

              Pozdrawiam

              Kasia i dzieci

              • Re: proszę o subiektywizm

                U mnie jakby urodziła się córka miałaby na imię Zuzanna ale urodziłam synka i ma na imię Wiktorek.

                • Re: proszę o subiektywizm

                  Moje 2 ulubione imiona dla dzeiwczynki to Pola i Inga. Podoba mi się również Patrycja.
                  Zdecydowalas się już na jakies?

                  Ania i Igor (01.07.03)

                  • Re: proszę o subiektywizm

                    Te imiona co mi sie podobaja, to nie podobaja sie mojemu mezczyznie np. Maja, Hania, Inga i Amelia

                    pozdrawiam

                    Izunia i lipcowe malenstwo

                    • Re: proszę o subiektywizm

                      Ja dam coreczce na imie Amelka. Wg mnie jest ono najladniejsze ze wszystkich i chociaz dopiero sie staramy to imie jest juz postanowione. Mezowi tez bardzo sie podoba.
                      Wczesniej myslalam nad imieniem Martynka i Milena.
                      Moj brat ktory lada chwila zostanie tatusiem (moze dzisiaj?)chociaz chyba bedzie chlopczyk to w zanadzu maja imie tez dla dziewczyki- Julia. Napisz czy znalazlas juz jakies imie, wszyscy jestesmy ciekawi.
                      Pozdrawiam

                      Jola i Adrianek (3 latka)

                      • Re: proszę o subiektywizm

                        Mi od zawsze podobalo sie imie Julia i jesli w przyszlosci bede miala dziewczynke to tak ja nazwe..bez wzgledu na to czy Julii w klasie bedzie 1 czy 10:-)
                        Ula i Adas

                        • Re: proszę o subiektywizm

                          gabrysia.. Albo wiktoria..czyi gabi albe wiki..
                          albo..po prostu..marysia…

                          claudia.. prawie 8 miechow;)))

                          • Re: proszę o subiektywizm

                            Jak bym kiedys miała córeczkę to dałabym jej na imię Magdalena,albo Klaudia. Podoba mi się tez imię Blanka.

                            Aga i Robercik(7.V.2002)

                            • Re: proszę o subiektywizm

                              Ja coreczce dalabym na imie Julia, Sonia, Amelka albo jakos tak…..

                              • Re: proszę o subiektywizm

                                U mnie pierwsze usg wskazywało na dziewczynkę. Miała więc być Kasia albo Oleńka.Urodził się chłopiec. Nazwaliśmy go Jakub. Teraz żałuję,bo co drugiego chłopca na ulicy mama woła tym właśnie imieniem.wybierając imię zobacz,czy pasuje do nazwiska,czy ma zdrobnienie… Na pewno wybierzesz piękne imię dla swojej córeczki.

                                Asia i Kuba(rok i siedem miesięcy)

                                • Re: proszę o subiektywizm

                                  Nasza córeczka miała mieć na imię Konstancja Adriana, ale mamy synka. Imiona były tylko w zapasie, bo i tak wiedziałam, że to chłopiec…

                                  • Re: proszę o subiektywizm

                                    Jesli masz dylemat to moze poczekaj do narodzin. Mysle ze jak zobaczysz swoja coreczke to zaraz ci przyjdzie do glowy piekne imie. Polecam tez strone, pelna imion
                                    pozdorwienia
                                    ania i kwietniowa fasolka

                                    • Re: proszę o subiektywizm

                                      A my mamy Natalke i chociaz strasznie ostatnio popularne, to nic nie moglo wplynac na nasza decyzje – no, chyba, ze urodzilby sie synus
                                      Powodzenia!

                                      • Re: proszę o subiektywizm

                                        Ja mam Julie a jeszcze podobają mi się Nina, Aleksandra, Ania i Tosia zdrobnienie od Antoniny bo samo Antonina to nie bardzo.

                                        Wiolka i Julka 05-03-2003

                                        • Re: proszę o subiektywizm

                                          ja mam Juliane i Patricie i jakby byla trzecia to napewno Emilka 🙂

                                          Agnieszka + Julianka i Patricia

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: proszę o subiektywizm

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general