Duphaston

Hej, chciałabym Was zapytać czy brałyście w ciąży Duphaston? Jeśli tak to w jakich dawkach i jak długo?

m & fasolka

14 odpowiedzi na pytanie: Duphaston

  1. Re: Duphaston

    Ja baralam – biore ten lek. Byl mi on przepisnay ze wzgledu na mocne bole brzucha na poczatku ciazy. I moge powiedziec, ze po jego zastosownaiu naprawde bardzo dobrze sie czulam.
    Na poczatku bralam dwie tabletki dziennie, rano i wieczorem a teraz tzn od 14-20 tyg. mam barc juz po jednej.

    Asia i Kropeczka

    • Re: Duphaston

      Ja właśnie biorę. Cztery razy dziennie po 1 tabletce. Od samego początku ciąży, ale do kiedy to jeszcze nie wiem.
      Pozdrawiam!

      kamyk z kamyczkiem:) (12.XI.)

      • Re: Duphaston

        JA BRAŁAM PRZEZ CAŁA CIĄŻE BO NIESTETY BYŁA ZAGROŻONA TRZY RAZY DZIENNIE ALE TERAZ TEZ JESTEM W CIAZY I ZNOWU ZAGROZONEJ A ZE ZMIENILAM LEKARZA TO TEN TWIERDZI ZE POWINNAM 6 TABLETEK DZIENNIE ZAZYWAC ALE PRZEPISAL MI TURINAL PODOBNO JEST SKUTECZNIEJSZY A PRZEDE WSZYSTKIM TANSZY I TRZY RAZY NA DZIEN BIORE

        • Re: Duphaston

          Ja tez narazie biorę, co prawda po pół tabletki dziennie rano i wieczorem ale jak długo mam to brać to nie wiem.
          Kaśka i Cyganiątko (23.11.2003?)

          • Re: Duphaston

            ja brałam poł tabletki rano i wieczorem az do 14 tygodnia. nie wiem dlaczego to dostalam, bo nie mialam zadnych komplikacji ani krwawien – chyba tak profilaktycznie
            efa + 16 tyg malenstwo

            • Re: Duphaston

              Ja również brałam duphaston. Chyba od 9 tygodnia ciąży do 11-12. Na początku po dwie tabletki, potem lekarz kazał mniejszać dawkę do całkowitego odstawienia.
              Pozdrawiam 🙂

              Ja & Ktoś (lub Ktosia) 11.09.2003

              • Re: Duphaston

                hey.
                Co to jest dupphaston, tyle o nim piszecie…
                Czy mozna je zazywac bez konsultacji lekarza?
                Mam okazje kupic te tabl, bez recepty. Staram sie o dzidzie juz 5 mies, i mam wodniste plamienia w II fazie cyklu, czy moge go przyjmowac?Slyszalam ze on ogolnie wplywa dobrze….

                • Re: Duphaston

                  Ja brałam do 16 tygodnia najperw 2×1, a potem jedna tabletke dziennie. Niestety w 19 tygodniu zaczęły sie jakies bóle podbrzusza i skurcze, i znowu go biorę (2×1).Lekarz mówił, ze do 24 tygodnia Duphaston ma działanie lekko rozkurczowe. No wiec jeszcze ze dwie paczuszki pójdą.A juz myslałam, że troche zaoszczędzimy…

                  Izka i Dzidzia 23.08

                  • Re: Duphaston

                    To jest lek hormonalny (progesteron) i nie powinno się brać go na własną ręke!!!!!

                    Ja & Ktoś (lub Ktosia) 11.09.2003

                    • Re: Duphaston

                      Bralam duphaston do 20 tyg. Na poczatku 2×1, a potem przez 10 dni 2×0.5. Lekarz przepisal mi go profilaktycznie, bo moja szyjka niezbyt mu sie podobala. W kazdym razie lek jest calkowicie bezpieczny dla dziecka i matki.
                      Pozdrawiam,

                      kasia (mama kwietniowa)

                      • Re: Duphaston

                        Ja tez zazywam Duphaston, gdyz mialam krwiaki na macicy i bylo to zagrozeniem dla ciazy. Zazywam 2 razy dziennie i mam odstawiac zmniejszajac dawke gdy poczuje ze dzidzia w brzuszku sie wierci.
                        pozdrawiam

                        Ania 26.09.03

                        • Re: Duphaston

                          Ja biorę po jednej tabletce dokładnie co 8 godzin, czyli trzy razy dziennie. Na samym początku brałam 2×1, ale w 5 tygodniu zaczęłam krwawić i właśnie ze względu na krwiaka w macicy lekarka zwiększyła mi dawkę. Teraz krwiak już się wchłania i od początku 14 tygodnia mam zmniejszyć dawkę do dwóch tabletek (teraz jestem w 12 tygodniu), a potem pewnie jeszcze będę zmniejszać.

                          Planetka i Brykacz (22.10.2003)

                          • Re: Duphaston

                            ja też go brałam od 6 do 18 tygodnia, bo miałam zagrożenie poronieniem, krwawienia i krwiaki.
                            Z tego co wiem – jest to lek bezpieczny dla dziecka a jego działanie powoduje zwiększenie hormonów odpowiedzialnych za ciążę i “pomagającej” jej.
                            Jest to też lek bardzo popularny i b. czesto stosowany – nawet bez takich doświadczen jak moje.
                            Pozdrawiam

                            • Re: Duphaston

                              Tez biore Duphaston. Od samego poczatku ciazu, tzn. od pierwszej wizyty w 5 tygodniu. Najpierw profilaktycznie, bo nic sie nie dzialo – 3 x dziennie. Potem mialam krwiaka i od 10 do 12 tygodnia bralam 4 x dziennie. Potem krwiak sie niemal caly wchlonal i biore 2 x dziennie. Jutro ide na kontrolne USG, a w czwartek do lekarza i zobaczymy co powie dalej. Ale z tego co powiedzial podczas ostatniej wizyty – jesli wszytsko z kraiwakiem bedzie ok, to bedzie mi zmiejszal dawke az do odstawienia przy pierwszych ruchach dzidzi.
                              ,
                              doris i Fasolka (13-10-2003)

                              Znasz odpowiedź na pytanie: Duphaston

                              Dodaj komentarz

                              Mozarella w ciąży

                              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                              Czytaj dalej →

                              Ile kosztuje żłobek?

                              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                              Czytaj dalej →

                              Dziewczyny po cc – dreny

                              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                              Czytaj dalej →

                              Meskie imie miedzynarodowe.

                              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                              Czytaj dalej →

                              Wielotorbielowatość nerek

                              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                              Czytaj dalej →

                              Ruchome kolano

                              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                              Czytaj dalej →
                              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                              Logo
                              Enable registration in settings - general