Chyba dostane swira:)

A wszystko przez mojego chlopa. Niedosc, ze nadal dokucza mu ten jego kregoslup przez co zycie seksualne sprowadza sie do minimum to teraz gdy wrocil od tak jakby znachora zmieniam kuchnie. Tzn znachor go jakos tam pomierzyl,cos przy dloniach i nogach i stwierdzl, ze wszystko jest ok oprocz jego jelit,ktore sa jakos tam poblokowane i przez to jego organizm jest zakwaszony. Przez to boryka sie juz dosc dlugo z lysieniem plackowatym (a wyglada jak dalmatynczyk) i wlasnie dzieki temu moga byc problemy z plodnoscia. Problem polega w tym, ze od zeszlego tygodnia wcinam warzwywka w roznych postaciach a ja che miesaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! i przeciez nie bede gotowac osobno bo to bzdura wiec nie obrazcie sie jesli w nastepnych tygodniach moje zachowanie wyda sie wam dziwne:))
ps.pozostajecie mi tylko wy i kebaby u turkow:)

8 odpowiedzi na pytanie: Chyba dostane swira:)

gabaa Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba dostane swira:)

Trzymaj się dzielnie!!!!! I nie poddawaj się a ja przsyłam fluidki dla Ciebie i Twojego Pana :-). Żeby szybciutko się udało.

joannag Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba dostane swira:)

hi.hi a dobrego turka chociaż macie?
smaż kotlety po kryjomu albo w nocy….

pozdr.
Aśka

ewike Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba dostane swira:)

hi, hi jak zwykle świetnie się czyta, a jaka zdrowa będziesz

Ewike
[Zobacz stronę]

nowinka Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba dostane swira:)

Wiesz co? Ty wloz do garnka duzo warzyw i MIESA i to wszystko jak sie ugotuje pokroj na drobne kawalki i zmiksuj mikserem, bo Ci sie chlopina wykonczy. Powiedz mu podajac, ze to szczawiowa, albo szpinak po burgundzku 🙂

(Oby Dobra ) Nowinka

riiba Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba dostane swira:)

Hehe, a może tak by on sobie sam zaczął gotować, skoro tak wierzy znachorowi? Ja wiem, że się teraz narażę wegetarianom, ale szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie życia bez mięsa i tyle. Aguś, a trochę diety warzywnej Wam nie zaszkodzi, a zobaczysz, niedługo sam zapragnie mięcha, albo tylko mój tak ma, że ze wszystkich warzyw najbardziej lubi kiełbaskę:)

Marysia zwana riibą

kiki25 Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba dostane swira:)

UUUUUUUU to jak się najecie tych witaminek to napewno szybciutko fasolka zawita w Twoim brzuszku!!! taka dietka jest dobra na kilka dni bo pięknie oczyszcza organizm, ale niestety bez mięska też ani rusz możesz zacząć powolutku wprowadzać do waszego jadłospisu chude mięsko i napewno nie zaszkodzi a wręcz doda energi bo chłpoaczki muszą mieć dużo siły hi hi! pozdrawiam

Kasiek

Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba dostane swira:)

Aga, dobry kebab nie jest zły 😉
Mój M je na obiad tylko kebaby…

agapa
[Zobacz stronę]

kathrin78 Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba dostane swira:)

No coż… wypada mi złożyć na Twe ręce szczere wyrazy współczucia. Myślę, że uda Ci się od czasu do czasu przemycić mięsko. Albo weź go na próbę! Przygotowuj sobie przepyszne, pachnące i ślicznie wyglądające dania z mięskiem – a jemu niech ślinka cieknie – może się w końcu złamie

[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: Chyba dostane swira:)

Dodaj komentarz

Polecam
Jaki leżaczek???
Jaki leżaczek-bujaczek polecają doświadczone mamy? I czy w ogóle się sprawdza taki mebel? Pozdrawiam,
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
przebieranie
Mam pytanko dotyczace zmiany pieluchy, czy Wasze dzieci tez nie nawidza lezec na plecahc przy zmianie pieluchy??? FAbian wyrywa sie i drze w niebo glosy, za cholere nie moge mu
Czytaj dalej