wielkie podziekowania za kciuki

Kochane jeszcze raz chce ogromnie podziekowac wszystkim na raz i kazdej z osobna za kciuki i cieple slowo.
Chyba moge juz odwazniej patrzec w przyszlosc – po zrobieniu 2 tesciku znowu zobaczylam 2 kreseczki 馃檪 Ta jedna nadal jest bledsza od drugiej ale wyrazna do tego stopnia ze od razu mozna ja zauwazyc :-))) Jestem taka szczesliwa 馃檪 Dzidzia urodzilaby sie dokladnie w tym terminie jaki sobie zaplanowalismy :-))
DZIEWCZYNY JESTESCIE CUDOWNE !!!!!!!!!!!! DZIEKUJE WAM ZA WSZYSTKO !!!!!!!!!!!!!!!!!

Melanie [Zobacz stron臋]

18 odpowiedzi na pytanie: wielkie podziekowania za kciuki

  1. Re: wielkie podziekowania za kciuki

    Jeszcze raz serdecznie gratuluj臋, no chocia偶 raz jestem pierwsza

    pozdrawiam
    violka

    • Re: wielkie podziekowania za kciuki

      dziekuje 馃檪
      Violu mocno trzymam kciuki za Ciebie 馃檪 Melduj o dobrych nowinkach 馃檪

      Melanie [Zobacz stron臋]

      • Re: wielkie podziekowania za kciuki

        PS. Violu piszesz ze jestem Twoja imienniczka czyzby Viola nie bylo twoim legalnym imieniem???

        Melanie [Zobacz stron臋]

        • Re: wielkie podziekowania za kciuki

          Tak bardzo bym chcia艂a by膰 taka szcz臋艣liwa jak TY…….
          Na razie jestem na etapie “stara艅” (tzn.przytula艅), nie omieszkam poinformowa膰 o wynikach……..oby by艂y takie same jak u Ciebie. Jeszcze raz pozdrawiam

          violka

          • Re: wielkie podziekowania za kciuki

            Bedziesz zobaczysz 馃檪 Napisz mi czy jestes juz po ovulacji czy przed nia??? Moze moje doswiadczenie ktore zaowocowalo 2 razy i Tobie przyniesie szczescie 馃檪

            Melanie [Zobacz stron臋]

            • Re: wielkie podziekowania za kciuki

              Sorki, ale ca艂y czas my艣la艂am, 偶e “melanie” to twoja “ksywka” i 偶e masz na imi臋 Wioletta, chyba pomyli艂am Ci臋 z kt贸r膮艣 z dziewczyn. Jeszcze raz przepraszam, ale jestem tu od niedawna……..
              Mimo wszystko prosz臋 o pozytywne fluidy

              pozdrawiam
              violka

              • Re: wielkie podziekowania za kciuki

                nie ma sprawy tak naprawde to moje prawdziwe imie to Aga – Melanie jest imieniem ktore powstalo dla potrzeb urzedaskow nie potrafiacych nawet poprawnie wypowiedziec imienia Agnieszka…

                Melanie [Zobacz stron臋]

                • Re: wielkie podziekowania za kciuki

                  No to masz szczescie z tym terminem 馃檪 Gratuluje ciazy.

                  [Zobacz stron臋]

                  • Re: wielkie podziekowania za kciuki

                    Dzieki komkomciu a tak swoja droga nie zapeszajac twoj wykresik wyglada bardzo obiecujaco 馃檪 Bede trzymala kciuki zebys za jakis 6 dni mogla podzielic sie z nami dobrymi wiadomosciami :-))
                    buziaczki

                    Melanie [Zobacz stron臋]

                    • Re: wielkie podziekowania za kciuki

                      Nie dziekuj w polu odrobisz:))Bedziesz za kare wysylac teraz fluidy i trzymac kciuki,pocieszac i udzielac rad:)

                      • Re: wielkie podziekowania za kciuki

                        fluidk贸w, fluidk贸w nam tu trzeba Twoich jak najwi臋cej. I oczywi艣cie gratulacje. Czymcie si臋 ciep艂o ;-)))))))))

                        • Re: wielkie podziekowania za kciuki

                          przesylam miliardy fluidkow :-))) Dla kazdej po kilka tlusciutkich milonkow fluidkow :-))) Niech Wam przyniosa szczescie :-))) Z calego serca Wam tego zycze :-))

                          Melanie [Zobacz stron臋]

                          • Re: wielkie podziekowania za kciuki

                            No to ja nie dziekuje, zeby nie zapeszyc:-)

                            [Zobacz stron臋]

                            • Re: wielkie podziekowania za kciuki

                              Melanie, widze, ze ja tu z lekka opozniona jestem, przyjmij prosze szczere gratulacje, choc spoznione:) Ciesze sie, ze Ci sie udalo i mam nadzieje, ze sama niedlugo tez zaciaze i bedziemy razem brzuchatymi mamuskami! A chwilowo badz dzielna i SAMOdzielna:)

                              Sylvie

                              • Re: wielkie podziekowania za kciuki

                                Sylvie bardzo ci dziekuje za cieple slowa 馃檪 Ja tez mam nadzieje ze w tym cyklu bedziesz mogla oglosic szczesliwa nowinke :-)) Bede goraco trzymala kciuki zeby tak wlasnie sie stalo ;-)))
                                Trzymaj sie dzielnie i szybciutko melduj o fasoleczce 馃檪

                                Melanie [Zobacz stron臋]

                                • Re: wielkie podziekowania za kciuki

                                  Ja te偶 GRATULUJ臉 i dalej trzymam kciuki za Ciebie i Dzidzi臋

                                  Iwona

                                  • Re: wielkie podziekowania za kciuki

                                    GRATULACJEEEE !!! To musi by膰wspania艂e uczucie, zobaczy膰 dwie kreseczki 馃槈 Ciesze si臋 razem z Tob膮.

                                    “Je艣li co艣 uparcie ga艣nie, zufaj iskierce nadziei”
                                    ZORZA

                                    • Re: wielkie podziekowania za kciuki

                                      Dzieki dziewczyny z calego serca ja trzymam kciuki za Was i oczywiscie czekam na dobre wiesci ;-)))

                                      Melanie [Zobacz stron臋]

                                      Znasz odpowied藕 na pytanie: wielkie podziekowania za kciuki

                                      Dodaj komentarz

                                      Rodzice.pl - ci膮偶a, por贸d, dziecko - poradnik dla Rodzic贸w
                                      Logo