pytanie o test owu

Mam pytanko do Was. Czy są jakieś dziewczyny wśród nas, którym test owulacyjny pomógł za pierwszym razem? A czy są jakieś, którym nie pomógł i nie zaszły w ciążę?
Pytam, bo chodzę z zamiarem kupienia takiego testu. Jeszcze nie wiem, gdzie i za ile. Jak mozecie i wiecie, to napiszcie.

Pozdrawiam Was serdeczniasto,
Agnieszka

Aga

3 odpowiedzi na pytanie: pytanie o test owu

baby Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o test owu

Osobiscie nie mam zadnych doswiadczen z testami ovu i narazie nie kupuje bo jestem z tych co pragną się “wyluzować” i tylko się kochać 🙂
Ale z tego co pamiętam to marta75 jak pierwszy miesiąc kupiła testy ovu to wystarczyl jeden i juz 🙂 i termin ma na styczen 🙂

Gosia z Leszna

pretty Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o test owu

A co to znaczy- “wystarczył jeden”?Wiedziała mniej więcej, kiedy będzie owulacja i test to potwierdził? W ten sposób stosuje się te testy?

Agnieszka i Ania
(ur. 22.02.2003r)

gosik Dodane ponad rok temu,

Re: pytanie o test owu

Aguś!
Ja w tym miesiacu ”testowalam sie” pierwszy raz. Zaczelam od 14 dc (tam jest taka tabelka – z zaleznosi od dlugosci cyklów, w którym dniu zaczac robić). Test w 17 dc wykazal piekne dwie krechy i zapedzil nas do dzialania.
A czy pomogło…powiem za pare dni….

Pozdrawiam goraco

Gosia

p.s. wejdz na strone [Zobacz stronę] dowiesz sie co i jak. Ja kupilam wlasnie te teściki.

Znasz odpowiedź na pytanie: pytanie o test owu

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
jaki materacyk do lozeczka?
dziewczyny! jaki materacyk do lozeczka jest najlepszy miekki czy twardy? Z jakich materialow powinien byc zrobiony? na co powinnam przy zakupie zwracac uwage? A jakie praferujecie kosmetyki dla dzidzi? pozdrowienia Ania
Czytaj dalej
Karmienie
Jaki antybiotyk???
Jaki antybiotyk jest naljepszy dla karmiącej mamy.?? Mam całą obolałą piersi do tego pęknięty sutek. Zaczęło sie od potwornej gorączki. Dopiero wstałam dzisiaj z łóżka. Przedwczoraj 40.9, dzisiaj juz jest ok
Czytaj dalej