CIASTECZKA OWSIANE

CIASTECZKA OWSIANE

20 dkg płatków owsianych -2 szklanki
20 dkg mąki -1,5 szklanki
16 dkg cukru brąz. ( może być biały) -1 szklanka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
4 roztrzepane jaja
20 dkg miękkiego masła
cukier waniliowy
===========================
siemie lniane ]
sezam ]
słonecznik łuskany ] wg uznania i stanu posiadania
dynia ] prażone na patelni
orzechy wszelkie ]

===============================
suche składniki wymieszać, dodać jajka i masło, zagnieść, łyzką nakładać na blachę. Piec 10-15 minut w piekarniku nagrzanym do 175.

Wypróbowane, wchodzą szybko, najsmaczniejsze na drugi dzień.

122 odpowiedzi na pytanie: CIASTECZKA OWSIANE

  1. w koncu zrbilam! a zabieralam sie za nie od dluzszego czasu
    jako wielka milosniczka ciastek owsianych oswiadczam, ze wychodza rewelacyjne, takie prawdziwie biskwitowe, niezbyt slodkie
    moje dzieciaki jedza je na sniadanie
    wrzucilam duzo sezamu, slonecznika, troche orzechow, rodzynki i suszone borowki
    cala porcja rozeszla sie w dwa dni
    a w moim domu, gdzie slodycze moga lezec odlogiem przez cale tygodnie, to jest niesamowity wynik!
    dzieki za przepis

    • naszło mnie dziś i zrobiłam
      polecam z zamkniętymi oczami, po 4 sztukach mój starszy łakomczuch odpadł od talerza.
      młodsza smakoszka zjadła 2 ciasteczka- u niej to rekord słodyczowy.

      ja trochę udoskonaliłam przepis, do ciasta dodałam ok. 10 kropelek olejku migdałowego.

      • fajny przepis, skoro go polecacie dziewczyny to na pewno zrobie
        moje dzieciaki bardzo lubia takie cosik 🙂
        ja mam inny przepis na ciasteczka owsiane
        nie pamietam dokladnie przepisu ale wiem ze daje sie melase, rodzynki orzechy i kawalki gorzkiej czekolady

        • A te platki owsiane to moga byc takie blyskawiczne?

          • Zamieszczone przez ivoonna
            A te platki owsiane to moga byc takie blyskawiczne?

            robie z takich jakie mam pod reka mi tam nie robi roznicy czy sa blyskawiczne czy nie
            blyskawiczne sa drobniejsze wiec tez sie nadaja moim zdaniem

            • wlasnie przed chwilka upieklam i sa naprawde pyszne:) A i ja margaryne roztopilam, wlalam do miski i zamieszlam wszystko lyzka. Troche mi sie kleilo jak nakladalam na blache. Ale i tak warto je wyprobowac.

              • Zrobilam!
                Wyszly pyszne, watpie, zebysmy sie przekonali jak smakuja na drugi dzien

                Tylko ja nie potrafilam ich lyzka nakladac i w koncu formowalam placuszki reka

                • Zamieszczone przez ivoonna
                  A te platki owsiane to moga byc takie blyskawiczne?

                  Mogą jak najbardziej,
                  ja ostatnio pół na pół dałam płatki owsiane i płatki żytnie, też było dobre.

                  • a ja chcialam napisac, ze zrobilam twoje ciacha, grazynka, i jeszcze ciacha aborki (te “latwe i szybkie”) w podwojnych ilosciach z moimi osmoklasistami i sprzedawalismy je wczoraj na dyskotece i zarobilismy na tym procederze (lekko nielegealnym, jakby na to nie spojrzal;)) jakies 40 leva:)
                    wow!

                    • Zrobiłam w piątek i są przepyszne,nawet moje roczne maleństwo nie chciało jeść kolacji tylko ciacho dorwało. Pychota-polecam Twoje ciasteczka.

                      • narobiłam sobie smaka na takie ciasteczka! Pewnie je zrobię w najbliższym czasie, tylko muszę przepis trochę przerobić na dietetyczny

                        • Znowu upieklam. Tym razem dalam inne niz poprzednio dodatki. Ale wyszly rownie dobre 🙂

                          • Dziękuję za przepis – szybko i łatwo 🙂 Ja rozpuściłam masło w mikrofali i dodałam pokruszone orzechy laskowe. Pychota

                            • fajne w tych ciastkach jest to, że za każdym razem wychodzą inne, w zależności od dodatków. wczoraj zrobiłam ze słonecznikiem, dyńkami, rodzynkami, orzechami i maaaasą sezamu – bomba witaminowa, zdrowa pychota! a mąż to mnie chyba bardziej kocha z nie 😉
                              dzięki za przepis

                              • fajne 😉

                                zrobiłam wczoraj- szybciutko się robi no i najważniejsze- udały się 😉 Dałam do środka całą paczkę rodzynek- tez pasują, chociaż z ziarenkami czy orzechami pewnie jeszcze lepsze 😉

                                • a jak tu zrobic MM….. bez tłuszczu…..

                                  a moze zrobie dla dzieci z tłuszczem….

                                  • Zrobiłam te ciasteczka w sobotę, z mąką razową… dodatkowo na wierzchu ciasteczek zrobiłam dziurkę i dałam po wiśni ze słoika… mignęły tylko… są naprawdę przepyszne…

                                    • zrobiłam wczoraj ciasteczka- dodałam: rodzynki, czekoladę deserową i podprażone na patelni orzechy laskowe. PYCHOTA!!!! I w szoku jestem, ze tak dużo wychodzi z jednej porcji.
                                      Dzisiaj poczęstowałam w pracy-wszyscy zachwyceni

                                      • Zamieszczone przez Beasia
                                        zrobiłam wczoraj ciasteczka- dodałam: rodzynki, czekoladę deserową i podprażone na patelni orzechy laskowe. PYCHOTA!!!! I w szoku jestem, ze tak dużo wychodzi z jednej porcji.
                                        Dzisiaj poczęstowałam w pracy-wszyscy zachwyceni

                                        U nas niestety rodzina ciasteczkowych potworów ;)… porcję podzieliłam na dwie części, drugą w niedzielę upiekłam, bo mimo, że była jeszcze babka, to po sobotnich wypiekach o 12 w niedzielę nie było już śladu ;)… Ale poczęstowałam koleżankę, i musiałam jej podać przepis, tak jej posmakowały 🙂

                                        • Zamieszczone przez Vinga
                                          U nas niestety rodzina ciasteczkowych potworów ;)… porcję podzieliłam na dwie części, drugą w niedzielę upiekłam, bo mimo, że była jeszcze babka, to po sobotnich wypiekach o 12 w niedzielę nie było już śladu ;)… Ale poczęstowałam koleżankę, i musiałam jej podać przepis, tak jej posmakowały 🙂

                                          heheh, ale ja wcześniej upiekłam porcje ciasteczek ryżowych, którymi rodzina się zapchała przed upieczeniem ciasteczek owsianych 😀 dlatego owsianych zostało dużo 🙂

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: CIASTECZKA OWSIANE

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general