Rozstępy

Dziewczyny,czy jest tu jakaś,która miała rozstępy przed ciąża…?I jak to wyglądało po ciąży bo jesli ja mam teraz,jeszcze nie chodziłam w ciąży, to co bedzie po porodzie…Az się boję

5 odpowiedzi na pytanie: Rozstępy

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Re: Rozstępy

wcale nie jest tak źle. Kilka lat przed ciążą bardzo przytyłam, rozstępy mam wszędzie (ramiona, piersi, biodra, uda…koszmar) w ciąży brzuch urósł mi do gigantycznych rozmiarów, rozstępy pojawiły się dopiero pod koniec i tylko na brzuchu. Właściwie to są nawet małe biorąc pod uwagę wielorybi brzuch. O dziwo piersi zostały oszczędzone, chociaż tu też rozmiar mi się znacznie zwiększył 🙂
Jak widzisz nie jest tak strasznie. Poza tym te nowe rozstępy świetnie komponują się ze starą “zeberką”

rafa Dodane ponad rok temu,

Re: Rozstępy

Dzięki za odpowiedz!Naprawde bardzo mnie pocieszyłaś:).Widać,mam tendencję do rozstępów dlatego pojawiły sie i bałam sie co bedzie po ciąży jesli tak sie mowi ze po niej wychodzą…Dla porównania,moja mama po dwóch ciążach nie ma wogóle rozstępów wiec ja sie trochę przestraszyłam;).Pozdrawiam

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Re: Rozstępy

Zależy ile masz lat. Bo im jesteś starsza tym prawdopodobieństwo rozstępów MNIEJSZE :DDD.
Ja miałam pamiatki z okresu dojrzewania – niemal wszędzie oprócz brzucha. Strasznie się bałam co będzie po ciąży i… ani jednego. Niestety stare od ciąży nie zniknęły ;).

Pozdrawiam,
Anka i Aśka (29.04.04)

angica Dodane ponad rok temu,

Re: Rozstępy

Ja mialam na biodrach, takie dyksretne trzy, prawie niewidoczne ;-))) Wtedy bylam przez nie “zalamana”.
Pod koniec ciazy pojawily mi sie na brzuchu i to dopiero byl widok!!!
Po roku sa juz mniej widoczne, smaruje je kremami, pomaga tez opalanie sie. Da sie z nimi zyc:-))) Dziecko rekompensuje wszystko:-)))

Gosia i Olivia (26.06.05)

Dodane ponad rok temu,

Re: Rozstępy

Czesc, niezalaznie czy jestes w ciazy czy nie, a masz czy poczatki czy juz wystepujace rozstepy w roznych mozliwych miejscach (moze byc brzuch, piersi, uda, itd.) dobrze jest zapobiec tym powstajacym i zmniejszych te, ktore juz sa. Super dziala preparat, Mustela 9 miesiecy Podwojnie dzialajacy krem przeciw rozstepom Strech Marks Double Action, bo rzeczywiscie i zapobiega i likwiduje rozstepy, nawet takie dorzale, bardzo widoczne. Faktycznie przeznaczony jest dla kobiet w ciazy, ale dziala na rozstepy kazdej kobiety. Jest bardzo wydajny – 200 ml, a znacznie lepszy od tych typu Avonu,czy innych firm, jakie dostac mozesz rowniez w aptece, a majacych likwidowac i /lub dodatkowo ujedniac. Ten krem tez mozna kupic w aptece, uwazam, ze warto.

Znasz odpowiedź na pytanie: Rozstępy?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
:)
Za 3 miesiace zaczynamy sie starac o smoczaka. Przyjmiecie? smoki i smoczaki
Czytaj dalej
Nasze zdjęcia
MINĄŁ MIESIĄC - TAK SIĘ ZMIENIAM
TE DWIE FOTKI DZIELI MIESIĄC....NA PIERWSZEJ ZOSIA MA JEDEN DZIEŃ..... TO DRUGIE JEST SPRZED DWÓCH DNI.....WDZIANKO JEST W ROZMIARZE 50 [img]http://strony.aster.pl/maceffcia_macslawek/Site/MacMy/3F9DC5E8-57B7-417F-B302-C85B5A10BC6E_files/miesiac.jpg[/img] CHUDZINKĘ JUŻ ZNACIE, PO PRAWEJ MAŁA PRÓBKA TEGO JAK MYSZKA WYGLĄDA
Czytaj dalej