Słabe ruchy

Jestem w 24 tyg. ciąży. Pierwsze silne ruchy poczułam ok. 20 tyg. Mały kopał ile sie da. Tak było przez 3 tyg. Teraz trochę się martwię, bo przez ten tydzień mało się rusza. Czuję, że jest tylko, że to już nie są fikołki i kopniaki jak przedtem. Czy to normalne? Czy coś złego się z nim dzieje? Też tak macie?

4 odpowiedzi na pytanie: Słabe ruchy

  1. Re: Słabe ruchy

    Chyba każda z nas ma co chwila takie dni w których myśli,że dzidziuś się mniej porusza. Ja regularnie co jakiś czas miewam takie chwile strachu. Zawsze okazuje się,że to jakieś moje paranoje! Na pewno wszystko jest ok – czasem dzidzia tak się obraca,że tego nie czujemy. Jeśli jednak masz cały czas wątpliwości to przejdź się do gina – jeśli nie ma on usg na miejscu to zbada tętno dzidzi. Wtedy na pewno się uspokoisz!!!Pozdrawiam

    Sylwia + Dominika

    • Re: Słabe ruchy

      Dzięki. Mam nadzieję, że to tylko chwilowy spokój.
      Carolcia i Krzyś

      • Re: Słabe ruchy

        Nie martw sie, u mnie to tez jest bardzo roznie–pare dni spokoj, potem kopniaczki od rana do wieczora. dopiero od 28 tyg. zaleca sie liczenie ruchow, wczesniej nie ma to sensu bo jeszcze nie sa tak regularne.
        pozdr

        Gosia i Gucio (4.12)

        • Re: Słabe ruchy

          JA Z TEGO CO PAMIETAM TEŻ MIAŁAM DNI ZE MOJA MAŁA WOGLE SIE NIE RUSZAŁA, I TEZ MNIE TO BARDZO MARTWIŁO A TERAZ KOPIE TZN ONA JUZ NIE KOPIE ONA SIĘ WYPINA…I CIEBIE NAPEWNO TEZ TO CZEKA… NIE MATW SIĘ TYM


          chmurka 21.09

          Znasz odpowiedź na pytanie: Słabe ruchy

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general