Ja już życzę Wesołych Świąt.

Cześć Dziewczyny!

Pomyślałam, że może część z Was wyjedzie do rodzin na Święta lub może nie każda będzie miała dostęp do komputera w Święta, więc ja już dziś życzę Wam wszystkim bardzo Szczęśliwych i Radosnych Świąt, dużo zdróweczka i spełnienia wszystkich marzeń, szczególnie tego, które myślę, że wszystkie tu teraz mamy na pierwszym miejscu.
Kto wie, może po Świętach przybędzie tu mamuś (prezencik od Zajączka:-)

Buziaczki dla Was.

8 odpowiedzi na pytanie: Ja już życzę Wesołych Świąt.

agahh Dodane ponad rok temu,

Re: Ja już życzę Wesołych Świąt.

I ja sie dolaczam do zyczen.Jutro mamy wolne wiec nie wiem czy zdazylabym zlozyc wam te zyczenia.Wesolego karpia…..ups to nie te swieta!Oczywiscie smacznego jajucha(plodnego tez dla przytulajacych sie:) i mokrego dynguska(tu tez mam skojazenia hi,hi:).

anet Dodane ponad rok temu,

Re: Ja już życzę Wesołych Świąt.

dzieki!!! Oj mi wlasnie w same Swieta Zajaczek powinien “ufundowac” prezencik – hi hi hi!!!!
Dla ciebie rowniez wszystkiego naj naj…
pozdrawiam cieplutko

Aneta+Agniesia (ur 7.07.2002)

katrin Dodane ponad rok temu,

Re: Ja już życzę Wesołych Świąt.

Ja równiez wam życze milych pogodnych świat wielkiej nocy, co by dla niektórych ta noc była rzeczywiście WIELKA :), smacznego jajeczka, mokrego dyndusa i spełanienia tych najdroższych waszemu sercu marzeń 🙂
katrin
ps.
może rzeczywiście przybędzie kolejnych mamuś wielkanocnych życzę tego wszystkim starającym sie.

flinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja już życzę Wesołych Świąt.

I ja dołączam się do życzen i mam wielką nadzieję,że wiele z nas dostanie ten prezent na zająca.flinka.

asiucha Dodane ponad rok temu,

Re: Ja już życzę Wesołych Świąt.

Też dołączam do życzeń – wszystkiego naj:
– smaczniejszego jajka
– mokrejszego dyngusa
– dowcipniejszego zajączka.
No i oczywiście spełnienia tego najważniejszego marzenia.

PS. A tak wogóle to w święta jast okazja aby “napchać” swoich mężczyzn jajkami bo to podobno tez nieźle dziła na ich “jajeczka” hi, hi, hi. Asia.

cindy Dodane ponad rok temu,

Re: Ja już życzę Wesołych Świąt.

Ja również dołączam się do życzeń Wielkanocnych. Samych uśmiechów na buziach i optymizmu w serduchach, zdrówka i miłości, spokoju ducha i radości ciała, a także zlanego i mokrego dyngusa w każdym tego słowa znaczeniu;-) I jeszcze życzę nam wszystkim, abyśmy nie zapomniały o sobie wzajemnie i jeszcze długo, długo spotykały sie w sieci, ale może już na innym forum, jako szczęśliwe mamusie.

SYLWIA ZAWSZE UŚMIECHNIĘTA STARAJĄCA SIĘ

komkoma Dodane ponad rok temu,

Re: Ja już życzę Wesołych Świąt.

Dolaczam sie do tych przemilych zyczen. Wesolego Alleluja.
Ale zamiast jajeczka (bo slyszalam, ze panowie nie powinni ich za duzo wcinac, moze rzezuszka ich, rzezuszka…)

-edyta Dodane ponad rok temu,

Re: Ja już życzę Wesołych Świąt.

Ja też Wam kochane życze wesołych świąt, a przede wszystkim spełnienia WSZYSTKICH marzeń!!!

Edyta

Znasz odpowiedź na pytanie: Ja już życzę Wesołych Świąt.

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
Badania prenatalne
Mam pytanie czy rinbice te badania. Jestem teraz za granica i za dwa tygodnie mam zamiar zrobic ale musze gdzies je zweryfikowac zwlaszcza ze wszystko jeste tu po angielsku i
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
co z fotelikiem?
Mamy fotelik od 0-13 kg. Do kiedy on tak naprawde sie przydaje? Bo na pewno nie do 13 kg.... Sara wazy ok 7 kg ale juz mysle powoli o zmianie
Czytaj dalej