zeszyty cwiczen z litekami

Szymon namietnie rysuje literki, ktore wszystkie juz zna od dawna, zaczal nawet skladac njakies pkrotkie slowa, teraz wzial sie za cyferki (tu gorzej mu idzie, ale ma zapal).
Umie napisac tez A, T B O C i kilka innych i starsznie mu sie to podoba.
Czy sa dla takich maluchow jakies zeszyty cwiczen do pisania literek – tak zeby one byly np wykropokowane po lini rysowania a Szymon musialby te kropki polaczyc czy cos takiego?

Wydrukowalam mu na razie jakas prosta pisana czcionka literki z kompa i porobilam krateczki w ktorych ma powtarzac, ale to chyba jeszcze dla niego za trudne, bo oko moze i pamieta ze D ma brzuszek po prawej strnie, a reka pisze po lewej:)

A tak byloby mu latwiej.

Nie namawiam go do tego, ale on ciagle- piszemy i piszemy, wiec chce mu ulatwic te zapedy.

niech ma… potem bedzie komp i zapomni jak sie dlugopis trzyma, cpo matke juz dopada, jak mam cos napisac od reki to mimo wczesniejszego pieknego pisma, teraz tak gryzmole ze sama nie moge sie odczytac.

7 odpowiedzi na pytanie: zeszyty cwiczen z litekami

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: zeszyty cwiczen z litekami

ja polecam te zeszyty: [Zobacz stronę]
w pierwszym numerze jest plakat formatu A1 na który nakleja się gwiazdki po rozwiązaniu danego numeru

widać ją zresztą na stronie, są też naklejki, opowiadanie, labirynty, zagadki dotyczące literki i cyferki omawianej w danym numerze, Zuzia bardzo je lubi. Zaraziła się nimi od Natusi 🙂

Izka i Zuzia 3,5 latka 🙂

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Re: zeszyty cwiczen z litekami

Dzieki, chyba skorzystam, wlasnie o cos takiego m.in. mi chodzilo, choc nie pogardzilabym rowniez czyms bardziej ukierunkowanym typowo na pisanie.

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: zeszyty cwiczen z litekami

kazdy numer poświęcony jest jednej literce i jednej cyferce, tzrba znależć wyrazy zaczynajace się dana literke, dziecko uczy się takze ich pisania

Izka i Zuzia 3,5 latka 🙂

cait Dodane ponad rok temu,

Re: zeszyty cwiczen z litekami

Hehe, my też kupujemy. Ala bardzo lubi to pisemko, i rzeczywiście nauczyła się kilku liter na jego podstawie.

Cait + Alka (15 stycznia 2003)

Dodane ponad rok temu,

Re: zeszyty cwiczen z litekami

ja jak bylam ostatnio w ksiegarni zwrocilam uwage na super ksiazeczki, bardzo mi sie spodobaly gdyz…byly ze specjalnego papieru po ktorym dziecko moze pisac,a jak cos nie wyjdzie zmazuje sie mokra szmatka lub gabka,poza tym sa tam wlasnie wykropkowane miejsca gdzie trzeba polaczyc literki i cyferki itd.super.

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Re: zeszyty cwiczen z litekami

No prosze to i my zamowimy, to juz postanowione. Koniec kropka. A po ksiegarnich tez polaze, jak dam rade i poszukam, ale to jest o tyle wygodne ze moge zmaowic przez internet.

Dodane ponad rok temu,

Re: zeszyty cwiczen z litekami

całuski od Natki dla Zuzi 🙂 Natka z tymi zeszytami miała słomiany zapał, ale może jeszcze do nich kiedyś wrócimy

Kaśka z Natusią (prawie 4 lata 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: zeszyty cwiczen z litekami

Dodaj komentarz

Leczenie niepłodności
Bardzo proszę o serdeczne przyjęcie FELUSIOWEJ :)
Cześć, przypadkowo w wirtualnym świecie odnalazłam pokrewną duszę, która też ma problemy z zajsciem w ciążę. Proszę Was, przyjmijcie ją do siebie serdecznie. Bardzo polecalam ten kącik i tutejsze foremeczki
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
a co najobrzydliwszego mialyscie w ustach.......?
:-) kiedys podobny watek byl na gazecie- co najgorszego, najobrzydliwszego zdarzylo Wam sie jesc? Przypomnialo mi sie bo wlasnie chyba powrocilam do smakowania serka camembert- kiedys nie sprawdzilam daty waznosci
Czytaj dalej