ciaza czy nie?

Witam mam pytanie czy jestem w ciazy? Kochałam sie z mezem 5 dni po okresie czy jestem w ciazy?? dodam ze schudłam 2 kg w ciagu 3 dni. Wiec jestem w ciazy czy nie????

Strona 5 odpowiedzi na pytanie: ciaza czy nie?

  1. Zamieszczone przez Mamrotka
    Siedzę czytam otwieram oczy ze zdumienia coraz szerzej czytając kolejne pytania autorki wątku.
    Śmieję się na głos czytając odpowiedzi ale tutaj:

    Normalnie poległam

    Tu nie ma się z czego śmiać, pozazdrościć takiego zdolnego męża

    • Zamieszczone przez Fresz
      Tu nie ma się z czego śmiać, pozazdrościć takiego zdolnego męża

      Dokładnie…

      • Zamieszczone przez edycia0110
        GDZIE CI MĘŻCZYŹNI…..

        Gdzie ci mężczyźni, dogłębnie sprawdzający tacy,
        mmm, orły, sokoły, herosy!?
        Gdzie ci mężczyźni na miarę czasów,
        gdzie te chłopy!? – Jeeeee!

        • Zamieszczone przez Mamrotka
          Gdzie ci mężczyźni, dogłębnie sprawdzający tacy,
          mmm, orły, sokoły, herosy!?
          Gdzie ci mężczyźni na miarę czasów,
          gdzie te chłopy!? – Jeeeee!

          Ja chce tez takiego !!!!!!!!

          • Ale fajny troll

            W ciazy juz byla ale nie wie czy to prawa, ze w ciazy sie rozciaga macica hyh.

            Nie wiem czy Twoja sie rozciagnie, te ‘poduszki po bokach’ troche mnie martwia :Nie nie: A moze to blizniaki wymacalas razem z mezem, najlepiej wsadz sobie tam lusterko i niech maz od srodka obejrzy

            • Zamieszczone przez _Maya
              Ale fajny troll

              W ciazy juz byla ale nie wie czy to prawa, ze w ciazy sie rozciaga macica hyh.

              Nie wiem czy Twoja sie rozciagnie, te ‘poduszki po bokach’ troche mnie martwia :Nie nie: A moze to blizniaki wymacalas razem z mezem, najlepiej wsadz sobie tam lusterko i niech maz od srodka obejrzy

              Bardzo dobry pomysł… Sama bym o tym nie pomyslała, ale wiesz to bardzo możliwe.

              • Zamieszczone przez banzi07
                Bardzo dobry pomysł… Sama bym o tym nie pomyslała, ale wiesz to bardzo możliwe.

                Ze blizniaki? No wlasnie tak by to wygladalo, wszystkie objawy pasuja.

                • Zamieszczone przez Fresz
                  Mówisz??????? A gdzie ją kupić można??????

                  w sklepie typu: “wszystko po 5zł”
                  z takich sklepów są poprostu bezbłędne

                  • Zamieszczone przez ty-gry-sek
                    w sklepie typu: “wszystko po 5zł”
                    z takich sklepów są poprostu bezbłędne

                    Muszę ją mieć :):):)

                    • wątek pierwsza klasa, ubaw po pachy

                      • Zamieszczone przez sara2006
                        Witam mam pytanie czy jestem w ciazy? Kochałam sie z mezem 5 dni po okresie czy jestem w ciazy?? dodam ze schudłam 2 kg w ciagu 3 dni. Wiec jestem w ciazy czy nie????

                        wystarczy że się przedźwigałaś i masz spokój z okresem na jakieś 2tyg…
                        powodzenia na usg 😉

                        Znasz odpowiedź na pytanie: ciaza czy nie?

                        Dodaj komentarz

                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo