pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

…. nie wiem jak to sie stalo , ale wlasnie zauwazylam ze kupujac pieluszki jednorazowe Pampers zamiast
NEWBORN (1) kupilam MINI (2) ……….

i teraz mam pytanie skoro wiem ze moj synek wazy juz ponad 3 kg ( ale wciaz jest w brzuszku 🙂 , do terminu porodu mam 2 tygodnie ) to czy moge ominac serie NEWBORN (1) i zaczac odrazu stosowac MINI (2) ktora jest przeznaczona dla dzieci od 3-6 kg ??? czy raczej dokupic paczke tych najmniejszych czyli NEWBORN ???

a i mam jeszcze jedno pytanie do tych co uzywali Pampersow , czy to prawda ze ta ich nowa linia , Total Care z balsamem uczula pupcie ???

Kasia + Synus (17.01)

PS. 🙂 nie wiedzialam ze mozna tyle sie rozpisac o pieluszkach !

15 odpowiedzi na pytanie: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

lea Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

To dopiero poczatek, dopiero zobaczysz, ile mozna o pieluchach hihihi
No wiec mysle, ze kazda, niemal kazda mama zrobilaby wszystko, by jej dziecko do konca okresu pieluchowego miescilo sie w pieluszki New born… uzyjesz, a zobaczysz dlaczego… to są pieluchy jedyne w swoim rodzaju… i dla noworodka szalejącego z kupkami – najlepsze.. a potem przychodzi rozczarowanie, bo juz zaden inny Pampers nie da tego komfortu…
tak przyjamniej ja czulam i takie glosy widzialam na forum…

Lea i Mateuszek (14.03.03)

pam-24 Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

Przeciez na jednej paczce się nie skonczy wiec spokojnie kup jeszcze New baby ( byłe Newborn) sa naprawde bardzo dobre…bardzo zadowolona jestem jeszcze z Fixies bo maja wycięcie na pępuszek. Także kup jeszcze paczuszkę napewno sie przyda, mojej narazie nie uczuliły żadne z tych wymienione, poza tym nie wiem czy te (2) bede przylegały jak trzeba , wiesz żeby ci sie nic nie wylało ;P

Pam & i wreszcie Karolcia 13-12-2003

Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

nie wiem, jak Pampersy newborn, ale huggiesy newborn byly szersze od tych nastepnych- pewnie ze wzgledu na zalecenia szerszego pieluchowania noworodkow, wiec moze jednak warto newborny dokupic ( a te wieksze na pewno i tak sie przydadza;-))) ) Pzdr!

guciak i Ninka 27.04.2003

magdzik Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

Proponuje dokupić Newborny, bo pieluszki szybko schodzą, więc szybko się zużyją. Newborny poza tym sa najtańszymi pieluchami pampersa. Ja na drugi rozmiar wskoczyłam mniej więcej po miesiącu życia synka.

Ja używam Total Care i nic nie uczuliło jak narazie synka. Jak narazie jedynie zaczerwienienie pupki pojawiło się po użyciu chusteczek Johnosna. Niestety Tobie pozostaje próbowanie, bo każde dziecko reaguje inaczej.

Pozdrawiamy,

Magda i Albercik ur. 8.09.03

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

Mozesz zostac przy tych ktore kupilas , jak cos to dokupisz pozniej takie jakie beda pasowaly 🙂

Anastazja i kochana Jagoda (01. 08. 03)

anies Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

newborn sa najlepsze
potem inne sa moim zdaniem lekko do kitu
my uzywamy z tesco – i białych (na dzień) i fioletowych (na noc)

Anies i Wojtuś (23.07.2003)

anador Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

spokojnie mozesz uzywac 2. a co do uczulania to moja ola nie ma na nie uczeulenia, natomiast ma na higgisy.
Pozdrawiam

kasiaj1 Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

Polecam pampers newborn (może teraz mają inną nazwę :)). Kolejne pampersy godne polecenia to Active Fit – niestety drogie.

mala-wiedzma Dodane ponad rok temu,

dziekuje wszytskim za odp.

… dokupie te NEWBORN ( mam nadzieje ze tym razem napewno te , ze sie nie pomyle hihihi – taki jest efekt kupowania czegos w supermarketach )
wole zeby mi sie nic nie wylewalo ( jak to okreslila pam_24 🙂 ) z pieluszki

Kasia + Synus (17.01)

marzena-28 Dodane ponad rok temu,

Re: dziekuje wszytskim za odp.

obowiązkowo kup jedyneczki. To specjalne pieluszki reklamowane jako wchłaniające „rzadką kupkę” i moim zdaniem są naprawdę super. Polecam!!!
Na początku schodzi bardzo dużo pieluszek, nam około 8-10 dziennie, to na pewno zużyjesz nie jedną paczkę, ale sama zobaczysz!

Marzena i Madzia ur 21.10.03

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: dziekuje wszytskim za odp.

Żeby było śmieszniej to np. w Auchanie ich nie kupisz… Ale niedrogie są w Rossmanie. Piszę oczywiście o Newbornach…

Kamelia i Michałek 14.08.2003

magdi Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

Koniecznie kup, są rewelacyjne dla noworodków:)))

twierdzę tak jak Ty:)))

Gosia i Anulka 4.11.2003 :)))

mysia2 Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

Natan urodził się z wagą 3600. Na dzień dobry w szpitalu i w domu używałam Happy Start. Są super bo mają z przodu pieluszki małe wcięcie na pępuszek. Są małe i zgrabne. Później zaczęłam używać Pampersów, ale Nati był uczulony na nie. Dopiero jakieś 2-3 tyg. temu wróciliśmy do Pampersów bo już skórka Małego jest dojrzalsza i nie tak wrażliwa. Dlatego nie obkupuj się przed narodzinami pakami pieluszek. Najpierw wypróbuj czy Twoja dzidzia nie będzie miała uczulenia. I jeszcze jedno. Natan tak szybko przybierał na wadze, że jedną paczke Pampersów (80 szt.) oddaliśmy prawie całą znajomym, bo nie zdążyliśmy zużyć, no i okazało się że jest uczulony…

Mycha i Natanek 09.09.03r

mala-wiedzma Dodane ponad rok temu,

Re: Kamelia – Bialystok ??

….. hihih Kamelia czy Ty przypadkiem nie jestes z Bialegostoku ? 🙂
to wlasnie w Auchanie w B-stoku dokonalam zakupu Pampersow 🙂 myslac ze to 1 a to byly 2 !! lezaly najblizej kas i mi to odrazu sugerowalo jakos ze to sa te 1 bo mniejszych Pampersow nie bylo …. chyba rozumiesz o co chodzi mi.
ps. czemu oni nie sprzedaja tam NEWBORN ?

Kasia + Synus (17.01)

koyaga Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy

Pewnie, że możesz używac Mini. Ja miałam Coala i też dobrze.
Co do pytania o Total Care to nic mi o tym nie wiadomo. Moje dziecko nie miało uczulenia od Pampesów.

Aga i Martynka – 23.08.’03

Znasz odpowiedź na pytanie: pytanie o pieluszkii od przyszlej mamy?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Jest już zabek!!!!!!!!!!!!
Dziewczyny rano pytałam Was co jest z dziąsłami u małej...dzisiaj około godziny temu coś mnie naszło aby postukać małej łyżeczką w buzi i...jest w koncu sie uwidocznił:) Do tej pory tylko
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Srebrna łyżeczka na chrzciny...co symbolizuje?
Moja mama chce koniecznie kupić Małej na chrzciny srebrną łyżeczkę, tylko nie wie czy nie pamieta co to symbolizowało? Wiecie może??? Bo mi życ nie daje!!!! Pam & i wreszcie Karolcia
Czytaj dalej