Siara u sierpniowek

Mam pytanie, czy sierpniowki zauwazyly u siebie siare? Bo ja nie, a czytalam, ze tu wiele pazdziernikowek ma. Napiszcie jak jest u Was. Czy siara musi sie pojawic? Czy ma to jakies odniesienie do tego, jak bedzie dalej z pokarmem? Pozdrawiam.

Aleksandra i MK (14.08.03)

19 odpowiedzi na pytanie: Siara u sierpniowek

emilcia Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

Nie martw się u niektórych kobiet pojawia się dopiero przed lub nawet po porodzie i nie jest to powiązane z późniejszymi perspektywami karmienia piersią. Ja jestem sierpniówką i siara pojawiła się u mnie dosyć szybko, moja siostra natomiast prawie do końca ciaży jej nie miała i wszystko było OK, więc nie przejmuj się tym wcale
Pozdrawiam Beata i Bąbelek 26.08.03.

solapp Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

A tak z ciekawosci, to jak ta siara wyglada? Czy ma bardzo plynna konsystencje? Czy raczej jakas grutkowata? 🙂

Aleksandra i MK (14.08.03)

dotina Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

U mnie też ani śladu siary.

Dorcia i sierpniowa dziewczynka
[17.08.2003]

koyaga Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

Ja jeszcze u siebie nie zauważyłam, ale wiem, że lada dzień może się to zmianić. Nie wiem czy ma to jakiś wpływ na obfitość pokarmu po narodzinach dziecka. To dziwne, że październikówki mają a ja – sierpniówka jeszcze nie.

,
Aga i Niunia – 15.08.’03.

13aga Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

Olka ty przestan panikowac !!!!!!!!!! bo co ja mam powiedziec bedac czerwcowka i nie majac siary !!!!!!! Nie strasz mnie ! Ja narazie nie zaczelam jeszcze sie tym przejmowac !! I nie zamierzam 🙂

Aguś i? ( 17. 06. 2003 )

solapp Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

Przeciez tylko pytam!!!! 🙂

Aleksandra i MK (14.08.03)

solapp Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

Skoro znow tak wiele z nas nie ma siary, to chyba znaczy, ze nie jest ona konieczna!!! Widocznie sierpien to jakis szczegolny – bezsiarowy miesiac!!!! 🙂

Aleksandra i MK (14.08.03)

sroczka Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

Ja u siebie też jak na razie nie zauważyłam, moze po prostu tak ma być, jedne mają a inne nie 🙂
Pozdrawiam
Ela i Maluszek <03.08.2003>

Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

Ja u siebie zauważyłam na sutkach “brodawkach” ……….tak jakby małe żółte strupki zdrapałam i odnowa się pojawiały dowiedziałam się od siostry, że to siara ……………poza tym nie mam żadnych innych wycieków

Andzia 04.08.2003

Edited by andzia2 on 2003/05/07 12:03.

sroczka Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

Jeśli to jest właśnie siara, to jednak u mnie się pojawiła kilka tygodni temu i zrobiłam tak samo, ale teraz już nie ma. Pozdrawiam
Ela i Maluszek <03.08.2003>

anulkas Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

U mnie się jeszcze nie pojawiła i tym się wcale nie przejmuję. Jeszcze przed nami trochę czasu więc może się pojawić jeszcze przed porodem lub nawet po…

AnulkaS
przyszła mama – 09.08.03

ykke Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

Ja też mam takie mikro żółtawe strupki! Ale boję sie dotykać! Same się wycierają. To naprawdę mogłaby być siara? Fajnie by już było mieć jakis objaw laktacyjny:)

Izka 23.08

arvena Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

cieszcie się że nie macie- ja mam od ponad miesiąca inie jest to takie fajne!nie mogę chodzić bez biustonosza, bo zaraz mam plamki!przy naciśnięciu piersi zaraz leci- nie dużo ale zawsze!no i koszula nocna co tydzień do prania bow nocy chyba od ucisku siara się wydobywa:)
pierwszą kroplę zobaczyłąm jak sobie lekko nacisnęłam sutek- było to półprzezroczyste, a teraz jest już białe jak mleko!
pozdrawiam

Marta (termin 22.08.2003)

aniam Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

No to witam w klubie sierpniowek-siarowek!!! Ja mam siare od 18 tygodnia ciazy i tez nie uwazam zeby to byla fajna rzecz. Po nocy lizaki na pizamie i to kilka i nastepnego dnia nowa pizama itp itd. Chyba bede musiala kupic wkladki laktacyjne, bo teraz takie cienkie koszulki bedzie sie nosic a tu lizak na bluzce.

Podejrzewam ze u mnie tak szybkie pojawienie sie siary wynika z bogato ugruczolowinych piersi (tak mi kiedyz na usg powiedziano), ktore ogolnie niewiele urosly. pozdr

ania m 20.08.2003

smoczyca Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

Cześć mam takie grudki jak Andzia. A tak z trzy tygodnie temu trafił mi się wyciek spory :)) a teraz to od czasu do czasu jakaś kropelka.

Tylko to raczej nie ma żadnego wpływu na karmienie dzieciątka. Przy mojej pierwszej ciąży cokolwiek leciało mi z piersi dopiero jak Julcia nad nimi popracowała, a potem okazało się, że jedzenia jest tyle ile trzeba i kłopotów z karmieniem nie ma.

Podejrzewałam, że to może teraz tak szybciej ze względu na to, że to nie pierwsza ciąża, ale nie wiem…

Julia 10.12.1995
a teraz 7-11. 08.

kam Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

ja tez mam te dziwne zoltawe strupki i tyle. wlasciwie to po przeczytaniu Waszych postow ciesze sie, ze nie leci wiecej. jak sobie wyobrazilam te “lizaki” na koszuli nocnej… 🙂

pozdrawiam
kam i isabel
termin 25.08.03

tekilla30 Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

Ja też ostatnio wycisnęłam kilka kropelek z jednego sutka i to był koniec , nic więcej się nie pokazało , a w pierwszej ciąży rano wstawałam z dwoma twardymi kółkami na koszuli. A teraz narazie tylko kilka kropelek , no ale przecież każda ciąża jest inna , choć ja uważam , że obie moje ciąze są takie same. Pozdrawiam .

Mama Kamilka i drugi siusiak termin 16-18 sierpień

kruszyna Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

u mnie zupełnie nic się nie pojawiło. Nie znam się na tym, a zapomniałam zapytać lekarki. Może jeszcze mam czas. Oby to źle nie wróżyło i żebym nie miała problemów z karmieniem piersią.

Ania i Maleństwo (10.08.03) 🙂

anitka Dodane ponad rok temu,

Re: Siara u sierpniowek

Ja nic takiego jeszcze nie zauważyłam

Anitka i Bajbusek
10.08.2003

Znasz odpowiedź na pytanie: Siara u sierpniowek

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
buty
Jakie buciki kupujecie dzieciom? chodzi mi o firme, żeby buty były dobre(pierwsze) i nie kosztowały majatku KAsia
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Dzieci grudniowe czas się odezwać !
No to zaczynam ja :) Anka i Basiulec (4 MIECHY i 1/2) [img]/upload/17/34/_100757_s.jpg[/img]
Czytaj dalej