ŚPI !!!

moje dziecko przespalo juz cale dwie noce !!!
po kapieli mleko i juz o 21.00 spi… do 6.30 !!! i nie budzi sie nawet na herbatke !!!

tfu, tfu, oby nie zapeszyc….

musialam sie pochwalic 🙂 moze znikna mi wory pod oczami?

pozdrawiam

Ewa i Krzyś (3 i 2/3 mies.)
[Zobacz stronę]

7 odpowiedzi na pytanie: ŚPI !!!

  1. Re: ŚPI !!!

    Gratuluję.
    Co prawda moja Kropka zasypia jużo 19 (nie daje rady dłużej usiedzeć), ale budzin siępo kilka razy w nocy, a rano 0 5:30 jest wyspana. (może jednak to jest wiązane tylko z jej katarkiem i przejdzie)

    OBY!!!!!!!~!!!!!

    🙂

    Ani_ani i Izunia-Kropunia (4.9.02)

    • Re: ŚPI !!!

      odsypiaj, odsypiaj 🙂

      Maja z Natalką (5 miesięcy!!!!)

      • Re: ŚPI !!!

        Moj Kuba jak mial ok 2 i pol miesiecy zrobil nam taki numer – przespal calutka noc, nastepna oczywiscie budzil sie co 3-4 godz i potem po tygodniu to samo – przespana noc. Odczekal kilka dni, co bysmy sie nie przyzwyczaili i zaczal spac caaaale nocki. To jest fantastyczne od dwoch miesiecy nie wiem co to zarwana noc. A na poczatku tez balam sie komukolwiek o tym mowic ale nie zapeszylam! Czego i tobie zycze.

        Marta i Kubuś ur. 27.11.02

        • Re: ŚPI !!!

          to tylko ja..zazdrosna Julka….co prawda Karol śpi od 19.30 do 6…. Ale w nocy się troszkę budzi…..także jestem pełna podziwu dla Krzysiulka……

          Julka kulka i 8 miesięczny Karolek

          • Re: ŚPI !!!

            tfu, tfu, pluje jak zwykle 🙂
            na razie to tylko 2 noce, do tej pory krzys tez budzil sie ok.2-3, dostawal herbatke i dalej szedl spac; a czasem byla w nocy awaria (czyt.:kupa gigant), wiec tez sie rozbudzal

            pozdrawiam

            Ewa i Krzyś (3 i 2/3 mies.)
            [Zobacz stronę]

            • Re: ŚPI !!!

              wielkie dzieki 🙂

              Ewa i Krzyś (3 i 2/3 mies.)
              [Zobacz stronę]

              • Re: ŚPI !!!

                juz trzy nocki

                tfu, tfu…

                Ewa i Krzyś (3 i 2/3 mies.)
                [Zobacz stronę]

                Znasz odpowiedź na pytanie: ŚPI !!!

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general