Forum: ORGANIZACYJNE

wolne działanie forum

Witam. Jestem w zasadzie nowy na tym forum i mam pytanie odnośnie prędkości jego działania. Na wyświetlenie spisu for muszę czekać około 3 min. Wyświetlenie spisu topików na każdym z for zajmuje podobną ilość czasu. Czy to forum tak działa, czy ja mam coś nie tak z ustawieniami? Problem z łączem odpada, jest bardzo szybkie.

Pozdrawiam, bergerac

9 odpowiedzi na pytanie: wolne działanie forum

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: wolne działanie forum

Myślę, że jest to spowodowane sporym oblężeniem forum i sporym archiwum, wiele osób ma podobny problem
Ania


Mati 14m-cy

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Re: wolne działanie forum

Niestety tak jest o tej godzinie, serwer też zawalony

bergerac Dodane ponad rok temu,

Re: wolne działanie forum

niewiarygodne. Nie widziałem jescze tak działającego forum. Szkoda, bo myślałem, że trochę poczytam 🙁
Wysłanie pierwszej wiadomości zajęło około 10 min, przecież to koszmar. To o której godzinie się trochę odmula?
BTW – nie dziwię się, że to wolno chodzi, bez archwizacji i z takimi podpisami

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: wolne działanie forum

No u mnie aż tak żle nie jest ale mimo to jak czytam forum to czytam w wielu panelach równocześnie. O której się odmula nie mam pojęcia

W odpowiedzi na:


nie dziwię się, że to wolno chodzi, bez archwizacji i z takimi podpisami


bez tych podpisów to forum przynajmniej jak dla mnie zupełnie zmieniło by charakter i nie było by to już to forum

Życzę pomyślnych transferów
Ania


Mati 14m-cy

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: wolne działanie forum

od 24 do białego rana forum smiga jak Formuła 1

Izka i Zuzia 3 latka 🙂

lea Dodane ponad rok temu,

Re: wolne działanie forum

Ten stan powolnosci powraca co jakis czas… jestem tu dwa lata, takie podpisy sa od zawsze; w kazdym razie od dawna – uzytkownikow tez nagle nie przybylo. Jeszcze kilka tygodni temu bylo ok. od jakichs 2 – jest nie do zniesienia. Otwoeranie wielu paneli jednoczesnie troche pomaga – ale predkosc nie jest normalna.

Dyskusja nad tym, czy podpisy opóźniają działanie forum – trwa od dawna. Faktem jest, ze w nocy tez są podpisy, a forum śmiga. I kolejny fakt – jesli podpisy ładują sie wolniej, to tekst powinien byc i tak. Tak jak czasami w dziale ze zdjeciami – widac, ze serwer, na ktorym sa zdjecia, nawala, wiec pokazuje sie tekst – zdjecia wolniej. Natomiast to, co dzieje sie teraz – wyglada inaczej, generalnie wszystko, łacznie ze spisem kącików – wlecze sie tak, jak opisales…

Jesli jest to nie do zniesienia – zapraszam za kilka tygodni, bo z reguły takie okresy naprawde mijają…

Mateuszek (2 lata)

bergerac Dodane ponad rok temu,

Re: wolne działanie forum

to fakt, teraz zauważyłem że podpisy są hotlinkowane z innych serwerów. Nie obciążają strasznie serwera, ale zawsze jakiś tam ruch generują. Generalnie program forum jest bardzo popularny i nie powinno być problemem śmiganie, chyba, że są słabe łącza serwera. Pewnie też pomogłoby przeniesienie starych postów do archiwum. I ciekawe czy kompresja w php jest włączona… Szkoda mi rezygnować, bo na forum jest dużo cennych info, mam nadzieję, że za jakiś czas się poprawi.

annak26 Dodane ponad rok temu,

Re: wolne dzia?anie forum

w zaleznosci w jakiej strefie czasowej zyjesz

Ania i Bianca

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: wolne dzia?anie forum

nio tak zgadza się parę godzin różnicy mamy ;-))

Izka i Zuzia 3 latka 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: wolne działanie forum

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Z dnia na dzień: butelka - "BE"
Może miałyście podobny problem? Zdarzało mi się pare razy dokarmiać Dominika sztucznym mlekiem z butelki i nigdy nie robiło to dla niego różnicy - czy butelka, czy pierś. Aż pewnego
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Londynskie dziewczyny czy nic Wam nie jest???
Nic Wam i Waszym rodzinom sie nie stalo??!! madzia i Wicia <img src="/upload/4/75/_498983_n.jpg"> (16 miesiecy)[i]Edited by szpilki on 2005/07/07 12:39.[/i]
Czytaj dalej