żyję :)

Kochane Dziewczęta !

Żyję…..cięzko jest ale żyję. Dzięki za troskę i ciągłe słowa otuchy. nie mam niestety stałego dostępu do netu i strasznie rzadko bywam na forum.
30 października miałam 1 rozprawę rozwodową…. Niestety…..
Czasem mam ochte wystrzelić się w kosmos, ale wiem że jest Ola i musze dla niej mieć siłę. Dobrze że ona znosi to lepiej niż ja.

powiem wam, że po 6 latach małżeństwa, tylko Ola jest po stronie plusów. Został niesmak, żal i wrzody na moim, bynajmniej nie na męża żołądku.

Dzieki raz jeszcze WSZYSTKIM za WSZYSTKO.

Pamiętajcie czasem o mnie.

38 odpowiedzi na pytanie: żyję :)

  1. ania! trzymam kciuki! trzymam z calej sily, zeby sie jak najszybciej wszystko ulozylo!

    • I JA TEZ 3 MAM!!

      • Aniu, trzymamy kciuki i myslimy o Tobie cieplo…
        Ja czesto i gesto mysle o rozwodzie… Ale brak mi odwagi…pewnosci….
        co sie stalo u Was, ze podjelas decyzje?
        jak radzisz sobie finansowo, bo pamietam ze pracuejsz tez w szkole…..

        • Zamieszczone przez nelly21
          Aniu, trzymamy kciuki i myslimy o Tobie cieplo…
          Ja czesto i gesto mysle o rozwodzie… Ale brak mi odwagi…pewnosci….
          co sie stalo u Was, ze podjelas decyzje?
          jak radzisz sobie finansowo, bo pamietam ze pracuejsz tez w szkole…..

          Kochana po 2 latach zycia obok kogos kto stał sie dla mnie zupełnie obcy stwierdziłam ze albo oejde albo któregos dnia strzele sobie w leb, albo uciekne gdzies sama i tak sobie strzele w łeb. Myslałam ze można normalnie….jak cywilizowani ludzie….rozstac sie żeby nie ranic juz sie nawzajem i zostac jak najmniej pokaleczonym. Niestety mylilam sie. Zycie pokazalo z kim żyłam przez tyle lat.
          Finansowo…ciągne nadgodziny ile wlezie, ale z moją pensja nie radze sobie zupełnie…..kombinuje jakos….. Na jedzenie mam.
          Czasem święty spokój jest najcenniejszy.
          Buziaki….

          • Anek, bardzo miło cie widzieć!!!!

            • Anek

              duuuzo sil!

              • powiem szczerze że wczoraj albo przedwczoraj tak sobie myślałam czy już się urządziłas w nowym życiu i jak Ci tam…..
                telepatia jakas czy co????

                trzym sie ciepło i dotknij chmur czasami 🙂

                teraz już z górki….. będzie dobrze:)

                  • Pamietam Anek, pamiętam!:)

                    Powodzenia życzę!!!!!!!!!!!

                    • Same dobre zmiany w Twoim zyciu,

                      trzymam kciuki za WAS:)

                      • super :):):)
                        a moze potrzebujesz czegos w czym moglybysmy pomoc???

                        • Zamieszczone przez ANEK

                          Żyję…..cięzko jest ale żyję.

                          Życzę wytrwałości i spokoju 🙂

                          • Się porobiło! 3maj się… jakoś.

                            • Powodzenia, Aniu!

                              • Aniu. Serdeczności, mnóstwo siły, zdrowia i wszystkiego co Ci potrzeba, żeby szczęśliwie żyć.!!!

                                  • racja..swiety spokoj jest bezcenny..i takiego ci duzo zycze!

                                    • aniu, pewnie ze pamięmy
                                      dzielna jestes bardzo
                                      trzymam kciukasy by teraz juz wszystko dobrze się toczylo
                                      bądź szczęśliwa

                                      • Anek- trzymam kciuki!!!! TY to moje guru jesteś, silna babka z Ciebie!

                                        • Anek, trzymam kciuki żeby CI się ułożyło jak sobie wymarzysz!
                                          Powodzenia!

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: żyję :)

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general