SIARA ZA 17.74 ZŁ!!!

TA HISTORIA ZACZĘŁA SIĘ OD MOJEJ KOLEŻANKI,KTÓRA CZEKA W TEJ CHWILII Z NIECIERPLIWOŚCIA NA SKURCZE I JEDZIE NA PORODÓWKĘ!!!.. POSZLYŚMY RAZEM DO APTEKI NA ZAKUPY PRZEDPORODOWE I KAZAŁA MI KUPIĆ HERBATKĘ HIPPA (DLA KOBIET W CIĄŻY),BO ONA WŁAŚNIE W 7 MIESIĄCU DOSTAŁA PO NIEJ SIARĘ! ZAZNACZYŁA OCZYWIŚCIE,ŻE TO MÓGŁ BYĆ ZBIEG OKOLICZNOŚCI..WIĘC SIĄPIŁAM SOBBIE TĄ HERBATKĘ Z NIEEDOWIERZANIEM…(CHOĆ KIEDYŚ KOGOŚ SKRYTYKOWALAM NA FORUM,ŻE TO SZTUCZNE I WOGÓLE)…I JESTDZIŚ W NOCY PIERWSZA SIARA…ZA 17.74. MOŻE TO ZBIEG OKOLICZNOŚCIA, ALE JUŻ DRUGI.

MOŻE KTÓRAŚ Z WAS TEŻ TAK MIAŁA..?

SIWA I DZIDZIA (22.12.2003)

17 odpowiedzi na pytanie: SIARA ZA 17.74 ZŁ!!!

  1. Re: SIARA ZA 17.74 ZŁ!!!

    ja pije herbatkę hipp dla kobiet w ciąży od samego poczatku i jak do tej pory nie mam siary….jestem w 26 tygodniu. Może piłyście herbatke hipp dla karmiących?
    pozdrawiam kiciucha i maleństwo 19-01

    • Re: SIARA ZA 17.74 ZŁ!!!

      NIE DLA KOBIET W CIĄŻY.WIESZ NAPEWNO WSZYSTKO ZALEŻY OD ORGANIZMU I INNYCH CZYNNIKÓW.U MNIE TO MOGŁA BYĆ PSYCHIKA KTÓRA BYŁA ŚWIADOMA,ŻE W 30 TYG PO TEJ HERBATCE MA BYĆ SIARA I KONIEC….WIĘC POCZEKAJ JESZCZE PARE TYGODNI,A ZOBACZYSZ!BYĆMOŻE BEDZIESZ TRZECIA

      SIWA I DZIDZIA (22.12.2003)

      • Re: SIARA ZA 17.74 ZŁ!!!

        Nie bardzo to rozumiem…

        Czy ja mam chcieć wręcz, żeby mi już coś z tych piersi popłynęło? Bo i Ciku taka dumna z tego powodu w poście poniżej? Czy to ma się pojawić wcześniej? Czy może dopiero po porodzie? Jakie są normy?
        Bo szczerze mówiąc nawet się nad tym nie zastanawiałam.

        Kotagus i…

        lutowy Dzidziuś

        • Re: SIARA ZA 17.74 ZŁ!!!

          TO JEST RÓŻNIE. NIEKTÓRE KOBIETKI MAJĄ WCZEŚNIEJ,JAK JA NIEKTÓRE DOPIERO PO PORODZIE.FAKTEM JEST,ŻE SIĘ CZEKA NA TEN MOMENT…I JEŻELI POJAWI SIĘ WCZEŚNIEJ TO MNIE NP UCIESZYŁO JAK 150. TAKŻE SIĘ NIE MARTW I MYŚL POZYTYWNIE!PRZYJDZIE “PORA NA TELESFORA..”

          SIWA I DZIDZIA (22.12.2003)

          • Re: SIARA ZA 17.74 ZŁ!!!

            Ja tez nie pojmuje… po co Wam ta siara? tym bardziej, ze niektórzy wierza, ze wczesna siara oznacza mało mleka… albo nawały własnie…
            fajnei, ze sie cieszysz, ale mozesz niektore dziewczyny wprawic w przekonanie, ze bez siary cos jest źle.. a siary wcale nie trzeba miec przed porodem

            • Re: SIARA ZA 17.74 ZŁ!!!

              Po co Wam ta siara???
              Faktycznie Lea ma racje=- mozecie kogos takimi gadkami nastraszyc.
              Jak bedzie potrzebna to odrazu sie pojawi.
              Za jej wydzielanie odpowiedzialna poniekąd jest oksytocyna a wiec hormon produkowany podczas porodu. A z herbatką tego faktu raczej bym nie łaczyła.


              Ala i Filipek
              ur.29.07.2003

              • Re: Lea ma racje!

                naprawde nie rozumie jaki cel osiagnelas????? kazda kobieta jest inna a teraz mniej odporne na glupote ludzka beda sie martwic ze cos z nimi nie tak…bo nie ma SIARY…paranoja

                • Re…..

                  możesz to nazwać głupotą ludzką…jeżeli ci wygodnie
                  a cel…mam w życiu jeden umrzeć kiedy przyjdzie na to pora

                  Dziewczyny to ja już się niczym podzielić nie mogę?Pojawiła się i jest,a że tosie tak stało,a nie inaczej.pozatym napisałam już w odp jednej z koleżanek,że to różnie bywa.to tak jakbyśmy mialy przemilczać fakt,że nasze piersi są zdolne do produkji czegokolwiek..choćby tej siary w 30 tyg.OK postaramsie nie publikować więcej postów które mnie cieszą…

                  SIWA I DZIDZIA (22.12.2003)

                  • Re: SIARA ZA 17.74 ZŁ!!!

                    Po co tyle tych nerwów. Forum jest również po to by dzielić się różnymi sprawami nawet głupotami. A mnie było przyjemnie przeczytać, że ktoś się właśnie cieszy. Czasami właśnie szczęście innych działa relaksująco na doły…

                    A tak na marginesie, ja herbatkę HIPP (w marketach) kupuję za nieco ponad 10 zł.

                    Szyszka i maleństwo 29.12.2003

                    • Re: Re…..

                      Jestem pewna ze niedobrze odczytalas nasze posty… czy ktos tu odbiera Ci radosc? nie o to chodzi…. ale zobacz pytania cięzarówek, ktore teraz nie wiedza, czy brak siary to cos zlego
                      mozna wszystko napisac inaczej, a nie od razu sie urazac, ze ktos nie pozwwala Ci sie cieszyc…
                      wystarczylo po prostu napisac: dziewczyny, wiem, ze nie wszystkie musimy miec siare w ciazy, ale ja juz mam i daje mi to ogromna radosc i przedsmak macierzynstwa
                      i tez by było radosnie….

                      a o Hippie powiem tyle.. nie warto go pic przed porodem, organizm szybko sie uniezaleznia na takie rzeczy mlekopędne i potem, kiedy bedzie Ci moze potrzebny, moze nie wywołac juz zadnego efektu

                      • Re: SIARA ZA 17.74 ZŁ!!!

                        Ja też zastanawiam się dlaczego chcesz tak wcześnie mieć siarę, mam termin na grudzień i po naciśnięciu sutka wypłya juz siara, ale staram się nic z tym nie robić, bo moim zdaniem jest ona zbyteczna na tym etapie ciąży.
                        Może po prostu nie rozumiem…
                        A co do ceny tej “herbatki” to wyjątkowo wysoka, jakos wszędzie widuję je w cenie około 10-11 zł.
                        Pozdrawiam.

                        An_ki i Fasolka

                        • Re: Re…..

                          mam dzisiaj doła i tyle co mam do dodania!

                          SIWA I DZIDZIA (22.12.2003)

                          • Re: SIARA ZA 17.74 ZŁ!!!

                            bo mieszkam w małym mieście i hipp jest tylko w aptekach,a jedyny supermarket to “biedronka”

                            SIWA I DZIDZIA (22.12.2003)

                            • Re: Siwa9c glowa do gory:)

                              hej..usmiechnij sie dzidzia bedzie tez szczesliwsza…:) nie zadreczaj sie niczym:)

                              • i po co te ostre słowa?

                                Przecież Siwa nie ujęła tego w sposób taki, że kto nie ma siary w siódmym czy którymś miesiącu to coś jest źle, przecież opisała to co jej powiedziała koleżanka i zapytała co Wy (my) o tym myślicie (myślimy), chyba o to na tym forum chodzi żeby się “konsultować” i wspierać, nieprawdaż? Poza tym przecież piersi już chyba od samego początku zmieniają się by się przygotować, i siara może wystąpić już w ciąży, ale nie musi u każdego. Uważam za zupełnie zbędne te słowa krytki, które moim osobistym zdaniem wyglądają tak jakby się nie przeczytało dokładnie wszystkich odpowiedzi, po co ten atak? Tak nie można.

                                Pozdrawiam wszystkie mamy i proszę o spokój

                                Kasia + Czerwcątko 2004

                                • Re: i po co te ostre słowa?

                                  Jesteśmy w ciąży i miewamy różne humory, ja bywam strasznie wredna, ale nie miałam zamiaru na nkogo krzyczeć. Po prostu tak jak napisałam – nie rozumiem po co siara tak wcześnie?? Od pani z poradni laktacyjnej słyszałam, żeby nie wyciskać jej bo jest najlepsza dla dziecka…
                                  Jeszcze raz pozdrawiam

                                  An_ki i Fasolka

                                  • Re: i po co te ostre słowa?

                                    Witaj, ja przecież nie “piję” do Ciebie, tylko ogólnie. Ja w ogóle jestem wredna, a teraz (pocątek 6 tyg) to już w ogóle chyba dam się światu we znaki po prostu myslę że musimy sie uspokoić i próbować nie urażać innych osób, to wszystko

                                    pozdrowionka i wszyscy głęoooooooki wdeeeeech

                                    Kasia + Czerwcątko 2004

                                    Znasz odpowiedź na pytanie: SIARA ZA 17.74 ZŁ!!!

                                    Dodaj komentarz

                                    Mozarella w ciąży

                                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                    Czytaj dalej →

                                    Ile kosztuje żłobek?

                                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                    Czytaj dalej →

                                    Dziewczyny po cc – dreny

                                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                    Czytaj dalej →

                                    Meskie imie miedzynarodowe.

                                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                    Czytaj dalej →

                                    Wielotorbielowatość nerek

                                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                    Czytaj dalej →

                                    Ruchome kolano

                                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                    Czytaj dalej →
                                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                    Logo
                                    Enable registration in settings - general