Wielki brzuch po cc

Urodziłam 3 tygodnie temu przez cc, a mój brzuch jest wielki, jak w zaawansowanej ciąży. Przestaje mnie to już bawić, szczególnie że widzę reakcję ludzi – tylko czekam, aż mi ktoś miejsce ustąpi w autobusie, a wtedy chyba się potnę. Dziewczyny, jak długo może się obkurczać brzuch po cc, bo ja mam psychozę, że już mi tak zostanie do końca życia.

14 odpowiedzi na pytanie: Wielki brzuch po cc

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Re: Wielki brzuch po cc

Mi długo. Teraz po naturalskie już w sumie nic nie mam…a po cc miałam wstrętną gąbkę…


Jeremi i Matyś

chilli Dodane ponad rok temu,

Re: Wielki brzuch po cc

teoria jest taka, ze jak rośnie 9 miesiecy to tyle potrzebuje na wchłoniecie.

Po pierwszym cc zniknał w miesiac po drugiej nadal mam (5 m-cy)

Leon

kamuszka Dodane ponad rok temu,

Re: Wielki brzuch po cc

Szybka jestes 😉 3 tygodnie to jeszcze połóg, daj sobie czas, ten wielgaśny brzuszek na pewno Ci na zawsze nie zostanie. Już nie pamiętam, ile to u mnie trwało, ale na pewno nie 3 tygodnie

snoopy Dodane ponad rok temu,

Re: Wielki brzuch po cc

Ja rodziłam prawie dwa lata temu też przez cc, mój brzuch już na drugi dzień było duzo, dużo mniejszy, a na piątą dobę jak wychodziłam ze szpitala był już prawie płaski, natomiast moja szwagierka z wielkim brzuchem chodziła nie chcę ci ściemniać ale półtora miesiąca napewno, niektórzy nawet jej dogadywali jak szła z wózkiem to się pytali czy tam czasem jeszcze jedno dziecko nie zostało, a jak szła bez wózka to pytali kiedy będzie rodzić. Wiem że to było przykre dla niej i dlatego rozumiem twój niepokój, ale mija teraz 14 miesiąc od jej porodu i robi się z niej laska, a brzuszek już prawie płaski. Takze Kochana nie martw sie wrócisz do formy!!! Powodzenia!!
Pozdrawiam, Alina

gosia Dodane ponad rok temu,

Re: Wielki brzuch po cc

Dokładnie tak samo reagowałam. Byłam bardzo niecierpliwa, a w dwa miesiące po porodzie ludzie mnie pytali skąd ja to dziecko mam?
Checheche adoptowane
Dojdziesz do siebie. Daj sobie czas.

aducha Dodane ponad rok temu,

Re: Wielki brzuch po cc

Hej chyba mamy ten sam problem. Ja jestem miesiąc po porodzie a niestety brzuch mam jeszcze duży. Nie mieszcze sie w żadne rzeczy! Czuję sie jakbym była w ciaży. Zaczęłam nosić majtki ściągające ale lekarz mnie ochrzanił- powiedział że moze rozejsć sie rana, ćwiczyć kazał po 6 tygodniach. Pewnie wszystko zależy od tego jaki miałaś brzuszek w ciazy i od Twoich mięśni. Dodam, ze ostatnio dziadek ustąpił mi miejsca w tramwaju!I co mam powiedzieć, pozostaje tylko czekać

Adriana z Juleczką (21.08.2001) i czerwcowym synkiem Szymkiem?

Dodane ponad rok temu,

Re: Wielki brzuch po cc

moja bratowa miala cc z pierwszym dzieckiem, to jak poszla zdjac szwy i czekala w kolejce do lekarza, to pielegniarka wyjrzala zza drzwi i spytala czy Pani to na KTG? Bębenek miala niezly, ale zszedl jej na przestrzeni ok 6 miesiecy. teraz urodzila naturalnie no i widzialam ja 3 dni po porodzie i wygladala jakby nadal byla w ciazy. na pewno brzuch po cc wchlania sie pozniej, bo rana na brzuchu boli i nie sa aktywne miesnie brzucha. Trzeba czasu, czasu, czasu…

helenb Dodane ponad rok temu,

Re: Wielki brzuch po cc

o to ja mialam wg tej teorii

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Re: Wielki brzuch po cc

a to napewno jest tak, ze po cc jest, a po sn nie ma tego brzucha?

bo ja mialam dwa cc i brzucha nie mialam i nie mam.

mi wszystko idzie w dupcie 🙂 wiec moze to kwestia osobnicza;)

k8 &

iskalecka Dodane ponad rok temu,

płaska

Jak przyszła do mnie połozna środowiskowo 10 dni po porodzie to brzuszek miałam prawie wklęsły i ona sie mnie zapytała gdzie ja to dziecko nosiłam,kształtów nabrałam kiedy odstawiałam małego od cyca i zaczął mi brzuch rosnąc:)

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez k8_77:a to napewno jest tak, ze po cc jest, a po sn nie ma tego brzucha?

bo ja mialam dwa cc i brzucha nie mialam i nie mam.

mi wszystko idzie w dupcie 🙂 wiec moze to kwestia osobnicza;)

k8 &

Nie wiem..ale po cc miałam wielki brzuch dłuugo a teraz- drugie dziecko naturalnie i mam brzuszek o wiele fajniejszy niż po pierwszej ciąży! lepszy!
zniwelował skutki cc;)

iskalecka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:Nie wiem..ale po cc miałam wielki brzuch dłuugo a teraz- drugie dziecko naturalnie i mam brzuszek o wiele fajniejszy niż po pierwszej ciąży! lepszy!
zniwelował skutki cc;)

wydaje mi sie ze to jest tez zalezne od tego jaki mielismy brzuszek w ciązy i czy nasze miesnie i skóra szybko sie regeneruja i czy sa elestyczne…

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Pewnie tak! ale ja nie byłam zbyt wysportowana;)
A teoretycznie po pierwszej ciąży mieśnie powinny być bardziej rozciągnięte, sflaczałe itd.
No i jeszcze ważne- pierwsza ciąża-25kg na plus a teraz 14 kg.

Dodane ponad rok temu,

Kochana, ja mialam taki brzuch do pol roku po cc, ale dzieki cwiczeniom codziennie do tej pory, w rok ponad po cc mam plaską deskę, umieśnioną:), polecam ćwiczenia, oczywiscie nie teraz, ale jak dojdziesz do siebie, zycze powdzenia:)

Znasz odpowiedź na pytanie: Wielki brzuch po cc?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Nie che tego dziecka :/
spóżniał mi się okres,zrobiłam test..i okazało sie ze jestem w ciąży :( al e nie moge urodzic!jestem za młoda nie mam na to środków i tym bardziej to nie ten
Czytaj dalej
Zdrowie i uroda
CELLASENE-walka z cellulitem......
Czy, któraś z Was przyjmowała takie kapsułki??? Pomogły? Pytam, bo troche kosztują i ciekawa jestem czy są efekty? A może znacie jakies inne srodki, ktore chociaz troche redukują tą nieprzyjemną,
Czytaj dalej