Wypadniecie dysku

Dziewczyny,mojemu chlopowi wypadl dysk i chodzi,lezy itd. z bolami.Trzeci lekarz powiedzial,ze trzeba operowac ale z skadinon wiem,ze taka operacja nie zalatwia sprawy raz na zawsze i moze to znowu wrocic w innym miejscu.Mial juz wczepiony tak jakby cewnik ,przez ktory wstrzykiwano lek ale to nic nie pomoglo.Teraz ma akupunture i tez nic nie dziala.Moze ktos z was lub z waszej rodziny mial cos takiego i to jakos wyleczyl bezoperacyjnie?Nie wiem juz jak mam mu pomoc.Chcielibysmy jeszcze sprobowac przez masaze ale ostatni lekarz stwierdzil,ze i one niekoniecznie moga pomoc i jesli bedzie mial uczucie dretwienia w nodze to w ciagu 48 godzin musi byc operowany.Pomozcie, bo jak wiadomo chlop chory w domu to przerabane:)

temperaturki aguski

11 odpowiedzi na pytanie: Wypadniecie dysku

monika25 Dodane ponad rok temu,

Re: Wypadniecie dysku

Dyski operują neurochirurdzy. Jeśli Twojego męża bardzo boli, ma drętwienie,nie może chodzić, to może warto pójść do szpitala na badania?Jest szansa, że miałby wtedy zrobiony rezonans kręgosłupa, który wyjaśniłby jak wygląda sytuacja. Nie wszystko,niestety uda się wyleczyć zachowawczo a czasem można zrobić sobie większą krzywdę. Mój mąż też ma problemy z kręgosłupem. Siedzący tryb życia, brak ruchu,praca przy komputerze w przymusowej pozycji dają się we znaki.Jak go czasem “dopadniie’, to nie może się ruszyć. Kilkukrotnie miał rehabilitację, ale bez większego efektu.Za tydzień idzie na konsultacje do neurochirurga.Zobaczymy, jakie będą propozycje.Pozdrawiam,

Monika mama Gosi(1991)Michała(1996)Krzysia i Kuby(2001)

agahh Dodane ponad rok temu,

Re: Wypadniecie dysku

Moj chlop mial tomografie wiec widac dokladnie co i jak.U niego jeszcze nie jest tak zle bo dysk wyszedl z prawej strony nie pozostawiajac pustego miejsca po lewej.Poprostu sie splaszczyl i ta prawa wychodzaca czesc uciska na nerw i dlatego promieniuje to troszke na prawa noge.wypadniecie dysku ma miedzy 4 a 5 kregiem .Na razie ma akupunture i to zniszczylo prawie zapalenie.Teraz sprobujemy przez masaze tylko jak juz wspomnialam moze sie to skonczyc mimo wszystko operacja.Naszczescie jeszcze chodzi ale siedzenie sprawia mu po krotkiej chwili bol.Z skad to ma to nie wiadomo.Owszem siedzi duzo w pracy i w samochodzie ale do tej pory rowniez gral 2 razy w tygodniu w pilke.Za kregoslup odpowiedzialna jest muskulatura brzucha wiec moze to z wiekiem mu sflaczalo:)))))

[Zobacz stronę]

dysiaczek Dodane ponad rok temu,

Re: Wypadniecie dysku

Jeśli lekarze twierdzą, że najlepsza byłaby operacja – lepiej nie zwlekać. Metody, o których piszesz mogą przynieść ulgę w bólu, a nawet całkowicie zniwelować ból na dłuższy czas, ale nie usuną przyczyny. A zwyrodnienie będzie się pogłębiać….

Życzę zdrowia i pozdrawiam,
Dysiaczek

agahh Dodane ponad rok temu,

Re: Wypadniecie dysku

Dzieki za wypowiedz.Otoz wyglada chyba na to,ze obejdzie sie bez operacji.Pani profesor z Chin,ogladala zdjecia i okreslila to ,ze nie jest tak tragicznie.Robi akupunture i zaczela masaze specjale.Wynik jest taki,ze zapalenie sie cofnelo a dysk jest juz prawie w srodku.Lekarz co robil teraz przeswietlenie az zrobil wielkie oczy gdy moj chlopina mu powiedzial co robi do tej pory.Szkoda tylko,ze tak duzo ludzi cierpiacych na to nie dostaje dofinansowania do akupuntury.Moze to i czary mary ale na razie pomagaja.Poza tym operacja moze i tak ale gwarancji nie ma ,ze nie wroci znowu to schorzenie.Zreszta przy tej akuputurze rowniez ale skoro pomaga to zostaniemy jednak przy tym.Pozdrawiam:)))

[Zobacz stronę]

carmella Dodane ponad rok temu,

Re: Wypadniecie dysku

oj dysk wypadajacy to moja specjalnosc , niestety :((
Widze, ze stan twojego chopa jest ciezszy niz moj byl zazwyczaj. Mam dyskopatie tez mi sie dysk przesuwa. U mnie wystarczaja zabiegi elekryczne (jonoforeza np), masaze, rehabilitacja.
Moze zgloscie sie do innego lekarza, co on powie. W koncu operacja to powazna sprawa

Carmella z marzeniami

pati68 Dodane ponad rok temu,

Re: Wypadniecie dysku

Radze udac sie do kregarza, ale sprawdzonego, poleconego, bo naprawdę może zdziałać cuda. Ja przez taki dysk nie mogłam się ruszyć, przy każdym ruchu bolało i musiałm chodzic sztywno.
Kręgarz powiedział, ze nastawianie kręgospłupa to tak, jak operacja i po pierwszej wizycie nie widac różnicy. Poinformował mnie też, ze dopiero po trzeciej wizycie będzie OK. I rzeczywiście. Z początku myślałam, ze to jego nastawianie nic mi nie pomoże, bo nadal odczuwałam wszystkie boleści tak samo, ale przy ostatnim razie wszystko powróciło do normy.
Ponieważ jest dodatkowo bioenergoterapeutą, to nakładał mi ręce na głowę. Ja w takie uzdrawianie nie wierzę, ale siedziałam pokornie i przyjmowałam te pozytywne prądy :0)

Podobna sytuacja z dyskiem zdarzyła się jeszcze parę lat później i znowu poszłam do tego kręgarza. Do dzisiaj nie mam problemow i nic mnie nie boli.

Z kolei lekarze robili mi prześwietlenia, wysyłali od jednego do drugiego i nic. Także w tym przypadku polecałabym medycyne niekonwencjonalną.

[Zobacz stronę]

trzydiamenty Dodane ponad rok temu,

NAJLEPSZE EFEKTY DAJĄ – NATURALNE METODY TERAPII MANUALNYCH

Witam
NAJLEPSZE EFEKTY DAJĄ – NATURALNE METODY TERAPII MANUALNYCH
[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]
w kontuzjach sportowych-bólu stawów i zwyrodnieniach – przy skoliozach wynikających z braku symetrii miednicy – bólach kręgosłupa – rwie kulszowej – dyskopatii ?przepuklinie jądra miażdżystego- tzw. ?wypadnięciach dysków? itp. aby nie trafić na operacje kręgosłupa i przestać truć się środkami przeciwbólowymi.
Musimy jednak chcieć coś zmienić ? zaplanować terapie – bo tylko nasza systematyczna – praca z terapeutą oraz zmiany złych nawyków życiowych mogą uchronić nas od wiecznego bólu kręgosłupa – rwy kulszowej czy trwałej deformacji kręgosłupa a co za tym idzie TRWAŁEGO – INWALIDZTWA.
Im wcześniej rozpoczniemy terapie tym łatwiej ustępuje ból więc nie ma na co czekać i oszukiwać zmysły lekami przeciwbólowymi.

OPERACJA JEST OSTATECZNOŚCIĄ I POWODUJE TYLKO ŻE ZOSTANIEMY – INWALIDAMI
A BÓL I TAK TOWARZYSZYĆ NAM BĘDZIE DALEJ – BO NIE ELIMINUJEMY PRZYCZYNY POWSTANIA SCHORZENIA TYLKO OBJAW !!!!

Chętnie odpowiem na pytania
[email][email protected][/email] – tel.606998116

pozdrawiam i życzę wszystkim szybkiego powrotu do zdrowia

Przemysław Rybczyński
terapeuta dyplomowany
manualnych terapii naturalnych
TRZY DIAMENTY – GABINET TERAPII NATURALNYCH – POZNAŃ

PATRONAT TERAPEUTYCZNY NAD ZAWODNIKAMI
BRAZYLIJSKIEGO JIU-JITSU
AKADEMI GRACIE BARRA ? POZNAŃ
[Zobacz stronę]

rena12 Dodane ponad rok temu,

reklama opłacona?

trzydiamenty Dodane ponad rok temu,

NAJLEPSZE EFEKTY DAJĄ – NATURALNE METODY TERAPII MANUALNYCH

Witam
proszę nie traktować mojego wpisu jako reklamę mojej osoby tylko jako propozycje bezpłatnego doradzenia bo informacje zawarte na stronach mogą pomóc w takich sytuacjach a posiadam doświadczenie kilkuletnie w mojej pracy z trudnymi przypadkami.

Chętnie odpowiem na pytania
[email][email protected][/email] – tel.606998116

pozdrawiam i życzę wszystkim szybkiego powrotu do zdrowia

Przemysław Rybczyński
terapeuta dyplomowany
manualnych terapii naturalnych
TRZY DIAMENTY – GABINET TERAPII NATURALNYCH – POZNAŃ

PATRONAT TERAPEUTYCZNY NAD ZAWODNIKAMI
BRAZYLIJSKIEGO JIU-JITSU
AKADEMI GRACIE BARRA ? POZNAŃ
[Zobacz stronę]

yoko Dodane ponad rok temu,

rozumiem, że te masaże to też nieodpłatnie?
jednak raczej reklama, nachalna i nieopłacona.

relinka Dodane ponad rok temu,

dziewczyny,skąd wy wygrzebujecie tak stare posty,archiwum jeszcze takie przechowuje?

Znasz odpowiedź na pytanie: Wypadniecie dysku?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Do świeżo upieczonych mam!
Jestem ciekawa jak sobie radzicie z codziennymi obowiązkami i czy macie kogoś do pomocy? Ja jak się dobrze zorganizuję to śniadanko męzowi rano naszykuje, obiadek zrobię, posprzatam popiorę i poprasuję
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Sex w ciąży
Mam pytanie? Czytałam ,że kobiety lubią sex w ciży i przeżywają cudowne chwile. Odkąd zaszłam w ciązę mam ochotę ale boję się że zaszkodzę że coś się stanie, lekarz mówi
Czytaj dalej