Przyszle mamy z Niemiec

Wybaczcie, ze moze nie na temat, ale tak jakos sobie pomyslalam. Pisalam juz na “nawiaze kontakt….” ale niestety nikt sie nie zglosil. Wiec tak sobie tu zapytam, a moze….? Czy sa tu jakies mamy z Niemiec? A zwlaszcza z poludnia, okolice Stuttgartu? Wkrotce tam wroce i chetnie nawiaze kontakt 🙂 Bede tam rodzic, i jestem ciekawa opinii.

kobin,Konciu i

14 odpowiedzi na pytanie: Przyszle mamy z Niemiec

ewcccia Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

Hej
Ja jestem przyszłą mamą z Niemiec. Jednak mieszkam na Bawarii, dokładnie w Regensburgu.
Pozdrawiam Ewa

ja i moja dzidzia /01,04,2004/

kobin Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

Fajnie, to tylko 300 km 😉 Moj maz strasznie chcialby w okolicach Monachium mieszkac, ale na razie prace ma w S. Moze kiedys… Ale pomailowac mozemy, jak bedziesz miala ochote. Moj e-mail: [email][email protected][/email]

kobin,Konciu i

olka007 Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

czesc !! ja wlasnie urodzilam pare dni temu , mieszkaam w frankfurt am main , ale czasami przyjezdzam do mamy ,ktora mieszka kolo stuttgartu!! pozdr.olka & nick

kobin Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

Naprawde? To fajnie! Moze kiedys sie spotkamy, jak bedziesz odwiedzac mame. Gratuluje synusia. W takim razie pozwole sobie wziac twoj e-mail z info, jesli to dobry, i odezwe sie jak juz bede w Niemczech 🙂 OK?

kobin,Konciu i

kobin Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

Eh, tylko kurcze tam go nie ma :)) Jak mozesz to skrobnij maila albo podaj adresik na forum. Moj adres: [email][email protected][/email]

kobin,Konciu i

nicky22 Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

czesc, ja rowniez mieszkam w Niemczech, niestety w okolicach Dortmundu. Mimo to chetnie nawiaze kontakt z mamami i przyszlymi mamami z calych Niemiec. Jezeli chodzi o moja opinie na temat porodu w Niemczech, to na razie trudno mi cokolwiek powiedziec. Termin mam na sierpien, wtedy bede mogla napisac wiecej:-)

Pozdrawiam
Nicky i sierpniowa dziewczynka(?)

kobin Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

To napisz koniecznie po porodzie o wrazeniach. A jesli masz ochote, to czekam na maila, podam jeszcze raz na wszelki: [email][email protected][/email] . Ciekawa jestem jak dlugo mieszkasz juz w Niemczech. Jak dobrze znasz jezyk, bo ja mimo, ze znam dobrze, to jakos boje sie, ze nie dogadam sie z lekarzami i polozna w czasie porodu 😉 Czy chodzisz na szkole rodzenia? Jakie sa w ogole zwyczaje w Twich okolicach, zwiazane z ciaza?

kobin,Konciu i

nicky22 Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

Po porodzie na pewno opisze moje wrazenia, mam nadzieje, ze bede mile:-) Najbardziej boje sie tego ostatniego etapu bolow rozwierajacych i naciecia krocza, ale dziewczyny pisza, ze to ponoc nie takie straszne. Mimo wszystko zastanawiam sie nad zzo, ale zanim sie ostatecznie zdecyduje, porozmawiam jeszcze z moja polozna.
W Niemczech mieszkam od ponad 6 lat, przyjechalam tu ze wzgledu na mojego meza. Najpierw studiowalam, potem pracowalam, ale przytrafila mi sie ciaza, niestety poroniona w 10 tygodniu. Dokladnie 3 miesiace pozniej zaszlam ponownie w ciaze i tym razem dobrnelismy szczesliwie do 17 tygodnia. Jezeli chodzi o jezyk, to znam go dobrze, takze nie mam obaw, ze nie dogadam sie z lekarzami. A po za tym prawie w kazdym szpitalu tutaj pracuja Polacy, takze jak bedziesz miala szczescie, to moze akurat tez trafisz na lekarza albo pielegniarke z Polski, ktorzy beda odbierac porod?
Do szkoly rodzenia wybieram sie dopiero w maju, bo podobno najlepiej chodzic tam od 28 tygodnia. Mam nadzieje, ze nie bedzie za pozno:-)
Jezeli chodzi o zwyczaje, to mysle, ze nie bardzo roznia sie od tych na poludniu Niemiec. Przy kazdej wizycie mam robione USG, wiec jestem “na biezaco” jezeli chodzi o rozwoj dzidzi. Za to wogole nie robiono mi zadnych badan na poczatku ciazy np. HCG, tylko zwykla morfologie i test Coombsa. Aha, i lekarze tutaj raczej nie przepisuja zadnych lekow na podtrzymanie ciazy, takich jak np. duphaston. To chyba jedyna rzecz, ktora mi sie nie za bardzo podoba.
Po za tym to chodze do ginki a wczesniej do gina z Polski, jakos mam do nich wieksze zaufanie. Takze nie jest zle.
Jezeli tez masz jakies ciekawe doswiadczenia, to napisz.

Pozdrawiam serdecznie
Nicky z sierpniowa dziewczynka (?)

blueanna Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

witaj!
ja rowniez mieszkam w niemczech – zdecydowanie blizej polski, bo w berlinie i na upartego moglabym rodzic w moim miescie w szczecinie… termin mam na 12 pazdzernika i chyba bede sie decydowac na porod w wodzie – jak bylo na pewno napisze. jesli chodzi o dotychczasowe doswiadczenia, no coz nawet dla typowego niemca problemy jezykowe nie sa problemem (moj gin ma np mnostwo slownikow wszelakich jezykow na polce hihi), wiec bez stresow. z kazda wizyta mam robione usg – poki co waginalne bo to dopiero 9tc, na poczatku mialam tez badanie moczu, krwi. co mi sie tu podoba ze mozesz wybrac sobie miejsce porodu – szpital , dom rodzinny albo swoj wlasny dom i naturalnie przez caly okres ciazy masz do dyspozycji swoja wlasna polozna.
pozdrowienia dla wszystkich przyszlych mamusiek i ich brzuszkow

Anna

samiutka Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

Hallo!
Ja mam termin na koniec sierpnia.Mieszkam 70 km od Stuttgartu,ale niestety nic nie moge ci powiedziec na temat porodu bo pierwsze moje dziecko urodzilo sie w Polsce a w Niemczech mieszkam dopiero od dwoch lat.Ja nie mam swojej poloznej a USG bede miala tylko trzy bo za dodatkowe trzeba zaplacic ca.80€ Jezeli cos jeszcze chcialabys sie dowiedziec to napisz.Moze bedziemy mialy kiedys okazje sie spotkac?Pozdrawiam Ciebie i twojego baby.

Ludka i baby (28.08.04)

kobin Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

O, to jednak bywaja tu kobitki z tamtych rejonow. Juz zaczynalam tracic nadzieje 🙂 Ja tak samo jak Ty, rodzilam synka jeszcze w Polsce. Jak narazie jestem podekscytowana mysla, ze bede rodzic w Niemczech. Moze chociaz sale poporodowe beda ladniejsze 🙂 Jesli masz GG to mozemy pogadac tam. Moj numer: 3853824

kobin,Konciu i

kobin Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

Czesc. A taka wlasna polozna to sama sobie szukasz? Czy Ci przydzielaja? Ja sie urodzilam 10.X i tez bede miala super prezent na urodznki 🙂 (bo chyba pisalas gdzies, ze Ty jestes z 14.X, tak?).

kobin,Konciu i

blueanna Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

hej! no to super! mam nadzieje ze bedziemy mialy najpiekniejsze na calym swiecie prezenty urodzinowe 🙂 jesli chodzi o polozna to moze ci polecic twoj lekarz, ale wybor nalezy do ciebie. sa polozne z takich wlasnie domow rodzenia, albo polozne ze szpitala, albo polozne ktore same dzialaja i przychodza do ciebie do domu. u lekarza bez problemu dostaniesz zapewne liste wszystkich poloznych w twoim miescie.
pozdrowionka dla ciebie i malenstwa

[obrazek]http://preg.fertilityfriend.com/pregticker/45dda/

blueanna Dodane ponad rok temu,

Re: Przyszle mamy z Niemiec

jejku nie jaka glupia jestem , juz wiem dlaczego mi ten suwak nie dziala- mam nadzieje ze teraz tak- dopiero co sobie go zrobilam 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: Przyszle mamy z Niemiec?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jedno- i dwulatki
uczę angielskiego !!!!!
I Karol łapie....umie już sun, dog i moon..............i how do you do...........co prawda zamiast "how" mówi "hi", ale i tak niexle........ostatnio byłam u kolezanki i jej synek, 3 miesiące starszy
Czytaj dalej
Wszystko o porodzie
narodziny Gabrysi - Oliwki
Termin wg OM miałam na 22luty a wg usg na 17... 13 lutego 2004r byłam na kontrolnej wizycie u ginekologa i po badaniu okazało się ze mam 4 cm rozwarcia
Czytaj dalej