Pytanie

Dziewczyny,
mam pytanie, czy to normalne, że od owulacji boli mnie podbrzusze? Odkąd zaczęłam starania bacznie wsłuchuję się w mój organizm i zauważyłam to coś. Mam krótkie cykle (25-26 dni, w ciągu ostatnich 6 mies. raz trafił się 23 dniowy). Biorąc pod uwagę, że okre trwa do 4 dni, przez większość czasu mam jakieś bóle. Nie jest to jakiś bardzo mocny ból , no ale jest i zaczyna mnie to niepokoić. Czy któraś z Was mma coś podobnego?
Zapisałam się na jutro go gina i może mi to wyjaśni, ale z drugiej strony boję sie , że mnie przegoni , bo to dopiero 3 cykl starań.
PS. We wtorek mam dostać okres no i pewnie dostanę, bo dzisiaj nie wytrzymałam i zrobiłam sobie test . Oczywiście wyszła tylko jedna kreska.

Biadolik

2 odpowiedzi na pytanie: Pytanie

mkkafe Dodane ponad rok temu,

Re: Pytanie

Mnie tez czasem boli ale nie pociesze Cie:sa dwie mozliwosci:albo @ albo ciaza. Musisz cierpliwie czekac, bo testy robione przed spodziweana @ wychodza ale bardzo rzadko. Jak sie @ nie pojawi to zrob test w srode – to bedzie dzien po spodziewanej @. A wracajac do bolu podbrzusza – pewnie byly zawsze, tylko nigdy nie zwracalas na nie uwagi. Glowa do gory:))

Monika (6 cykl) i Agatka 4l

lotos Dodane ponad rok temu,

Re: Pytanie

Ja też tak miewam- w różnych cyklach różnie mocno. Obserwuję to od 7-m-cy – wcześniej nie czułam(na pewno były tylko nie zwracałam uwagi), bo nie byłam nastawiona na dziecko.

Ania
[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: Pytanie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
mokro na władce i pessar
Witam... Mamy pytanko do pessarowców. Z tego co wiem zwiększa się wydzielana z pochwy przy założeniu pessara, ale mi się mimo tego, że mam założony pessar 14 czerwca to od 3
Czytaj dalej
Dla starających się
Pomózcie
czesc dziewczyny odesłali mnie tu z oczekujących gdyz dziewczyny tam uwazaja ze macie sporo wiedze w róznych dziedzinach wiec zwracam się do was z ogromna prozba.Jestem w 9 tygodniu ciązy
Czytaj dalej