trojmiejskie spotkanie ustalone

Poniewaz nikt nie zglosil..jak na razie jawnego sprzeciwu ;-)…to zostajemy przy niedzieli-20.06…zbieramy sie od godz.14:00 na placu zabaw w Sopocie koło klubu “Viva” przy ul. Powstancow Warszawy(ogromy park-nie da sie niezauwazyc).Wprawdzie pogoda na niedziele zapowiada sie nieciekawa… Ale kto wie..moze los bedzie łaskawy ;-).Do zobaczenia

mariola i Antos(16.10.03)

Edited by Mola on 2004/06/17 15:50.

18 odpowiedzi na pytanie: trojmiejskie spotkanie ustalone

  1. Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

    czy my tez mozemy dołaczyć?? Wojcia ma 6 miesięcy, a ja mieszkam od niedawna w Gdansku.
    Pozdrawiam wszystkie mamusie.

    andzia

    • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

      Do zobaczenia

      Madzia i Julia 29,05,2003

      • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

        Ekstra – będziemy!

        Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

        • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

          To może i my dołączymy:-))

          JoannaR i Pawełek 19.09.2003

          • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

            Może uda mi się dołączyć… zobaczymy…
            Pozdrawiam

            Małgosia z Weroniką (29.10.2003)

            • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

              Ja będę na pewno.

              [i] Asia i Julia (22 m-ce)

              • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

                To spotkanie dla wszystkich mamuc chetnych.. Niezaleznie od tego gdzie mieszkaja:)…
                Do zobaczenia w niedziele…oby tylko nie padalo

                Mariola i Antos

                • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

                  Postaramy sie byc:) bedziemy w Sopocie na obiedzie rodzinnym ale moze uda sie wyskoczyc na godzinke:) do zobaczenia:)

                  Aba+Jaś 7m+
                  8.02.05

                  • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

                    No to koniecznie sie wyrwijcie 😉

                    M i Antos(8 miesiecy)

                    • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

                      Ciekawa jestem czy jakos sie wszystkie poznamy, pewnie po dzieciaczkach??? A Wy znacie sie juz ktokolwiek z kimkolwiek?

                      Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

                      • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

                        Ja poznalam Julie M, magonil, aanne i jeszcze kilka dziewczyn jak chodzilysmy z brzuszkami;-). No i niektore dziewczyny widac na zdjeciach ;-).Ja mam ciemne krotkie wlosy a maly bedize mial prawdopodobnie niezniszczalna czapke w biało-granatowe paski..z daszkiem.Jakos sie poznamy.. Najwyzej inne mamy beda robily na mnie duze oczy jak sie zapytam czy to np nie asia80? ;-))

                        • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

                          ooooj – my też byśmy chetnie przyszli, tylko o 16:00 jedziemy na basen, a poza tym mój mężuś ma w niedzielę urodziny!
                          Piszemy się więc na następne spotkanie…

                          izolka i Filip (25.01.2004)

                          • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

                            To zaczepiaj te “wieksze” mamy z zielonymi wozkami Czyli skoro Wy sie znacie, to ja bede szukala gromadki rozesmianych babeczek, koniecznie z taka sama (przynajmniej) iloscia dzieci, no i z tego co wiemy z jedna dzidzia jeszcze nie widoczna w brzuszku (aba – pozdrawiam!) Rozumiem, ze gdyby sie ktos spoznil to nadal bedziemy/bedziecie na tym samym placu

                            Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

                            • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

                              Asia, jeszcze nie widac hihihi:) choc po dodatkowych kilogramach po Jasiu moznaby bylo cos wykombinowac:) do zobaczyska:)) a ja znam JoanneR ze szkoly rodzenia:)) widzialysmy sie co prawda raz, ale…;))

                              Aba+Jaś 7m+
                              8.02.05

                              • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

                                My też będziemy!

                                Kinga i Łucyjka (03.02.2004)

                                • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

                                  Chciałam tylko zapytać bo nie bardzo znam Sopot czy to jest park niedaleko Grad Hotelu? Bo tam jest klub VIVA o ile się nie mylę

                                  ANIA+ROBERT (23-12-2003)

                                  • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

                                    Chyba tak, ja znowu nie za bardzo znam place, ale wiem gdzie jest Viva. Gdybys jechala od strony Gdanska to najpierw jest Grand Hotel, a zaraz potem night club VIVA. Mam nadzieje ze chociaz nie bedzie padalo

                                    Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

                                    • Re: trojmiejskie spotkanie ustalone

                                      Pogoda ma być znośna. Zachmurzenie, ok 15st, ale bez deszczu. Także powinno być ok

                                      Kinga i Łucyjka (03.02.2004)

                                      Znasz odpowiedź na pytanie: trojmiejskie spotkanie ustalone

                                      Dodaj komentarz

                                      Mozarella w ciąży

                                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                      Czytaj dalej →

                                      Ile kosztuje żłobek?

                                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                      Czytaj dalej →

                                      Dziewczyny po cc – dreny

                                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                      Czytaj dalej →

                                      Meskie imie miedzynarodowe.

                                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                      Czytaj dalej →

                                      Wielotorbielowatość nerek

                                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                      Czytaj dalej →

                                      Ruchome kolano

                                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                      Czytaj dalej →
                                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                      Logo
                                      Enable registration in settings - general