wszystko na raz

Poszłam dzisiaj do okulisty a Pani doktor już na wsztępie stwierdziła “o zez”. Mam robić dalsze badania w poniedziałek w celu ustalenia czy nie ma innej wady-jak nie to operacja na mięśniu oka we Wrocławiu. I jakby mi tego było mało, zaszłam przy okazji do pediatry bo mi sie wydawało, że Piotruś jest jakby lewoskrętny. No i tak, jak najbardziej- napięcie mięśniowe (podobno lekkie) więc rehabilitacja. Powiem jeszcze tylko, że po drodze przeszliśmy lekką dysplazję. A ja mam mięśniaki, infekcje szyjki macicy i podejrzenie endometriozy. A myślałam, że wszystko zaczęło się tak fajnie nam układać, buuuuuuuuuuuuuuu :-((
kasia i Piotruś 3,5 m

6 odpowiedzi na pytanie: wszystko na raz

Dodane ponad rok temu,

Re: wszystko na raz

Kasiu!!!
Bedzie dobrze.Kurcze najgorzej to jak wszystko spada na raz,no ale co zrobic????
Bedzie ok.wszystko sie ulozy.Hubi mial przepuchline pepkowa,dwa dni pozniej okazalo sie ze ma asymetrie i napiecie miesniowe,aha a do tego lekarz stwierdzil ze ma dziwne uczulenie:(
Teraz jest ok, zostalo tylko a moze az rehabilitadcja,ktora pomaga!

Nelly i Hubert:)

kiuik Dodane ponad rok temu,

Re: wszystko na raz

a moze to nie wyrok – moze te diagnozy nie sa ostateczne…wiadomo jak jest z lekarzami…moze skonsultuj to jeszcze w miare mozliwosci…
trzymam kciuki ze wszystko sie powoli ulozy

kiuiczycaZjasiemUboku (21.02)
[Zobacz stronę]

kasiabu Dodane ponad rok temu,

Re: wszystko na raz

dzięki za słowa otuchy. Rehabilitacją się na razie nie martwię- bo trochę gimnastyki mu nie zaszkodzi. Gorzej z tym zezem, jak tak na mnie luknie, to mi zawsze ciarki przechodzą. Nie wiem tylko czy to koniecznie trzeba usuwac operacyjnie? Częściowo dowiem sie w poniedziałek po badaniu dna oka.

gosiek Dodane ponad rok temu,

Re: wszystko na raz

z tym zezem to chyba przesada- oczka mają prawo zezować do 6 miesiąca…
ale będzie dobrze, zobaczysz, uporacie się z wszystkimi dolegliwościami- życzę cierpliwości i dużo, dużo zdrowia

/

lea Dodane ponad rok temu,

Re: wszystko na raz

O Boże 🙁
Ale racja, sprawdź to jeszcze gdzie indziej… jestem zaskoczona bo mi się ciągle powtarza, ze to za wczesnie na wyrokowanie o napięciu i o zezach…

beatab Dodane ponad rok temu,

Re: wszystko na raz

mawia sie, że problemy chodzą parami… ale tu chyba kilka par widzę…
teraz tyko trzeba udac się do dobrych lekarzy… ja ostatnio na swej drodze spotykam za dużo…konowałów, niekształcących się lekarzy….
pociesz się tylko, ze rozpoznano choroby, które dzięki szybkiej diagnozie można łatwo wyleczyć.
Życzę ciepliwośći i wytrwałosci.

Beata&Patryk(03.03.03) [Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: wszystko na raz

Dodaj komentarz

ORGANIZACYJNE
test
próba zdięcia [url]/upload/17/18/_122292_s.jpg/upload/17/18/_122292_s.jpg[/url] Ewcia + synuś 06.11.03
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
banany
moze to troche nie na temat ale jak przechowac banany zeby sie tak szybko nie psuly?? Fabian bardzo je lubi i dziennie zjada jeden, ale jak kupuje cala kisc
Czytaj dalej