SZOK PO KTG!!!!

W sobote pojechalam do szpitala w ktorym bede rodzic,ale tylko w odwiedziny!
Mojego Tomka ciocia jest tam polozna i miala nocke,wiec pomyslelismy, zeby zrobic sobie KTG i posluchac serduszka. Podlaczyla mnie pod ta aparature i poszla do pacjentki po cc. My smialismy sie, ze Viktoria kopie caly czas w te czujniki i swietnie sie bawi-do czasu. Przyszla ciotka zrobila oczy jak latarki i kazala dalej lezec,a sama poleciala szukac jednej lekarki. Co sie okazalo mialam skurcze od 40-80%,oczywiscie nic nie czulam!!!
Pomyslalam sobie,no ladnie ciotka panikara zaraz zostawi mnie w szpitalu.Do Tomka dodalam tylko, ze PCHAM SIE SMIERCI W DUPE i pewnie tu zostane-buuuu.
Po badaniu ginekologicznym i stwierdzeniu przez lekarke, ze szyjka jest zamknieta moglismy o 23 opuscic szpital-dzieki Bogu.
Mam pytanie do mam,ktore spotkaly sie z czyms podobnym,tzn.mialy skurcze a wcale ich nie czuly?
Czy 40-80% to silne skurcze,czy tylko ciotka spanikowala?
Pozdrawiam wszystkie mamuski!!

Agness i VIKTORIA (06.09.2003)

14 odpowiedzi na pytanie: SZOK PO KTG!!!!

  1. Re: SZOK PO KTG!!!!

    U mnie też KTG wykazało wzmożone skurcze, a ja ich nie czułam. To było na początku 8 miesiąca. Mój ginekolog przepisał mi fenoterol i isoptin. Urodziłam 5 dni po terminie 🙂

    Kaśka z Natusią (16 miesięcy 🙂

    • Re: SZOK PO KTG!!!!

      A mi nic nie przepisala. Powiedziala tylko, ze mam bardzo mocno zamknieta szyjke i wszystko jest OK. Mam brac caly czas magnez i tyle.Jestem w 35 tygodniu i mam nadzieje ze Viktoria posiedzi jeszcze trzy tygodnie.
      Dziekuje za odpowiedz.

      Agness i VIKTORIA (06.09.2003)

      • Re: SZOK PO KTG!!!!

        No to ja sie boje…. bo mam bardzo częśto skurcze, kóre czuje.. czasem mocne, bo boli jak…
        a wizytę mam w piątek… ciekawe co mi powie moj ginek…

        Justyna i Maleństwo 11.09

        • Re: SZOK PO KTG!!!!

          a czy robi sie KTG profilaktycznie?

          jesli niczego nie czuję tolekarz i tak wykonuje to badanie czy dopiero podczas porodu?

          domagac sie o to badanie?
          kiedy?

          evi i maleństwo (grudniowe – 18.12.2003)

          • Re: SZOK PO KTG!!!!

            Nie boj sie,bedzie dobrze,musi byc.Juz tyle wytrzymalysmy to wytrzymamy jeszcze troche!!!
            Ja tez wczesniej mialam bolesne skurcze i bralam tabletki od 24 do 33tygodnia ciazy.
            Jak wrocisz od lekarza to napisz co on Ci powiedzial.
            Zycze powodzenia!!!!!

            No wreszcie moglam sie zalogowac-walcze z kompem juz od 14!!!

            Agness i VIKTORIA (06.09.2003)

            • Re: SZOK PO KTG!!!!

              hmmmmmmm, a u mnie było całkiem odwrotnie
              dzień przed porodem miałam już silne skurcze, ale na ktg nie wyszły, więc odesłali mnie do domu; w dniu porodu także: skurcze b. bolące, ale na ktg- b. niewielkie; na szczęście po ktg zbadała mnie położna: było 6 cm rozwarcia !!!
              urodziłam za 2 h 🙂

              [i]Ewa i Krzyś (7,5 mies.)

              • Re: SZOK PO KTG!!!!

                O kurcze,jestem w szoku po przeczytaniu Twojej historii
                To moze ze mna jest cos nie tak???

                Agness i VIKTORIA (06.09.2003)

                • Re: SZOK PO KTG!!!!

                  Miałam identyczną sytuację tydzień temu. Lekarka mówiła, że te skurcze nie muszą oznaczać nic groźnego ale dobrze by było je obserować własnie w szpitalu. Nie zgodziłam się. Kiedy poszłam do ginki powiedziała mi, że skurcze są normalne w 37 tyg. ciąży, także mam nie panikować, a zapis ktg jest jak najbardziej prawidłowy. Czuję się dobrze, tylko Mała strasznie kopie mnie po “kroczu” a skurcze być muszą. Zresztą podejrzewam, że te które wykryło ktg były w 50% ze zdenerwowania.

                  ,
                  Aga i Martynka – 15.08.’03.

                  • Re: SZOK PO KTG!!!!

                    Podejrzewam ze to bledny zapis, mozliwe ze pelota (czujnik) skurczowy nie byl wyzerowany, albo Twoja dzidzia kopala w czujnik wtedy wychodza takie fanaberie choc nie ma zadnych skurczow,pozdrawiam

                    • Re: SZOK PO KTG!!!!

                      A jakze,Viktoria kopala w czujnik jak szalona. Tez pomyslalam, ze to jej kopanie powoduje wariacje tego uzadzenia i pokazuje skurcze.Lekarka mi powiedziala, ze skurcze to skurcze,a kopanie to co innego.
                      Teraz jestem skolowana,co to moglo byc!!!
                      Najwazniejsze jest to ze jestem w domu,a ja glupia na wlasna prosbe polozylabym sie w szpitalu!!!Zachcialo mi sie KTG!!!!!!!!

                      Agness i VIKTORIA (06.09.2003)

                      • Re: SZOK PO KTG!!!!

                        Wierz mi, ze mialam skurcze i na 90% jak moja cora dawala w czujnik tak ze az podskakiwal i lekarze sami widzieli hihi. Jezeli dobrze sie czujesz to z pewnoscia bylo to!

                        • Re: SZOK PO KTG!!!!

                          Dzieki za uspokojenie!!!!
                          Juz zaczelam w panice zastanawiac sie co musze jeszcze na szybkiego dokupic do wyprawki.
                          Teraz juz jestem spokojna,cala ciaze bylam spokojna i nie panikowalam,tylko to KTG mnie troche sploszylo.
                          No wiesz,pierwsza ciaza,pierwsze KTG a tu strasza!!!
                          Jeszcze raz wielkie dzieki i WIEEEEELLLLGACHNE BUZIAKI DLA NATALKI.

                          Agness i VIKTORIA (06.09.2003)

                          • Re: SZOK PO KTG!!!!

                            większość lekarzy standardowo robią już od ósmego miesiąca ktg podczas kolejnego badania 🙂

                            Kaśka z Natusią (16 miesięcy 🙂

                            • Re: SZOK PO KTG!!!!

                              Witaj Agness

                              mam robione KTG od 29 tygodnia i poczatkowo miałam skurcze na poziomie do 20, dalej 30 i w 32 tygodniu na poziomie ok 70. Generalnie skurcze mam od 20 tygodnia, a co do twojego zupełnego braku ich odczuwania – to jest zagadkowe – bo skurcze na takim poziomie są odczuwalne chociażby jako pewien dyskonfort. Zrób sobie KTG u swojego lekarza to sie uspokoisz.

                              Znasz odpowiedź na pytanie: SZOK PO KTG!!!!

                              Dodaj komentarz

                              Mozarella w ciąży

                              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                              Czytaj dalej →

                              Ile kosztuje żłobek?

                              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                              Czytaj dalej →

                              Dziewczyny po cc – dreny

                              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                              Czytaj dalej →

                              Meskie imie miedzynarodowe.

                              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                              Czytaj dalej →

                              Wielotorbielowatość nerek

                              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                              Czytaj dalej →

                              Ruchome kolano

                              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                              Czytaj dalej →
                              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                              Logo