Szpital na Karowej???

Czy wiecie jak tam jest z izba przyjec? Wiem, ze byl w remoncie oddzial polozniczy, skonczyli? Jkaie sa szanse by tam rodzic jesli nie ma sie lekarza prowadzacego ze szpitala?

Corcie tam urodzilam a zjezdzam do Wawy na 38tc i bardzo mi zalezy by sie tam dostac na porodowke. Moze macie jakies “dojscia”?Bede wdzieczna za info i pomoc.

6 odpowiedzi na pytanie: Szpital na Karowej???

  1. Re: Szpital na Karowej???

    Remont na Karowej ma się zakończyć pod koniec czerwca – przynajmniej takie są plany. Remont nie dotyczy jednak całej porodówki, jedynie jej części. Przyjęcie do szpitale jest uzależnione od tego czy są miejsca, nie trzeba “leczyć” się u lekarza tam pracującego, żeby rodzić w tym szpitalu. Ja również zamierzam tam rodzić. Nie napisałaś na kiedy masz termin – może spotkamy się w szpitalu (ja mam na poczatek sierpnia).
    Pozdrawiam
    Monika

    • Re: Szpital na Karowej???

      Teoretycznie termin mam na 24lipca:) a teraz mam 36tc i moj gin twierdzi, ze moge ur lada dzien:) Wiec tylko mam nadzieje, ze zdaze zjechac do Wawy.W 38tc-5lipca chce sie umowic do gina na kolejna wizyte juz w stolicy,wiec tak czy siak bede sie na Karowa rejestrowac. Bo znam tam lekarzy,a tak w ciemno nie chce nigdzie isc, zmieniac gina przed finiszem:) A na Karowej mam juz potezna kartoteke:)

      • Czy ktoś wie jaka ogólnie jaest opinia na szpital na Karowej?Bo rodzę po raz pierwszy i nie chce się zrazić?

        • Zamieszczone przez Mon23
          Czy ktoś wie jaka ogólnie jaest opinia na szpital na Karowej?Bo rodzę po raz pierwszy i nie chce się zrazić?

          Termin mam na 1 ale kto wie kiedy maluszek zechce wyjść.

          • ekhmm
            myślałam przez moment, że Madeline oczekuje trzeciego dzieciątka i się z tym ukrywa,
            a tu przegląd staroci…

            • No własnie Dziewczyny co myslicie o karowej?Ja jutro się dowiem czy bede miała sn czy cc i chciałabym pzoanć opineie o obu tych porodach. Czy po cc od razu dają dziecko Mamusi…….czy np. tak jak w bielsńskim dopiero następnego dnia…

              Znasz odpowiedź na pytanie: Szpital na Karowej???

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general