Z grzywką czy bez?

Kto ma grzywkę? Ja mam od roku i już powoli z nią nie wytrzymuję. Ciągle muszę ją modelować bo włosy mi się lekko naturalnie kręcą, układam na wałki, prostuję, utrwalam… Uf, już mnie to męczy trochę. A już nie mówię co się z nią dzieje gdy na dworze jest takie wiatrzysko jak ostatnio – zaraz bo wyjściu z domu wiatr stawia mi grzywke na baczość i co chwila musze sprawdzać ręką czy mi coś nie sterczy na głowie!

Też tak macie? A może znacie jakieś super-hiper-utrwalające kosmetyki w sam raz na takie niepokorne grzywki? Bo ja coraz częściej myślę o zmianie fryzury na “bezgrzywkową”….

Monika&Michaś 3,5 r

32 odpowiedzi na pytanie: Z grzywką czy bez?

  1. Re: Z grzywką czy bez?

    Ja sobie tez zrobilam jakis rok temu grzywke i mnie trafia, niestety po ostatnim cieciu wyszlo koszmarnie i w polaczeniu z zadziorem dostaje nerwicy. Ja na to odstawanie uzywam pasty modelujacej do wlosow, dzieki temu nic mi nie odstaje. Ale teraz zapuszczam ta grzywe bo mam dosc ciaglego ukladania jej. Chociaz z drugiej strony bardzo mi sie podobaja.

    Monika z Grzesiem, Iza (9.08.2005) i Adaś (18.09.2003)

    • Re: Z grzywką czy bez?

      Też mam zadziora, i Michaś ma zadziora (dlatego mu się tak wloski rozdzielają jak na zdjęciu)

      Bib, a co to za pasta modelująca? Nie znam takiego produktu

      Monika&Michaś 3,5 r

      • Re: Z grzywką czy bez?

        🙂 znam ten ból 🙂
        miałam kiedyś grzywkę, wychodząc do szkoły prostowałam ją i pomagało na chwilę. Mam takie zdjęcie z liceum, gdzie moja grzywka pięknie wyprostowana prawie do brwi, skróciła się do połowy czoła, pokręciła, tragedia 🙂 Trochę mam takich tragicznych zdjęć, które pokazywały odwrotne efekty mojej długiej nad nią pracy 🙂
        Najfajniej było, jak na dworzu wilgotno, albo lekka mżawka, to dopiero był raj dla mojej grzywki 🙂
        Już nie mam grzywki, właśnie z tego powodu, bo czasami chciałabym mieć, no ale najlepiej taka wyglada na włosach prostych, ciężkich…
        Nie mam równych włosów, ale na czole pusto 🙂 Włosy zresztą też prostuję 🙂

        Ania i

        • Re: Z grzywką czy bez?

          Mialam wiele razy 😉
          aktualnie odrastająca na szczescie siega juz za brode 😉
          ja mam problem odwrotny – wlosy calkowicie proste jak drut

          • Re: Z grzywką czy bez?

            ja wlasnie klne za pomysl o ciachnieciu sobie grzywy. tym bardziej ze wlosy mi sie troche wykrecaja na koncach przez co mam podobny problem jak ty.
            a wlosy mam takie:

            obecnie grzywa w trakcie zapuszczania (aczkolwiek nie do konca, bo che miec taka zeby dalo sie wlozyc za ucho – nie dluzej)

            Ania i Oliwka

            • Re: Z grzywką czy bez?

              No właśnie…ja też mam grzywke moze z pół roku i choć ją lubię to szału dostaje na wietrze czy deszczu. Mam z natury kręcone włosy i to układanie,prostowanie to dość często tylko strata czasu:(Zaraz mi się układają te włosiska po swojemu.i też mam dylemat, zostawić czy nie? sama już nie wiem. Powstrzymuje mnie tylko jedno przed zlikwidowaniem jej-mam bliznę na czole,którą grzywka zakrywa i z tym mi psychicznie lepiej..

              Dorota i Antoś(24.03.2005)

              Edited by Gabrycha on 2007/04/22 12:37.

              • Re: Z grzywką czy bez?

                W odpowiedzi na:


                ja mam problem odwrotny – wlosy calkowicie proste jak drut


                ja też 🙂
                ale teraz taka moda, wiele moich koleżanek zakupiła prostownice i zazdroszczą mi tego, że ja nie muszę nic robić ze swoimi włosami 🙂

                ja mam grzywkę, ale nie robię z nią nic i jest ok 🙂

                Kasia, Kuba 01.03 i Borys 06.06

                • Re: Z grzywką czy bez?

                  Moje wlosy po prostu nie sa ladne, sa rzadkie i niepuszyste. Na pewno nie sa modne 😉

                  • Re: Z grzywką czy bez?

                    A ja oddam gęste, puszyste i pofalowane włosy za rzadkie i proste jak drut. Naprawdę. Nie wiem ile mi fryzjerka ostatnio ścięła z grubości, ale dużo. Dzisiaj mam fryz jak Chopin Nienawidzę swoich włosów!

                    Wioletta i Tomek 3 4/12

                    • Re: Z grzywką czy bez?

                      Nena – biorę!

                      • Re: Z grzywką czy bez?

                        To jest cos w tym rodzaju:

                        Powiem ci ze trzyma sie na wlosach przez caly dzien i fajnie wygladaja. Moze z trwaloscia fryzury nie jest za dobrze, ale przynajmniej zadzior na bacznosc nie stoi :))

                        Ja mam takiego samego zadziora jak twoj synus :))

                        Monika z Grzesiem, Iza (9.08.2005) i Adaś (18.09.2003)

                        • Re: Z grzywką czy bez?

                          Widzę że nie tylko mnie grzywka sprawia problem Ja nawet moge ją codziennie układać w domu, ale jeżeli po 15 minutach układania wychodzę i po 3 sekundach każdy włos jest w innną stronę to szlag mnie trafia 🙁

                          Mnie z kolei powstrzymuje przed zapuszczeniem fakt, że nigdy wcześniej nie mialam grzywki i teraz wreszcie wyglądam jakoś inaczej niż zwykle.

                          Monika&Michaś 3,5 r

                          • Re: Z grzywką czy bez?

                            Ja juz wypróbowałam wszystkie grzywki i stwierdzam, ze najlepsza jest taka troszkę dłuższa, lekko zachodzaca na oczy i układajaca sie trochę pod skosem. Trzeba sie jednak przyzwyczaić bo wchodzi w oczy i na poczatku jest to nie do wytrzymania 🙂 Jak czasami nie chce się ułozyc to mozna ją wtedy zaczesać troszke na bok. Nigdy nie nosiłam grzywki a teraz bez grzywki nie moge na siebie patrzeć bo wyszło, ze mam wysokie czoło.

                            Iwona

                            • Re: Z grzywką czy bez?

                              No jakbys miala jeszcze dluzsza od Michasia i tak wlasnie pod skosem to sama by Ci sie układała z tym zadziorem. Tylko fryzjer musi dobrze obciąc.

                              Iwona

                              • Re: Z grzywką czy bez?

                                to w takim razie ja tez zazdroszcze 🙂

                                Iwona

                                • Re: Z grzywką czy bez?

                                  ja mam- od ok 8 lat. wczesniej ‘na bok’, od 3lat prosta, rowna. przeciagam ja tylko prostwonica. nie wyobrazam juz sobie siebie bez grzywki;)

                                  Marta &

                                  • Re: Z grzywką czy bez?

                                    No i własnie mam to samo,układam układam i układam,a chwilę po wyjściu z domu,szlag mne trafia i para z uszu ze złości mi idzie bo każdy włos układa się nie tak jakby chciała ich włascicielka i co tu kurcze począć?:(

                                    Dorota i Antoś(24.03.2005)

                                    • Re: Z grzywką czy bez?

                                      eee.. Nie przesadzaj, napewno nie jest az tak zle 😉

                                      ja aktualnie nosze sie bez grzywki 😉

                                      Aga,Szymek,Jula

                                      • Re: Z grzywką czy bez?

                                        Moje doświadczenia grzywkowe sa odmienne. Odkąd pamiętam zawze miałam grzywkę. Po urodzeniu synka zmieniłam fryzurę na bezgrzywkową i nie czułam się w niej najlepiej. Od zeszłego roku znów mam grzywkę. Muszę przyznać, że nie mam z nią większych problemów.
                                        A do stylizacji używam LOTONU – po umyciu na wilgotne włosy, modeluję okrągłą szczotką, a następnie utrwalam lakierem i tyle.

                                        GOHA i Dareczek (02.04.03)

                                        • Re: Z grzywką czy bez?

                                          Ja mam grzywke od tygodnia, troche sie balam podjąc ta decyzje bo wlosy mam lekko falowane i odkąd pamietam musze je modelowac lub nawijac na grube walki bo bez tego to fryzura kompletnie nie ma ksztaltu, ale zakupilam rewelacyjny balsam wygladzający i rozprostowujacy, odporny na wilgoc :z firmy Goldwell Flat Marvel,naprawde polecam, myje wlosy co drugi dzien a grzywka nawet po nocy jest prosta jak drut

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Z grzywką czy bez?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general