tesciowa

馃檪

5 odpowiedzi na pytanie: tesciowa

  1. Re: tesciowa

    W odpowiedzi na:


    odkad urodzila sie Amelka to ja sama wychowuje choc z tesciowa mieszkam pod jednym dachem


    No ale powiedz czego oczekujesz?? Tego, ze zajmie sie Twoim dzieckiem?? Jest naprawd臋 duuzo matek, kt贸re by wiele da艂y za mozliwo艣膰 wychowywania dziecka po swojemu, bez wtracaj膮cej si臋 we wszystko mamy czy tesciowej

    W odpowiedzi na:


    tak wiec nie mam nikogo tu zeby od czasu doczasu przypilnowal mi moja niunie


    Ja tez radz臋 sobie sama, m膮z mi oczywi艣cie pomaga, gdy wr贸ci z pracy, ale do prawie 18 go nie ma. Moi rodzice mieszkaj膮 160 km od nas, moja te艣ciowa nie zyje. Daje sobie spokojnie rade ze wszystkim i nawet bardzo si臋 z tego ciesz臋, bo ja jestem z tych, kt贸re nie lubi膮, gdy kto艣 patrzy co robi臋 i jak robi臋.

    W odpowiedzi na:


    zawsze musze po niej sprzatac.ilekroc zwracam uwage zeby uszanowala moje sprzatanie to odpowiedziala mi ze mi przeciez zylka w d…. sie nie zerwie


    Mo偶e Tw贸j m膮偶 powinien zwr贸ci膰 jej uwag臋, 偶eby sprz膮tn臋艂a chocia偶 sowje rzeczy…??? To przeciez jego matka i jemu bardziej pasuje zwr贸cic jej uwag臋.

    W odpowiedzi na:


    niezle sobie dajemy rade


    I bardzo dobrze :)) Oby tak dalej :))
    Tylko 偶e skoro piszesz, ze sobie swietnie radzicie, do czego potrzebna Ci pomoc te艣ciowej?

    Juleczka (Puchatek) 12.12.04

    • Re: tesciowa

      馃檪

      • Re: tesciowa

        jak s艂ysz臋 偶e mieszkanie jest do mieszkania a nie do sprz膮tania to mi si臋 n贸偶 w kieszeni otwiera…. jakbym s艂ysza艂a swoich te艣ci贸w… Jak dobrze 偶e juz z nimi nie mieszkam!!!! 馃檪
        magda

        • Re: tesciowa

          :):)

          • Re: tesciowa

            W odpowiedzi na:


            Pomaganie – powinna i to jak najbardziej pomaga膰.


            a z jakiej okazji powinna to jej dziecko?

            W odpowiedzi na:


            Sprz膮tanie – swoje rzeczy powinna, swego synka nawet te偶,


            synek jest doros艂y i razem z 偶on膮 powinien dba膰 o wsp贸lne rzeczy, wiesz nie rozumiem co masz na my艣li, szklank臋 ma matka po synku umy膰 a po synowej nie? No to by艂by pow贸d do narzekan

            W odpowiedzi na:


            Ma si艂臋 na zabawy i wycieczki? To moze wcale nie jest taka chora…?


            Co komu do tego jak wykorzystuje swoje pieni膮dze i wolny czas, doros艂y synu艣 p臋powin膮 zro艣ni臋ty jeszcze?. Wiecie co wkurza mnie taka postawa , rodzice te艣ciowie maj膮 da膰 pieni膮偶ki, pom贸c, a doros艂e dzieci i tak suchej nitki na nich nie zostawi膮. Dziewczyny to jaka艣 paranoja
            Przeczytajcie uwa偶nie co piszecie, doros艂e matki a pretensje i wymagania…. ech

            Gra偶yna i Ulcia1.08.2003

            Znasz odpowied藕 na pytanie: tesciowa

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ci膮偶y

            Dzisiaj nasz艂a mnie ochota na mozarell臋. I tu mam w膮tpliwo艣ci – czy w ci膮偶y mo偶na je艣膰 mozzarell臋?? Na opakowaniu nie ma ani s艂owa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej 鈫

            Ile kosztuje 偶艂obek?

            Dziewczyny! Ile p艂acicie miesi臋cznie za 偶艂obek? Pono膰 ma by膰 dofinansowany z gminy, a nam przysz艂o zap艂aci膰 292 z艂 bodaj偶e. Nie wiem tylko czy to z rytmik膮 i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej 鈫

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy kt贸ra艣 z Was mia艂a zak艂adany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmuj膮 na drugi dzie艅 i ma on na celu oczyszczenie rany. Prosz臋 dajcie zna膰, je艣li kt贸ra艣 mia艂a...

            Czytaj dalej 鈫

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamu艣ki lub oczekuj膮ce. Poszukuj臋 imienia dla ch艂opca zdecydowanie m臋skiego. Sama zastanawiam si臋 nad Wiktorem albo Stefanem, ale m贸j m膮偶 jest jeszcze niezdecydowany. Mo偶e co艣 poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej 鈫

            Wielotorbielowato艣膰 nerek

            W 28 tygodniu ci膮偶y zdiagnozowano u mojej c贸reczki wielotorbielowato艣膰 nerek – zesp贸艂 Pottera II. M贸j ginekolog skierowa艂 mnie do szpitala. W bia艂ostockim szpitalu po usg powiedziano mi, 偶e musz臋 jecha膰...

            Czytaj dalej 鈫

            Ruchome kolano

            Zg艂aszam si臋 do was z zapytaniem o tytu艂owe ruchome kolano. Brzmi gro藕nie i tak te偶 wygl膮da. dzieciak ma 11 miesi臋cy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygl膮da to troche...

            Czytaj dalej 鈫
            Rodzice.pl - ci膮偶a, por贸d, dziecko - poradnik dla Rodzic贸w
            Logo
            Enable registration in settings - general