czy dobrze ją odżywiam?

Powiedzcie mi czy moja 6,5miesieczna córcia za duzo nie je:
Emilka budzi się ok6-6,15 Karmie ją jak wychodzę do pracy czyli ok 6,30
Ok 9,00 100ml soczku
ok 10,15 200ml mojego mleczka
ok 13,30 ok5łyzeczek zupki bo niestety wiecej nie chce
ok 15,00 moje mleczko
ok 17 moje mleczki
ok 19,30 moje mleczko
W nocy tez karmie ok dwunastej -pierwszej
W miedzy czasie daje jej tez deserek pół słoiczka
Emilka jest duza bo wazy ok 10,5kg ale tyła tak jak była na samym moim mleku i jak ją musiałam 3rzy karmic w nocy Lekarz nie kazał sie przejmować Stwierdził ze schudnie jak zacznie chodzic

Jola

8 odpowiedzi na pytanie: czy dobrze ją odżywiam?

judy Dodane ponad rok temu,

Re: czy dobrze ją odżywiam?

Każde dziecko ma inne potrzeby i wydaje mi się, że je tyle (pozwala sobie “wcisnąć” tyle jedzonka) ile jest w stanie zjeść i przetrawić. Więc chyba nie musisz panikować. A rzeczywiście jak zacznie biegac to dużo z tego tłuszczyku wybiega. Musisz wiedzieć, że dziecko z tej tkanki tłuszczowej będzie korzystać przez wiele następnych lat. A podobno dopiero w okolicy 2-3 roku życia dziecka należy zacząć uważać aby nie przekarmic bo dopiero te kilogramy mogą być niebezpieczne i mogą spowodować otyłość.

Julia i Laura (15.09.2003)

lenka Dodane ponad rok temu,

Re: czy dobrze ją odżywiam?

Mój Kubunio też ma 6,5 msc i tak:
waży 9,600
Wstaje rano okolo 9,30 1 je moje mleczko, bawi sie,
koło 11-11,30 je kaszkę łyżeczką, koło 13godz idzie spaciu jedząc moje mleczko,
potem koło 15-16,30godz idzie spaciu jedząc moje mleczko
budzi sie za okolo godzinkę i je danie ze słoiczka,
koło 19 je deserek koło 20 kąpu kąpu i zasypia jedząc moje mleczko 🙂
Czy przyszła do was już wróżka zębuszka? Bo do nas już tak 2 ząbki już przyniosła :).
A jak tam z rozwijaniem się? Mówi już coś? Bo Kubunio nie chętnie. Za to pięknie się rozwija fizycznie już pełza do przodu i do tyłu siedzi sam choć jeszcze nie siada samodzielnie podciąga się do stania i stoi sam przez jakieś 2 min 😉 Troszkę się chwalę więc mam nadzieję że cie nie urażę. Wręcz przeciwnie chciała bym żebyś mi napisała co potrafi wasza kruszynka. Pozdrawiam
a tak w ogóle to kiedy macie urodzinki?

Lenka i Kubuś 20 lipca 2004

emilka11 Dodane ponad rok temu,

Re: czy dobrze ją odżywiam?

Urodzinki mamy 19lipca
A nasza kruszynka jeszcze ząbków nie ma, przewraca sie z brzuszka na plecki Ładnie siedzi ale sama jescze sie nie podnosi i gada po swojemu i to bardzo głośno Buziaczki dla Kubusia

usianka Dodane ponad rok temu,

Re: czy dobrze ją odżywiam?

No pewnie ze dobrze Posłuchaj rady lekarza.
Z ciekawosci zapytam – ile mala wazyla jak sie urodzila? Moj kuzyn chyba szedl podobnie – na roczek mial 15,5 kg (na cycu plus oczywiscie zupki i owoce). Ciotka miala bardzo tlusty pokarm. Ale urodzil sie tez duzy – 5300g. Sąsiadki corka – tez cycowa (do tej pory zreszta, a ma poltora roku) tez na roczek wazyla okolo 15kg, a urodzila sie 3800.

emilka11 Dodane ponad rok temu,

Re: czy dobrze ją odżywiam?

Moja córcia wazyła 3530g i miała 55cm długości dzieki za odpowiedz Pocieszyłaś mnie bo myslałam ze moze za często Emilcia jada

emilka11 Dodane ponad rok temu,

Re: czy dobrze ją odżywiam?

A powedz mi czy twoja dzidzia przesypia juz nocke? bo moja raz sie budzi do karmienia i kilka razy bo jej smok wypadł bo ją smok ugniata itp a ostatnio krzyczy przez sen i dalej spi Nie wiem co sie dzieje

elik Dodane ponad rok temu,

Re: czy dobrze ją odżywiam?

Nie wydaje mi sie zeby jadla za duzo. Zreszta, przynajmniej u nas, jeszcze nie udalo mi sie wcisnac Antkowi nic do jedzenia jak nie chcial, czy nie byl glodny:) Twoja corka jest duza, to fakt, ale taka pewnie jej uroda. Jak taki maluch jest okraglutki to jeszcze nic nie znaczy. rownie dobrze moze byc pozniej szczuplutka

elik i ANtek (22/01/2005)

emilka11 Dodane ponad rok temu,

Re: czy dobrze ją odżywiam?

dzieki za te słowa Bo jak czytałam ile inne dzieci jedzą to się wystraszyłam Ale fakt jak nie jest głodna to nic jej sie nie wciśnie do buziaczka Niestety teraz zupki wogóle nie chce jadać

Znasz odpowiedź na pytanie: czy dobrze ją odżywiam?

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
Ciąża a spanie na plecach
Mam pytanko- może któraś z was zetknęła się z opinią dotyczącą spania na plecach w ostatnich miesiącach ciąży. Przyznam, że zostało mi jeszcze dwa mmiesiące, a lubie leżeć na wznak,
Czytaj dalej
Karmienie
mleko NAN Bifidus
Chciałam się zapytać czy któraś z Was daje swoim dzieciaczkom mleko NAN 2 Bifidus? Jeżeli tak, to co sądzicie o tym mleku?
Czytaj dalej