Witam:-)))))

Witajcie:-)
Po namowach Ninki (pewnie ma rację) postanowiłam oficjalnie dołączyć do tego uroczego miejsca:-) Przez ostatnie pół roku byłam na poronieniach….. Nie ukrywam, że polubiłam to miejsce i jestem wdzięczna dziewczynom, które mi towarzyszyły i pomagały (oczywiście, dalej będę się tam udzielała).

pozdrawiam wszystkie starające się i te, które miały zaszczyt i szczęście przenieść sie na forum dla oczekujących….
Mam w tym miesiącu mieć usg…. Ale nie obijam się i działam jak należy (no, jak bozia zdrowie da )

Kasia

13 odpowiedzi na pytanie: Witam:-)))))

  1. Re: Witam:-)))))

    no Kasia w końcu u nas witamy

    Sama wiesz że kiedyś mi bardzo pomogłaś, w moich początkach na tym forum za co do tej pory jestem wdzięczna

    no dobra witamy

    Wera

    • Re: Witam:-)))))

      Witamy z otwatymi rekami:))tym razem bedzie wszystko ok!!!!!!!!

      • Re: Witam:-)))))

        Czesc Kasiu, fajnie, ze do nas w koncu zawitalas.
        A jak tam joga, sprobowalas? Ja mam lenia.

        komkoma

        • Re: Witam:-)))))

          hej,…..prawdę mówiąc nie było jogi ani gimnastyki:-( zrobiłam się okropnie leniwa:-) i niestety przez ostatnie półrocze przytyłam. Nic, odrobię to jeszcze:-)

          Kasia

          • Re: Witam:-)))))

            jak fajnie, ze tu jestes!!!!!!

            Gosia

            • Re: Witam:-)))))

              fajnie że jesteś z Nami, bo tu jest naprawdę super! ja też najpierw byłam na poronieniach, zaczynam teraz drugi cykl starań, trzymam za Nas wszystkie kciuki abyśmy już szybciutko przeszły na oczekujące!!!!!
              pozdrawiam cieplutko!

              Kasiek

              • Re: Witam:-)))))

                Hej Kasiu,
                Ja też przeniosłam się tutaj z Poronień. Masz rację tam są wspaniałe dziewczyny. ALe tutaj równiez znalazłam najbardziej banalnych pytań i w ogóle jest super atmosfera.
                Ciesze się, że jest nas tutaj więcej po pornonieniach. Bo to jednak troszkę co innego niż “startować” z czystą kartą.
                Buziaki Aga

                • Re: Witam:-)))))

                  Mam nadzieję, ze jak najszybciej mu też dołączymy do oczekujących. Trzymam za Ciebie kciuki.

                  Proszę o kciuki, aby w tym cyklu się udało!
                  Betsi

                  • Re: Witam:-)))))

                    Bardzo Wam dziekuję za miłe przywitanie:-) wszystkim życzę tylko szczęscia:-) dzięki, jeszcze raz

                    Kasia

                    • Re: Witam:-)))))

                      Witaj, czuj się jak najlepiej i szybciutko zmykaj do zupełnie innego kącika dla oczekujących;)

                      Marysia zwana riibą

                      • Re: Witam:-)))))

                        Witam Cie Kasiu – idziemy w łeb w łeb ;-)))). Bożenka/blondi/
                        P. S
                        Życzę owocnych starań i fajnego bobaska za 9 miesięcy;-)))

                        • Re: Witam:-)))))

                          Kasiu życze Ci byś musiała starać się tak długo jak ja a sama dobrze wiesz, że wszyszło nam za pierwszym razem.
                          Trzymam kciuki za Twój sukces reprodukcyjny
                          pozdrawiam serdecznie

                          ika z małym słoneczkiem marcowym

                          • Re: Witam:-)))))

                            Bardzo ale to bardzo dziękuję jeszcze raz za dobre i ciepłe słowa….. Sama mam dość spokojny stosunek do tego wszystkiego, choc nie ukrywam że marzy mi się zdrowa, spokojna ciążą, a poźniej najzdwowszy bobas na świecie

                            Kasia

                            Znasz odpowiedź na pytanie: Witam:-)))))

                            Dodaj komentarz

                            Mozarella w ciąży

                            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                            Czytaj dalej →

                            Ile kosztuje żłobek?

                            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                            Czytaj dalej →

                            Dziewczyny po cc – dreny

                            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                            Czytaj dalej →

                            Meskie imie miedzynarodowe.

                            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                            Czytaj dalej →

                            Wielotorbielowatość nerek

                            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                            Czytaj dalej →

                            Ruchome kolano

                            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                            Czytaj dalej →
                            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                            Logo