hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

ale sie usmialam;-)))))))
dzisiaj przyszedl facet z krzyzowkami…..otwieram drzwi(..w domu chodze w 2 kucykch tylko tak moge spiac odrastajace wlosy;-)) i facet do mnie:sa rodzice w domu???
a ja na to nie mamusia jest w pracy a tatus sie kapie ;-))))))))

13 odpowiedzi na pytanie: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

teo Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

hihihihihihi
pokaż jakieś zdięcie jak wyglądasz mała dziewczynko!!!!!:-)

ILONA I KUBEK(21.02.02)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

mozna mnie zobaczyc tu[Zobacz stronę]
teraz wygladam zupelnie inaczej;-))))))wlosy sa juz dlugie..i wygladam nieco starzej niz na tych zdjeciach 😉

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

Tiaaaaaaa………..
Mala dziewczynka z kucykami i tatuazem……

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(4 miesiące i 1/2!)

teo Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

nie da sie otworzyc, bo wychodzi ze przekroczony limit transferów…..

ILONA I KUBEK(21.02.02)

olag Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

wlasnie, przekroczony.

Olag (Nina 01.07.2002)

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

Fajny sposób na wszelkiej maści domokrążców….

Ola i maluchy: Staś (9.12.98), Tadzio (15.01.01) i Basia (11.01.03)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

mnie by nikt nie uwierzyl……..

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(4 miesiące i 1/2!)

renatek Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

Mi zdażyło się coś podobnego już dwa razy. Raz chyba prawie 2 lata temu. Drugi raz teraz w sierpniu jak byłam w ósmym miesiącu ciąży. Jak dobrze pamiętam też to był facet z krzyżówkami. Był sierpień więc ciepło. Ubrana byłam w koszulkę i krótkie leginsy. Włosy spięte w kucyk. Otwieram drzwi a facet pyta czy kogoś dorosłego nie ma. Ledwo wytrzymałam bez parsknięcia śmiechem przecież swoje 27 lat miałam i w dodatku okrąglutki brzuszek – czy tego nie widział?

Renata i 3,5 miesięczny Łukasz, któremu wyrżnął się dziś 2 ząbek

renia Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

hihi

Renia

Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

bylam dzis na waszej stronie; nic dziwnego, ze facet sie o rodzicow pytal, fiu fiu mama jak gimnazjalistka

a starsze panie nie zaczepiaja cie na ulicy z uwagami typu taka gowniara i ma dziecko???

tylko pozazdroscic ewuni takiej mamy 🙂

calkiem inaczej ciebie sobie wyobrazalam…….

Pozdrawiam

Ewa i Krzyś (6.12.2002)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

to przez te wlosy….jak uslyszalam d fryzjerki ze mnie troszke odmlodzila…..ja i tak nie wygladalam wczesniej na swoj wiek a teraz to dopiero;-)

Asia mama 13 miesiecznej Ewy

mama-asia Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

ale fajna historyjka. Takie zdarzenia chyba bardzo poprawiaja humor, co?
Mnie co prawda nikt nie kaze pokazywac legitymacji przed wejsciem do kina na film dla doroslych, ale i tak sie ciesze, jak mi ktos daje ok 20 lat (ostatnio mi sie zdarzylo), a ja mam 29.
I pomyslec, ze w wieku lat 10 okropnie sie wscieklam, gdy jakis pan spytal, czy juz chodze do szkoly. Opowiedzialam to mamie, a ona na to, ze przyjdzie taki czas, gdy sie bede z tego cieszyc.
Jakos nie moglam pojac, jak mozna sie cieszyc, gdy ktos uwaza mnie za smarkule. A tu prosze… jaka zmiana.
Caly dzien jestem zadowolona, gdy ktos mnie spyta, czy juz studiuje. 🙂

Mama Asia i Weronika (2 lata 5 miesiecy)

pikpok Dodane ponad rok temu,

Re: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

Hi,Hi,Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 🙂

Agnieszka i Olo

Znasz odpowiedź na pytanie: hihi mala dziewczynka z kucykami;-)

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Ratunku!!! czy Wam też się tak działo?
Od pewnego czsu mam problemy z komputerem, wpisuję i nie pojawiają się moje posty!!!!!!! widzę w monitorze że na dany post jest np. 12 odpowiedzi a gdy chcę otworzyć pokazuje
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
soczewki kontaktowe
Czy ktoras z was noszacych soczewki zauwazyla, ze w ciazy cos nie tak z nimi? Ja nosze je od dawna ale od kiedy jestem w ciay nie moge wytrzymac dluzej
Czytaj dalej