Znów o butach-czy mogą być adidaski??

Mam problem z kupieniem Oli butków na wiosnę-mały wybór dla dziewczynek, do tego ceny, które powalają mnie z nóg-nic tańszego niż 100… Same Bartki itp. Niestety, nie stać nas na taki wydatek, bo przecież trzeba kupić jeszcze kurteczkę, a ceny są podobne. I stąd moje pytanie-czy mogę kupić Oli małe adidaski? Ola chodzi już na dworze sama, ale nie za często…
Co o tym myslicie? Jest juz za ciepło na jej butki z futerkiem a nie mam nic innego…

Asia i Ola (13 m-cy!)

15 odpowiedzi na pytanie: Znów o butach-czy mogą być adidaski??

Dodane ponad rok temu,

Nie mogą…

Jestem zdecydowanie przeciwna… dziecko powinno chodzić w specjalnym obuwiu, które niestety jest bardzo drogie. Ale uważam, że warto, bo to inwestycja na całe życie, na pewno się opłaci.

[i] Asia i Julia (19 m-cy)

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: Nie mogą…

No to mnie pocieszyłaś…
Ale coś trzeba będzie wykombinować… Ruszam dziś na miasto w poszukiwaniu butów….

Asia i Ola (13 m-cy!)

Dodane ponad rok temu,

Re: Nie mogą…

Niestety… takie są ceny. Butki na zimę 120 zł. kapcie do domu 35 zł, teraz znowu butki na wiosnę…
Ale ja kupowałam do tej pory TOMBUT, mają chyba niższe ceny, niz Bartki.

[i] Asia i Julia (19 m-cy)

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: Nie mogą…

U nas są głównie Bartki i jakieś Antylopy?? Czy coś takiego… Powiem mamnie, zeby się u siebie jeszcze rozejrzała…
Kurczę, niby mieszkam w mieście wojewódzkim a nic tu nie ma :((

Asia i Ola (13 m-cy!)

Dodane ponad rok temu,

Re: Nie mogą…

A może spróbuj przez internet? W tombucie chyba można zamówić… [Zobacz stronę]

[i] Asia i Julia (19 m-cy)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: Znów o butach-czy mogą być adidaski??

Piekne wiosenne kurteczki mozna kupic w marketach po okolo30 zl

Zawsze to jakas oszczednosc a na bucikach nie warto oszczedzac

smoki i Dawidek (18 miesięcy)

Dodane ponad rok temu,

Re: Znów o butach-czy mogą być adidaski??

my tak zrobilismy
kupilam bardzo ladna kurteczke za 34 zl
i butki za 100(nie bartki ale sa ok)
moim zdaniem adidaski sa za niskie, nie trzymaja zbyt dobrze piety

Gaba i Marysia 1,5 roku! + Fasola!

Dodane ponad rok temu,

Re: Znów o butach-czy mogą być adidaski??

wg mojej ortopedy jeśli dziecko nie wykrzywia kostek buciki nie musza być za kostkę; wystarczy, że mają usztywniony zapiętek, a markowe adidaski takie mają;
ale ja i tak przezornie kupuję wyższe buciki 🙂

Dodane ponad rok temu,

Re: Znów o butach-czy mogą być adidaski??

o, nie wiedzialam…
ja mam obsesje na punkcie stop Marysi, bo ze swoich jestem niezadowolona, wiec dmucham na zimne…
sa pewnie dzieci u ktorych genetycznie trudno stope za przeproszeniem spieprzyc, ale nie u nas…

Gaba i Marysia 1,5 roku! + Fasola!

wasia Dodane ponad rok temu,

Dzięki!!

Dzięki!!
Znalazłam butki tańsze niż Bartki, z firmy Melania… może będą ok…

Asia i Ola (13 m-cy!)

kleeo Dodane ponad rok temu,

Re: Znów o butach-czy mogą być adidaski??

ja poluje na przeceny, na wiosne kupilam Natalce buciki w sklepei BATA za 39zl!!! Sa wysokie, sznurowane, cale ze skorki w srodku i na zewnatrz i sa po prostu piekne! to chyba byla przecena jesiennych, ale one sa idealne wiosne, poszukaj w drozszych sklepach, czasem mozna cos ustrzelic….


kleeo, Natalia 20m i Milosz 12l.

olenka-p Dodane ponad rok temu,

Re: Dzięki!!

pierwsze butki adaśka były z melanii – bardzo fajne i w umiarkowanej cenie. trzeba tylko uważać wybierając konkretny egzemplarz, bo zdarzają się niedoróbki (jakieś fałdki, asymetria, itp).
generalnie polecam!

Dodane ponad rok temu,

Re: Nie mogą…

dobre są też butki Melania w CCC. I ładne, a cena jest nizsza od Bartków

Kaśka z Natusią (Dwulatką 🙂

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: Dzięki!!

Melania są dobre :))

Izka i Zuzanka (12.V.2002)

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: Nie mogą…

I właśnie takie kupiłam 🙂 Szkoda tylko, że znów granatowe, bo innych ładnych kolorów nie było.

Asia i Ola (13 m-cy!)

Znasz odpowiedź na pytanie: Znów o butach-czy mogą być adidaski??

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
SEKS W CIĄŻY
Trochę się martwię bo mój mąż nie ma ochoty na seks jestem w 23 tc, a mogłabym na palcach obliczyć ile razy w ciągu tych tyg kochaliśmy się. Ja od
Czytaj dalej
Dla starających się
Znów pytanko o owu...
Tylko proszę nie smiejcie się ze mnie :-) Czy płodna jestem przed, po, czy w trakcie owu? Proszę o interpretacje wykresu. [url]https://www2.fertilityfriend.com/home/rybcia[/url] Rybcia
Czytaj dalej