wypadanie włosów garściami:(

dziewczyny wypadają mi włosy garściami,mam juz dość porad lekarzy ze to po ciąży ponieważ przed ciążą miałam ten sam kłopot ale nie zdążyłam sie leczyc bo zaszłam w ciążę wiekszość badan porobiłam i wyniki sa super!!!
nie wiem juz co mam robic lekarze dają drogie szamopny i leki a tu poprawy żadnej… przy kazdym myciu i czesaniu wyciągam włsoy z całej długość(az z cebulkami z głowy) jestem załamana bo mam 50% włosów z tego co miałam co robic?

33 odpowiedzi na pytanie: wypadanie włosów garściami:(

nelly Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez domisia1981:dziewczyny wypadają mi włosy garściami,mam juz dość porad lekarzy ze to po ciąży ponieważ przed ciążą miałam ten sam kłopot ale nie zdążyłam sie leczyc bo zaszłam w ciążę wiekszość badan porobiłam i wyniki sa super!!!
nie wiem juz co mam robic lekarze dają drogie szamopny i leki a tu poprawy żadnej… przy kazdym myciu i czesaniu wyciągam włsoy z całej długość(az z cebulkami z głowy) jestem załamana bo mam 50% włosów z tego co miałam co robic?

mam ten sam problem!
od 2 miesiecy po umyciu glowy, w szczotka ma ogromna ilosc moich wlosow!
jestem przerazona.
jutro ide robic badania.
szampony i wit. nie pomagaly.

yoko Dodane ponad rok temu,

u mnie przeszło – ważna jest na pewno dieta.
same witaminy i szampony poprawy nie przyniosą.

domisia1981 Dodane ponad rok temu,

u mnie dietka ok witaminy biorę od czasów ciąży wyniki mam jak pisałam super teraz robie jeszcze bad przeciwciała przeciwtarczycowe jutro mam wyniki jeszcze powinnam zrobic przeciwciała przeciwjadrowe nie wiem co to jest ale kosmicznie drogie badania wiec tego nie robie

domisia1981 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez hmm_Nelly:mam ten sam problem!
od 2 miesiecy po umyciu glowy, w szczotka ma ogromna ilosc moich wlosow!
jestem przerazona.
jutro ide robic badania.
szampony i wit. nie pomagaly.

hej daj znac jakie badania robisz i jakie beda wyniki

lilavati Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez domisia1981:dziewczyny wypadają mi włosy garściami,mam juz dość porad lekarzy ze to po ciąży ponieważ przed ciążą miałam ten sam kłopot ale nie zdążyłam sie leczyc bo zaszłam w ciążę wiekszość badan porobiłam i wyniki sa super!!!
nie wiem juz co mam robic lekarze dają drogie szamopny i leki a tu poprawy żadnej… przy kazdym myciu i czesaniu wyciągam włsoy z całej długość(az z cebulkami z głowy) jestem załamana bo mam 50% włosów z tego co miałam co robic?

Co robić, przeczekac bo najprawdopodobniej lekarze mają rację i nic nie pomoze bo to najprawdopodobniej wina hormonów
Spokojnie,wypadanie włosów po porodzie jest jak “normalne”. W czasie ciąży wzrasta poziom estrogenów które to hamują wypadanie włosów. Po porodzie jajniki wariują, następuje gwałtowny spadek tych hormonów, włosy najbardziej lecą ok 11-16 tygodni po porodzie, wypada to co normalnie wypadłoby przez te 9 miesięcy, nie potrzeba leczenia, ustabilizuje się jakieś pół roku po zamieszaniu
Jesli jestes pewna, ze problemy miałaś już przed ciążą to ewentualnie sprawdziła bym morfologię/żelazo pod kierunkiem anemii ale raczej obstawiam to pierwsze

nelly Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez domisia1981:hej daj znac jakie badania robisz i jakie beda wyniki

tarczyca, cukier i morfo
Moi maja prawie rok, wiec sprawy ciazowe odpadaja.
U ciebie moze wlasnie byc po ciazy.

domi79 Dodane ponad rok temu,

Moja fryzjerka poleciła mi tą odzywkę
[Zobacz stronę]

Musze kupic. Słyszałam,że super.

szynszylek Dodane ponad rok temu,

Jezeli to faktycznie tak strasznie wyglada a nie ma przyczyny innej i wyniki sa ok to moze to łysienie plackowate

domisia1981 Dodane ponad rok temu,

ale tak nagle z nikąd????

domisia1981 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ania_st:Co robić, przeczekac bo najprawdopodobniej lekarze mają rację i nic nie pomoze bo to najprawdopodobniej wina hormonów
Spokojnie,wypadanie włosów po porodzie jest jak “normalne”. W czasie ciąży wzrasta poziom estrogenów które to hamują wypadanie włosów. Po porodzie jajniki wariują, następuje gwałtowny spadek tych hormonów, włosy najbardziej lecą ok 11-16 tygodni po porodzie, wypada to co normalnie wypadłoby przez te 9 miesięcy, nie potrzeba leczenia, ustabilizuje się jakieś pół roku po zamieszaniu
Jesli jestes pewna, ze problemy miałaś już przed ciążą to ewentualnie sprawdziła bym morfologię/żelazo pod kierunkiem anemii ale raczej obstawiam to pierwsze

wyniki mam ok i jak juz pisałam to nie sprawa ciązy ani karmienia poniewaz juz przed ciąża tak samo było moze minimalnie mniej wypadały ale tez bardzo dużo

lilavati Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez domisia1981:wyniki mam ok i jak juz pisałam to nie sprawa ciązy ani karmienia poniewaz juz przed ciąża tak samo było moze minimalnie mniej wypadały ale tez bardzo dużo
No ale ja nie o karmieniu pisałam

Może wydawało się Tobie, ze tego dużo, może miałaś długie włosy a wtedy rzeczywiście łatwo zauważalne są wszędzie.

Gdyby to było łysienie plackowate jak ktoś tutaj sugeruje na pewno bys tego nie przeoczyła – to nie wypadanie włosów, to koszmarne ŁYSIENIE, istna masakra, cholerstwo niesamowite, płacz, łzy na nic bo nadal nie wiadomo do końca co jest przyczyną, nie wiadomo co do końca pozytywne efekty leczenia przynosi

Na poprawę włosów dobry jest Dercos firmy Vichy

Przy diagnostyce łysienia plackowatego sprawdzają przeciwciała przeciwjądrowe

domisia1981 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ania_st:No ale ja nie o karmieniu pisałam

Może wydawało się Tobie, ze tego dużo, może miałaś długie włosy a wtedy rzeczywiście łatwo zauważalne są wszędzie.

Gdyby to było łysienie plackowate jak ktoś tutaj sugeruje na pewno bys tego nie przeoczyła – to nie wypadanie włosów, to koszmarne ŁYSIENIE, istna masakra, cholerstwo niesamowite, płacz, łzy na nic bo nadal nie wiadomo do końca co jest przyczyną, nie wiadomo co do końca pozytywne efekty leczenia przynosi

Na poprawę włosów dobry jest Dercos firmy Vichy

Przy diagnostyce łysienia plackowatego sprawdzają przeciwciała przeciwjądrowe

aha no ja tego bad nie zrobiłam bo drogie raze mz tarczycą 210zł a vichy uzywałam no mi pekami z głowy wyłaza jak po chemii

werbla Dodane ponad rok temu,

mi tez wypadają włosy i to tak bardzo, że poszłam do dobrego dermatologa, prywatnie, po badaniach okazało sie, że mam łysienie telogenowe :(, czyli, że włosy wypadają co jest normalnym stanem, ale nie mam skupisk cebulek i przez to nie rosną, chodziłam na zabiegi laseroterapii, ale nie bardzo pomogły

lilavati Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez domisia1981:aha no ja tego bad nie zrobiłam bo drogie raze mz tarczycą 210zł a vichy uzywałam no mi pekami z głowy wyłaza jak po chemii
A zostają łyse place? Czy tylko w ręku masz wrazenie, ze włosów ful?
Część badań można wykonać na NFZ – do dermatologa nie potrzeba skierowania
Leczenie zimnym azotem tez sam dermatolog może wykonać

kokunia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez domi79:Moja fryzjerka poleciła mi tą odzywkę
[Zobacz stronę]

Musze kupic. Słyszałam,że super.
Używałam-polecam.

domisia1981 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ania_st:A zostają łyse place? Czy tylko w ręku masz wrazenie, ze włosów ful?
Część badań można wykonać na NFZ – do dermatologa nie potrzeba skierowania
Leczenie zimnym azotem tez sam dermatolog może wykonać

nie mam łysych placów tylko ogolnie bardzo przezedzone włosy-prześwity a miałam piekne włosy jestem załamana z wanny wyciagam reklamówkę włosów w ciągu całego dnia!!! taki pek wieelki

lilavati Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez domisia1981:nie mam łysych placów tylko ogolnie bardzo przezedzone włosy-prześwity a miałam piekne włosy jestem załamana z wanny wyciagam reklamówkę włosów w ciągu całego dnia!!! taki pek wieelki
Idź do dermatologa, na łysienie plackowate przynajmniej z opisu to nie wygląda, chyba że bardzo wczesne jego poczatki co by jednak nie pasowało, ze to już rok się ciagnie – przy plackowatym wyraźne place
Wzmocnić mozna tymi witaminkami – jedne z lepszych

Ale ja tam bym jeszcze przeczekała okres po ciążowy zanim bym w leczenie inwestowała – bo jeśli to hormony to nic nie pomoze

renia-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez domisia1981:dziewczyny wypadają mi włosy garściami,mam juz dość porad lekarzy ze to po ciąży ponieważ przed ciążą miałam ten sam kłopot ale nie zdążyłam sie leczyc bo zaszłam w ciążę wiekszość badan porobiłam i wyniki sa super!!!
nie wiem juz co mam robic lekarze dają drogie szamopny i leki a tu poprawy żadnej… przy kazdym myciu i czesaniu wyciągam włsoy z całej długość(az z cebulkami z głowy) jestem załamana bo mam 50% włosów z tego co miałam co robic?

Ja mam taki sam problem-już od kilku lat.Ja stosowałam różne szampony,odżywki-i byłam też na badaniach ale i tak nic nie pomogło.W czasie ciąży przestały mi wypadac ale po ciąży to samo…

nelly Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Renia J.:Ja mam taki sam problem-już od kilku lat.Ja stosowałam różne szampony,odżywki-i byłam też na badaniach ale i tak nic nie pomogło.W czasie ciąży przestały mi wypadac ale po ciąży to samo…

Renia, to musisz byc znowu w ciazy:)

domisia1981 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Renia J.:Ja mam taki sam problem-już od kilku lat.Ja stosowałam różne szampony,odżywki-i byłam też na badaniach ale i tak nic nie pomogło.W czasie ciąży przestały mi wypadac ale po ciąży to samo…

no własnie mam tak jak ty i nie wiem juz co robic
ps głupi tekst z tą ciąża powyżej:/

Znasz odpowiedź na pytanie: wypadanie włosów garściami:(

Dodaj komentarz

Polecam
Krzesło do biurka dla ucznia
Trochę za bardzo zwlekałam z tym zakupem i teraz jest już najwyższy czas: możecie polecić jakieś porządne krzesło obrotowe dla 7 - latka- konkretną firmę, model? Swego czasu były fajne i
Czytaj dalej
Zdrowie i uroda
Podziękujmy lekarzom za superbakterię
Już od jakiegoś czasu zwracano uwagę na problem brania antybiotyków, że bierzemy za dużo i ze niepotrzebnie i się doigraliśmy. Już przywędrowała do nas superbakteria z Indii odporna na wszelkie
Czytaj dalej