Rozkopuje się non stop…

Moje dziecko praktycznie może obejśc siębez kolderki, koca czy czegokolwiek jak śpi. W nocy ja i mąż śpimy po uszy przykryci a ona? Rozkopana. Zaznaczam,że śpi tylko w cienkiej piżamce i boje się cały czas, że się poprzeziębia:(Tym bardziej, ze idzie do lóżeczka po kąpieli. W nocy ją przykrywam bo ma chłodne rączki ale to i ta starcza na godzine. Czy wy też macie takie klopoty? Co można zrobic? Acha, w śpiworek się nie daje wsadzić.

21 odpowiedzi na pytanie: Rozkopuje się non stop…

  1. Re: Rozkopuje się non stop…

    Ja się przyzwyczaiłam… Aśka nie choruje więc olewam.
    Nad ranem, jak się robi zimniej to przychodzi do nas i się wtula (ale też nie da się przykryć)

    Pozdrawiam,

    • Re: Rozkopuje się non stop…

      Moja córeczka też się odkopuje, nic nie poradzimy, zrzuca z siebie wszelkie kołderki, kocyki….ja teraz odkąd jest chłodniej i nie mam grzejnika włączonego poprostu ubieram ja na noc w 2 bawełniane pizamki.wiem wtedy ze nie zmarznie, choc staram się tez ja nakrywać jak tylko mogę. może ubierz ją w grubsza piżamkę albo poprostu w 2 bawełniane.
      pozdrawiam

      14.07.2005

      • Re: Rozkopuje się non stop…

        W chlodniejsze noce Adam spi w [Zobacz stronę]. Pod spodem bawelniane body. Koldry i koce leza odlogiem. Nie marznie, budzi sie cieplutki.

        • Re: Rozkopuje się non stop…

          Gosia tez sie rozkopuje a jak probuje ja przykryc to sie budzi.
          Zima i jesienia spi wiec w pizamce i podkoszulku.

          Ala i Gosia (16.12.2003)

          • Re: Rozkopuje się non stop…

            Doskonałym wyjściem jest śpiworek. U nas było tak samo a od ponad roku młody śpi w śpiworku, zamek jest na dole, więc sam go sobie nie odepnie.

            Budzi się cieplutki a my mamy spokojny sen, że jemu nie jest zimno:)

            • Re: Rozkopuje się non stop…

              Też mam ten problem i zostawiłam to tak jak jest. Mój dzieć poprostu nie jest ciepłolubny i trzeba to uszanować;-)

              Kinga lat 11 i Igor – 1,5 roku

              • Re: Rozkopuje się non stop…

                No to witaj w klubie:-) U nas to samo. W lato nie robilo na mnie wrażenia, że Lili śpi bez przykrycia ale teraz się zaczynam martwić, z tych samych powodów co ty. Ja znajduję na to jedynie takie rozwiązanie: przed snem wietrzę jej porządnie pokój, a poźniej odkręcam kaloryfery żeby miala wyższą temperaturę, poza tym zakladam jej na noc cieplejszą piżamkę, zastanawiam się też nad skarpetkami, ale to chyba odpada. I tyle… myślę, że jak będzie jej zimno to jakoś mi da znać… nie wiem, czy dzieci utrzymują cieplo inaczej niż my, bo pamiętam, że ja też sie zawsze odkrywalam 🙂

                [img]https://b2.lilypie.com/2xavp2/.png[/img”>

                • Re: Rozkopuje się non stop…

                  Dokładnie tak spała Emilka w wieku Twojej córeczki, i to co wymyśliliśmy to po prostu podwójna piżamka, to jest na śpioszki czy pajaca nakładałam jej dres, miała dwie pary takich już rozluźnionych, nie uciskających w pasie czy na ściagaczach. To też był okres jesieni, zimy, a na ciepłą wiosnę wróciliśmy do jednej warstwy no a teraz już się tak nie rozkopuje.

                  Dagmara i

                  • Re: Rozkopuje się non stop…

                    Bardzo ładna piżamka, trzeba tylko pamiętać, że dzieci uczulone (alergicy) nie powinny spać pod polarem, tak mi mówiła pediatra (jak i nosić wełny).

                    Dagmara i

                    • Re: Rozkopuje się non stop…

                      Mój Młody robi to samo a nad ranem wczesnym krzyczy: mamo chodź do mnie, jest mi zimno!!!!
                      Popzdr.

                      Anita i Filip ur.25.09.03

                      • Re: Rozkopuje się non stop…

                        U nas doskonale od paru miesięcy sprawdza się śpiworek. Teraz właśnie jestem przed kupnem następnego rozmiaru:)) Polecam bardzo! A swoją drogą Twoja Domi jest dokładnie o miesiąc młodsza od Szymka:))

                        Pozdrawiam ciepło!

                        Kansia i Szymek 6.05.2005

                        • Re: Rozkopuje się non stop…

                          O, wybacz. Doczytałam, że Domi, nie daje się wsadzić do śpiworka. Jakoś mi umknęło:))
                          My ubieramy w śpiworek, tak jak się zakłada np kamizelkę. Sadzam Szymka na kolanach (po kąpaniu, kaszce) i zakładam śpiworek na plecy, a potem ten “długi dół”:) wkładam pod pupę i nogi. W między czasie daję mu już książeczkę do czytania przed zaśnięciem, a niecnie zapinam mu nogi. Może ta metoda coś zdziała??

                          Pozdrawiam ciepło!

                          Kansia i Szymek 6.05.2005

                          • Re: Rozkopuje się non stop…

                            Dziekuje za porade, ale chyba mnie z kims pomylilas, bo ja dziecka alergika nie posiadam.
                            A pidzamke z polaru w dalszym ciagu serdecznie polecam.

                            • Re: Rozkopuje się non stop…

                              Wiem, pisałam tak ogólnie, może komuś się nada taka rada 😉

                              Dagmara i

                              • Re: Rozkopuje się non stop…

                                Nina tez spi odkryta odkad pamietam. Zima i jesienia zakladam jej po prostu podkoszulke po pizamke i skarpetki na stopy. Nie marznie.

                                Nina (2l. i 11m.)

                                • Re: Rozkopuje się non stop…

                                  u mnie obaj od urodzenia w spiworkach
                                  juz widze ze jeszcze z 10 cm i Szymon wyrosnie z najdluzszych modeli i wtedy zacznie sie jazda
                                  ale wtedy poloze go juz w pelnowymiarowym lozku pod normalna koldra i moze nauczy sie przekrecac pod nia bez sciagania jej z siebie- tak sie ludze 🙂

                                  a mala choruje, jesli nie moze nie masz sie czym martwic

                                  a moze zakladaj jej dwie warstwy ciuchow na noc?

                                  • Raczkującego maluszka można ubrać w tradycyjny śpiworek, ale energicznego, który już staje? to trudne. Mój synek ma 17 miesięcy i nie sposób go ubrać w tradycyjny śpiworek, bo to krepuje jego ruchy i budzi sprzeciw.
                                    Ja odkryłam polarowe śpiworki z nogaweczkami. Maluch się nie rozkopie a może w nim spa, stać i nawet chodzić. Super, polecam. Nawet suwak otwiera się od dołu do góry, żeby łatwiej było pieluszkę zmienić w nocy. Zakładam po kąpieli i wieczorem nosi go jak szlafroczek.
                                    Trudne do kupienia a Polsce ale widziałam na allegro.

                                    • Moja Polka też tak miała. Tak do roku rozkopywała się ze wszystkiego, a teraz sama się przykrywa. A czym przykrywasz? Może drażni ją sztywna kołderka? Świetne są kocyki z minky, mięciutkie, miłe w dotyku, fajne do przytulenia. A na lato cienkie otulinki jak np. od MayLily. Świetnie zrobione i wyprodukowane w Polsce.

                                      • u nas tez spiworek pomogl na rozkopywanie sie, spi w nim w nocy, w ciagu dnia przykrywam rozlozonym rożkiem, ktory teraz sluzy nam jako lekka kolderka

                                        • Śpiworek to jest to

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Rozkopuje się non stop…

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general