Uderzenie w brzuch

Uderzyłam sie dzisiaj w brzuch, nie było to mocne uderzenie, gdyby nie fakt że jetem w ciaży to bym go nawet nie odczuła. Jednak troche mam wyrzuty, że uderzyłam dziecko, że mogło sie cos stać.
Napiszcie mi czy płód jest dobrze chroniony w brzuszku i odporny na nie za mocne uderzenia?

11 odpowiedzi na pytanie: Uderzenie w brzuch

  1. Re: Uderzenie w brzuch

    Szymon ciagle skacze po moim brzuchu – staram sie tego unikac – ale trudno go powsciagnac. Do tej pory nic sie nie stalo. Raz tez solidnie upadlam na podloge a wczoraj przewrocilam sie w wannie:) taka ze mnie niezdara. Ale bylam pozniej na wizyciei wszystko jest ok.

    A ktory to tydzień?
    W pierwszych miesiacach od nieduzego uderzenia w brzuch nie powinno sie nic zdarzyc a potem tez nie szczegolnie jesli lozysko jest na tylnej scianie macicy (od strony kregoslupa:)
    natura tak to wymyslila, ze rzadko cos sie dzieje – chyba ze uderzenie czy upadek jest bardzo dotkliwy

    ale jak chcesz sie upewnic i najwazniejsze – uspokoic idz do lekarza albo na izbe przyjec – zrobia ci usg i bedziesz spokojna

    • Re: Uderzenie w brzuch

      dziecko jest dobrze chronione
      jeśli jednak się niepokoisz, przejdź sie do lekarza

      Juleczka 17 m-cy

      • Re: Uderzenie w brzuch

        Spokojnie. Mnie babka uderzyła w brzuch (9mc ciązy) wózkiem na zakupy. Tym wielkim, na kołach. Mąz mało jej nie zabił. Nic jednak się nie stało, dzidzia jest bezpieczna w brzuniu.


        Aga,Tysia(2l.8m.) i SYNek(26tc)

        • Re: Uderzenie w brzuch

          Oj mnie mała ostatnio uderzyła mocno własciwie skoczyla nawet mnie bolała ale u lekarza wszystko ok wiec jesli to było lekkie to napewno ci nic ani dzidzi nie bedzie a jesli czujesz niepewnosc to pędz do lekarza…

          • Re: Uderzenie w brzuch

            nic nie powinno się stać, szczególnie, że jak napisałaś było to słabe uderzenie
            z Piotrusiem potrafiłam zarobić w nocy od męża – bo przyzwyczajony nogę sobie na mnie zarzucać i wszystko było ok… synuś zdrowitki się urodził
            a teraz – choć unikam tego jak mogę – mój synek zawsze mnie gdzieś dopadnie i z wyrazami ogromnej miłości rzuci się do tulenia
            ale jezeli będzie Cię to nadal męczyło to wybierz się na usg do lekarza…

            zdrówka życzę

            moni i Piotruś – 01.05.05, Wrześniątko – 29.09.2006 i Aniołek – 02.12.03

            • Re: Uderzenie w brzuch

              Oj oj to ty pięknie skaczesz w tej wannie 😉 uwazaj na siebie i dzidzię 🙂
              Pozdrawiam

              • Re: Uderzenie w brzuch

                jak hipopotam:)

                • Re: Uderzenie w brzuch

                  W 20tc kot skoczył mi z dość dużej wyskości na brzuch..tymi swoimi cienkimi łapeczkami wbił mi się z całej siły centralnie w dziecko….puki co Aśka cała i zdrowa 🙂


                  Asieńka 11.02.2006

                  • Re: Uderzenie w brzuch

                    Nic się nie mogło stać 🙂 Szkoda nerwów na martwienie się 🙂

                    Kas

                    • Re: Uderzenie w brzuch

                      oj też się przewróciłam w szóstym miesiacu, prosto na brzuch :(, sama byłam w domu telefon zdzwonił i zaplątałam się w kołdrę wychodząc z wyrka. Od razu gorący telefon do gina, kazał mi nie forsować sie polegiwać i obserwować brzuszek. W razie jakiś skurczy miałam od razu stawić się u niego.

                      Ale nic sie nie działo oprócz mojego zdenerwowania, a denerwowałam sie juz do rozwiazania a córa urodziła sie zdrowa 🙂

                      Izka i Zuzia 4 latka 🙂

                      • Re: Uderzenie w brzuch

                        Na pewno wszystko jest ok, jeśli jednak bardzo się niepokoisz, zadzwon do gina.

                        Pozdrawiam!

                        Znasz odpowiedź na pytanie: Uderzenie w brzuch

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general