Do czarnej- neurolog

Bardzo dobry neurolog przyjmuje w Gliwicach koło balcerka w bibrochucie i za wizyte bierze 50 zł.Nie pamiętam jak się nazywa ale jest super i ma odpowiednie podejście do dzieci, sama byłam u niego z Julką i jestem bardzo zadowolona.
Pozdrawiam Bożena

5 odpowiedzi na pytanie: Do czarnej- neurolog

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: Do czarnej- neurolog

a powiedz czy trzeba sie wczesniej rejestrowac?
dzieki za cynk

ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

bajbus Dodane ponad rok temu,

Re: Do czarnej- neurolog

Nie wiem czy trzeba się rejstrować ale ja się telefonicznie zarejstrowałam .Przyjmuje na ul.Dubois 16 w środy chyba od 15.30 nr .tel. 7775288

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: Do czarnej- neurolog

dzieki Ci strasznie…….bo mi lekarka powiedziala ze jest tylko jeden prywatny na Plebanskiej tylko nie wie czy jeszcze tam przyjmuje..i okazalo sie ze juz nie przyjmuje wiec uratowalas mnie od panstwowych lekarzy
jeszczeraz dzieki

ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

bajbus Dodane ponad rok temu,

Re: Do czarnej- neurolog

A tak pozatym to jest naprawde bardzo miły facet i widać że lui dzieci.

bajbus Dodane ponad rok temu,

Re: Do czarnej- neurolog

To jest ten sam co przyjmuje panśtwowo tylko kolejki tam są ogromne i trzeba strasznie długo czekać i dlatego ja też byłam u niego prywatnie .

Znasz odpowiedź na pytanie: Do czarnej- neurolog?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
Po badaniu
Czy któraś z was po badaniu ginekologicznym ,w 4 msc miała plamienie?Ja wczoraj robiłam wymaz, i po tym badaniu znowu miałam plamkę.
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
boli mnie glowa
Dziewczyny poradzcie cos prosze!!! Jeszcze przed ciaza mialam okropne migreny,trwajace kilka dni [img]/images/forum/icons/frown.gif[/img], w I trymestrze jakos przeszlo[img]/images/forum/icons/smile.gif[/img] a od 15 tyg znowu[img]/images/forum/icons/frown.gif[/img] Lekarz powiedzial,ze nie ma sensu sie meczyc
Czytaj dalej