przykazanie milosci???

*****jestem gruby, wiec potrzebuje ruchu na swiezym powietrzu…….chce cabriolet….*****

23 odpowiedzi na pytanie: przykazanie milosci???

ciapa Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

No coś Ty jeszcze sie ktos obrazi ;)))

Kaśka i Mikołaj

Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

no ogromnie sie przejalem, powinienem to wyedytowac? 😉

*****jestem gruby, wiec potrzebuje ruchu na swiezym powietrzu…….chce cabriolet….*****

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

raczkowski rulez M/

k8 i

Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

na dobry poczatek dnia

dzieki!!!!

W.

wyki Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

Genialne ale jakie niepoprawne politycznie:):)
Zaraz gromy się posypią:):)

Iza 1.06.2003 i Kali

kiara Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

😀 Swietne!!

Ania i 20.09.2005

ewike Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

Niezłe

Przemek (2 lata 10/12) i Milucha (1,5 roku)

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

kurnia, dubel, czekam na gromy a tu nic…
upiecze ci sie?

Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

no nikt mnie nie lubi najwyrazniej, ogolnie zauwazam ze moj antyfanklub stara sie mnie „omijac”

*****jestem gruby, wiec potrzebuje ruchu na swiezym powietrzu…….chce cabriolet….*****

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

Nic dodać, nic ująć!:) Raczkowski the best!

i
Mat 2,7l

kotus Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

W odpowiedzi na:


ogolnie zauwazam ze moj antyfanklub stara sie mnie „omijac”


totalna ignorancja facetów 😛 albo musisz wymyślć coś smiesznejszego:-)

Mysia 8.07.05

beamama Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

Mnie nie śmieszy, no ale ja Cię lubię :)))))))
Nawet Cię ostatnio z Weronką i Kruszyną obgadywałyśmy, i wyszło, że jesteś fffffajny, serio 🙂

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

dubel, no ciebie ciezko ominac
latwiej przeskoczyc;)

Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

jakby co to jak tylko przypominam ze patrze ;)))))))

Ania i Oliwka

beamama Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

to ja poprosze watek o mnie, jaki to jestem fajny 😉
a tak serio to milo mi, dzieki.

*****jestem gruby, wiec potrzebuje ruchu na swiezym powietrzu…….chce cabriolet….*****

Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

no ja tam nie wiem czy one mnie przeskakuja, wiesz jak jest, do przeskakiwania to tez trzeba miec predyspozycje, moze wola dluzej ale obejsc….

*****jestem gruby, wiec potrzebuje ruchu na swiezym powietrzu…….chce cabriolet….*****

Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

W odpowiedzi na:


totalna ignorancja facetów


trudno powiedziec, jestem tu jednostka, ale nie wiem jak jest ze smiesznoscia tego co wkleilem, takie prawdziwe, ze nie powinno smieszyc 🙂

*****jestem gruby, wiec potrzebuje ruchu na swiezym powietrzu…….chce cabriolet….*****

kotus Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

przyznam Ci rację double prawdziwe to jest na pewno !!!!,ale czy smieszne…?? Nic śmiesznego jak dla mnie w potępianiu ateistów :-/

Mysia 8.07.05

awkaminska Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

niestety prawdziwe…..

niestety a dlatego że przez właśnie takie podejście jednostek wielu tak postrzega ogół wierzących ….

…do tego rysunku brakuje mi by widać było że w telewizji przemawia akurat ojczulek dyrektor bo wtedy i mnie by to śmieszyło…. (było by wiadomo że ta rodzina to ten ułamek co jest wyznawcami pewnego radia i pewnej telewizji a nie wszyscy co chodzą do kościoła}

…a ty to chyba albo baby w domu nie masz albo jakąś mało kłutliwą bo ciągnie cię by się pokłucić z kobitkami….

Agnieszka i

Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

no ja jestem potulny w domu, poza domem sie wyzywam 🙂

*****jestem gruby, wiec potrzebuje ruchu na swiezym powietrzu…….chce cabriolet….*****

awkaminska Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

wiesz to tak ja my musimy się poza domem powyzywać (ups powyżywać)

….. a tak przy okazji bezczelnie poszłam na Twoją stronę (z ciekawości zawodowej -graficznej-.. fajne loga…. (….i robiłeś stronę zespołu, który chyba grał u mnie na weselu 10 lat temu)

Agnieszka i

Dodane ponad rok temu,

Re: przykazanie milosci???

W odpowiedzi na:


….. a tak przy okazji bezczelnie poszłam na Twoją stronę (z ciekawości zawodowej -graficznej-.. fajne loga…. (….i robiłeś stronę zespołu, który chyba grał u mnie na weselu 10 lat temu)


to nie bezczelnosc, po to adres zeby odwiedzac, dziekuje, ale strony nie wzieli, chyba za malo w ich stylu….

*****jestem gruby, wiec potrzebuje ruchu na swiezym powietrzu…….chce cabriolet….*****

Znasz odpowiedź na pytanie: przykazanie milosci????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Dzisiaj i ja muszę sie Wam wyzalic...
Niby nic ale mnie wkurzyło i zepsuło humor na cały dzień. Wyszłam jak codzień z mieszkania, jadę windą, zatrzymuje sie ona na 4 pietrze. Wsiada facet tak na oko ok 50 porządnie
Czytaj dalej
Nasze zdjęcia
---Majówkowa Meluśka ----
[b]Oto „parę” foteczek z majówki Amelkowej [/b] [b]Tak było rok temu…. [/b] majówka 2006 - w brzusiu u mamusi [img]http://i139.photobucket.com/albums/q308/limelek/PICT0250.jpg[/img] [b]a tak teraz….9 miesięcy po drugiej stronie brzusia[/b] majówka 2007 [img]http://i139.photobucket.com/albums/q308/limelek/PICT0909.jpg[/img] <center[img]http://i139.photobucket.com/albums/q308/limelek/PICT0904.jpg[/img] [b]to nasza zaprzyjazniona od lat
Czytaj dalej