Wyspana mama

No muszę się pochwalić bo ten cud trwa juz TYDZIEN!!!!!!!!!!

Moje cudowne dziecko zasypia o 20 wieczorem i budzi sie o 6 – 6.30 rano !!!!!!!!! Bez pobudek na karmienie!!!!

Sekret?
Na kolacje Dawid zjada łyżeczka 100-150 g kaszki 🙂

Ludzie ja od 14 miesięcy tak nie spałam!!!!!!!!!! W ciazy budziłam sie co 2 godziny i łaziłam do toalety….

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(prawie 5 miesiecy!)

56 odpowiedzi na pytanie: Wyspana mama

  1. Re: Wyspana mama

    Straaaasznie Ci zazdroszczę i cieszę się z Tobą :-)))))

    Kaśka z Natalką (10,5 miesiąca)

    • Re: Wyspana mama

      szczesciara

      choc ja tez nie narzekam, bo maly od tygodnia juz tylko raz budzi sie w nocy

      oby mu sie nie przestawilo

      Ewa i Krzyś (6.12.2002)
      [Zobacz stronę]

      • Re: Wyspana mama

        a widzisz mowilam ze bedzie dobrze…
        tylko nie zapeszaj…
        a no wlasnie wczoraj sie zdziwilam jak Cie zobaczylam na forum o 21 hi hi
        ciesze sie

        Asia mama 13 miesiecznej Ewy

        • Re: Wyspana mama

          No tak o takiej godzinie to ja juz zwykle SPAŁAM

          Pozdrowienia
          smoki i Dawidek
          (prawie 5 miesiecy!)

          • Re: Wyspana mama

            Gratuluję! I szczerze zazdroszczę! Kuba też dostaje kaszkę ale dopiero od dwóch dni (Nestle Sinlak) – nawet mu zaczyna smakować – wczoraj zjadł jakieś 110 ml.

            Oby tak dalej!
            Pozdrawiam

            GOSIA mama 4,5 miesięcznego!!! KUBUSIA-PŁACZUSIA

            • Re: Wyspana mama

              ale wiecie ze w tej kaszce cos jest!!! (np. srodek nasenny hi hi)
              u nas tez bylo jakos tak ze odkadEwka jdla kaszke na kolacje spala prawie cala noc

              Asia mama 13 miesiecznej Ewy

              • Re: Wyspana mama

                Natusi niestety, kaszka nie pomaga :-((

                Kaśka z Natalką (10,5 miesiąca)

                • Re: Wyspana mama

                  to jakis ciezki przypadek hi hi hi

                  Asia mama 13 miesiecznej Ewy

                  • Re: Wyspana mama

                    ale jaki słodziutki!!!!!! A tak serio – utwierdzam się w tym, że to wybudzanie to przez zęby trzonowe

                    Kaśka z Natalką (10,5 miesiąca)

                    • Re: Wyspana mama

                      Ja też od kilku dni nie mogę wyjść z zachwytu, bo Łukasz śpi tylko z jedną nocną przerwą (ale pierwsza pobudka po 7 godzinach nieprzerwanego snu!). Zje, trochę pomarudzi i jeszcze ze 3 godziny prześpi. Wreszcie odżywamy…
                      A on ma dopiero 7 tygodni!

                      Kasia, mama Łukasza (20.12.2002)

                      • Re: Wyspana mama

                        A ja się utwierdzam w tym, że wybudzanie Karolka też spowodowane jest zębami…..one rosną od urodzenia hi,hi…Katarzynka, Ty to jeszcze nic…..u nas to dopiero tdopiero ciężki przypadek……hi,hi (patrz post “kolezanka”)

                        Julka kulka i 7 miesięczny Karolek

                        • Re: Wyspana mama

                          Pamiętam ten post. Zraz się zorientowałam o co chodzi. Hihihi

                          Kaśka z Natalką (10,5 miesiąca)

                          • Re: Wyspana mama

                            To dobrze…hi,hi……

                            Więc mogę jeszcze napisać, że Wy, kochane forumowiczki to nie wiecie co to znaczy nie przespać nocy…..ja to dopiero jestem niewyspana…..hi,hi……mój Karolek to dopiero płacze…Wy za to macie luz, siedzicie sobie w domciu lub na stołeczku w firmie i nie wiecie co to znaczy być zmęczonym….hi,hi……

                            A ostatnio, wyobraź sobie Katarzynka usłyszałam, że ja to mam fajnie…siedzę w domciu, nic nie robię (!!!!!),….tylko ciekawe jak to się dzieje, że nic nie robiąc zarabiam…..super mam, nieprawdaż?

                            Julka kulka i 7 miesięczny Karolek

                            • Re: Wyspana mama

                              Co za palant Ci tak powiedział???

                              Kaśka z Natalką (10,5 miesiąca)

                              • Re: Wyspana mama

                                super

                                wreszcie odżyjesz dziewczyno

                                jaką kaszkę dajesz?

                                Mama tego Pana:

                                • Re: Wyspana mama

                                  Ale mnie pocieszułaś!!!! Mam nadzieję że u nas też tak będzie. Śpij Kubusiu!!!!!!!!!!!

                                  GOSIA mama 4,5 miesięcznego!!! KUBUSIA-PŁACZUSIA

                                  • Re: Wyspana mama

                                    strasznie sie cieszę, że Dawidek smacznie sobie śpi 🙂
                                    zazdroszczę ci – bo niby u nas odkąd nie karmie piersia nieco sie poprawiło, to i tak Kuba je raz w nocy i zaraz nad ranem około 5-6 no czasem 7……..tylko, że w miedzy czasie budzi sie na herbatkę lub żeby dać mu rekę, aby sie przytulił :-)))
                                    ale nie narzekam – czasem jestem wyspana mio wszystko….
                                    aby u was to tak już zostało…

                                    ILONA I KUBEK(21.02.02)

                                    • Re: Wyspana mama

                                      my tez karmimy nestle sinlac 🙂
                                      mniam mniam

                                      Pozdrowienia
                                      smoki i Dawidek
                                      (prawie 5 miesiecy!)

                                      • Re: Wyspana mama

                                        jak to jest przesypiać całą noc :-)??
                                        żeby Ci się w głowie od tego za bardzo nie pomieszało 🙂
                                        ale Ci zazdroszczę, mam nadzieję, że wszystko to przede mną i kiedyś też się wyśpię

                                        Gosiek i Tamara- wielka gaduła /ur.10.05.02./

                                        • Re: Wyspana mama

                                          Pycha!!! mi też smakuje! 🙂
                                          Dziś “przegłodzę” Kubę na wieczór (tak dostaje jeść często bo co 2-2,5 godziny i dlatego mało zjada na raz) to może zje 150 i pośpi!!!!! OBY. Chyba już zaczyna mi się coś śnić (od 4 miesięcy nigdy nie zdążyło mi się coś przyśnić hi,hi)

                                          GOSIA mama 4,5 miesięcznego!!! KUBUSIA-PŁACZUSIA

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Wyspana mama

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general