Suchy kaszel

Witam!
Jestem w 13 tygodniu ciąży i od 2 tygodni męczy mnie sychy kaszel (przeważnie wieczorami) Mój gin niby twierdził, że jak będę w domu siedzieć to sam przejdzie, ale nie przechodzi. Może któraś z was coś takiego miała i mogła by mi poradzić jak sobie z tym poradzić. Okropnie mnie to męczy a czasem aż mi dłuszno!

Pozdrawiam Buniaa i 20.06.2005

1 odpowiedzi na pytanie: Suchy kaszel

  1. Re: Suchy kaszel

    Jesli to nie jakas bakteryjna sprawa, to moze po prostu masz przegrzane mieszkanie? Przeszlam przez cos takiego zeszlej zimy, zadnych wiekszych podraznien drog oddechowych, tlko wciaz taki suchy kaszelek, szczegolnie wieczorami. Za rada lekarza zaczelam wieszac mokry recznik na kaloryferze, albo stawiac w poblizu kaloryfera miske z woda. Troszke przynosilo ulge. Ale jesli to jakas bakteryjna sprawa, to przyda Ci sie cos wykrztusnego, mialam kaszel juz bedac w ciazy, pani w aptece odradzila mi wszelakie syropki, do lekarza nie mialam po drodze, wiec pilam mleko z miodem, herbatki z miodem i cos tam na czosnku, zeby zwalczac bakterie.
    A moze poradzilabys sie internisty, w koncu oni tez maja pojecie, jakie leki mozna stosowac w ciazy.
    Szybkiego wyzdrowienia zycze!

    Znasz odpowiedź na pytanie: Suchy kaszel

    Dodaj komentarz

    Mozarella w ciąży

    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

    Czytaj dalej →

    Ile kosztuje żłobek?

    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

    Czytaj dalej →

    Dziewczyny po cc – dreny

    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

    Czytaj dalej →

    Meskie imie miedzynarodowe.

    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

    Czytaj dalej →

    Wielotorbielowatość nerek

    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

    Czytaj dalej →

    Ruchome kolano

    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

    Czytaj dalej →
    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
    Logo
    Enable registration in settings - general