Kciuki dla Dagamary!!!

Mam nadzieję, że Dagmara nie będzie mi miała tego za złe, ale jak zobaczyłam jej wykres to nie mogłam sie powstrzymać… no zobaczcie same: https://www2.fertilityfriend.com/home/DAGMARA
Trzymam zatem kciuki z całej siły, aby sie udało. I testuj jeszcze raz i melduj jaki wynik!!!

Pozdrawiam
Kryśka+Kuba (4.07.2002)+ prawdopodobnie Jagódka:

16 odpowiedzi na pytanie: Kciuki dla Dagamary!!!

borowka Dodane ponad rok temu,

Re: Kciuki dla Dagamary!!!

mocno trzymam, wykresik piękny, a test mogł jeszce po prostu nie wyjść

borówka .. to juz 6 cykl

lotos Dodane ponad rok temu,

Re: Kciuki dla Dagamary!!!

Dagmarka? 🙂 Mamy cię nakręcać????? Bo 16 dpo i @ ni widu ni słychu:) Byłoby napawdę milutko:)
Trzymam kciuki za ciebie! No i melduj kochana o rezultatach!!

blue Dodane ponad rok temu,

Re: Kciuki dla Dagamary!!!

No, no no!!!!!! Jaki ladny wykresik Trzymam w takim razie kciuki z calej sily!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pzdr

Moniś z Aniołkami i Wielką Nadzieją……..

samanta Dodane ponad rok temu,

Re: Kciuki dla Dagamary!!!

Ja również kibicuję Dagmarze (również na innym forum)

mkkafe Dodane ponad rok temu,

Re: Kciuki dla Dagamary!!!

hm, przepięęęęęknyyyyyyy:) testuj jeszcze raz, trzymam kciuki

Monika (9 cykl) i Agatka 4l

Dodane ponad rok temu,

Wariatki, ale kochane

ale mnie zaskoczylyscie tym postem. Myslalam, ze nikt nie zauwazy i tak minie kilka dni do @. Wiec.. Nie testuje.otoz jest kilka niejasnosci..
1. Nie jestem na 100% co do terimu owulacji, bo nie mialam brudzen, jka zawsze i typowych mocnych boli, tylko delikatne.Dodam, ze w tym cyklu robilam badania PRL i wyszlo, ze owu bedzie!!
2. Pilam od 1dc ziolka, ktor dostałam od Marty123, bo on na nich zaciążyła i mi sprezentowała, wiec one mogly mi namieszac
3. Bralam progesteron dluzej, niz zawsze i on mogl mi wydłużyc ta faze.. Ale takiej to jak zyje nie mialam długiej
4. test- powinien juz wyjsc 14dpo a nawet cienia II kreseczki nie było
5. Nie mam objawow coiążowych, ktore u mnie zawsze były wyrazne juz od owu.. nawet piers zaczełam czuc od 12dpo, jak nigdy, bo zawsze bolaly od owu, lub najpozniej 6dpo
6. Znam wiele przypadkow, ze @ pojawiala sie 18dpo, wiec..czekam dalej
7. i ostatnie.Zawsze testowalam początkiem weekendy, piatek, sobota i do poniedzialku juz albo bylam z @ albo po czyszczeniu, wiec sie boje powtorki.A na domiar wszystiego maz wyjezdza na weeken, wie bede sama z Damiankiem….

A w poniedzialek mam wizyte u gina i..koncze 28 lat!!Wiec tak mysle, i mam nadzieje, malenką, ale mam, ze moze prezent na urodzinki da mi ten na gorze??

Bardzo dziekuje, ze kciukasy, na pewno sie przydadza, ale ja naprawde nie lcze na nic, i jak znam zycie pewnie owu byla pozniej..i wszystko jest ok a @ poajwi sie np we wtorek i bedzie w terminie!!!

Bardszo dziekuje za wszystko i dam znac w poniedzialek co i jak, albo obserwujcie moj wykres, bo bede go pilnie uzupelniac!!!!

[Zobacz stronę]

miyu Dodane ponad rok temu,

Re: Kciuki dla Dagamary!!!

bardzo proszę oto moje KCIUKI :-))))))
niech temperaturka pięknie się utrzymuje przez następne 9 miesięcy 🙂

Miyu i….

ami7 Dodane ponad rok temu,

Re: Kciuki dla Dagamary!!!

Dagamara!!!!!!!!! ja też zaciskam kciuki!!!!!! I czekam na dobre wiadomości….!!!!!!

ami7
[Zobacz stronę]

kryska Dodane ponad rok temu,

Re: Wariatki, ale kochane

Testuj Dagmara!
Zobacz sobie na mój wykres: [Zobacz stronę] dość, że nie czułam bólu ovu to śluz też był jakiś niemrawy, ale zaznaczyłam.; ponadto zero bólu piersi.
W 25 d.c. (czyli 11 dni po uvu) nie było widać na teście kompletnie nic. W 27 d.c. była kreska bardzo blada jak cień (ale zaznaczyłam już jako +) i dopiero w 29 d.c. kreska w miarę widoczna.

Także testuj i melduj co u Ciebie.
Pozdrawiam
Kryśka+ Kuba (4.07.2002)+ prawdopodobnie Jagódka:

Dodane ponad rok temu,

dalej czekam, a dzis…chyba 18dpo???

Nie testowalam i nie zatestuje!! czekam do poniedzialku, bo obawiam sie jednak goscia w weekend!!!A jak tempka w poniedzialek bedzie powyzej 37- testuje- czyli 21dpo!!!???? I dodam, ze ociągam sie dlatego, ze nie mam objawow zacviążenia..piesi juz prawie nie czuje, tempka tez nie zadowala mnie, wiec na co mam liczyc???Tylko na @!!!

Pozdrawiam i licze na kolejne kciuki jeszcze przez 3 dni!!!

[Zobacz stronę]

Edited by Dagamara on 2004/09/24 09:46.

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Re: Kciuki dla Dagamary!!!

z calego serca zycze aby malenstwo zawitalo pod serduszko na 9 pieknych miesiecy

lotos Dodane ponad rok temu,

Re: dalej czekam, a dzis…chyba 18dpo???

Dagmarka- ty twardzielko:) Ja bym pękła już daaaaawno 🙂
Ale nie jęcz z tą tempka! Właśnie, że jest pikna! Oczekuję rewelacji miesiąca w poniedziałek! słyszysz? 🙂

ania

nuska Dodane ponad rok temu,

Re: dalej czekam, a dzis…chyba 18dpo???

Trzymam kciuki :o)
Rzeczywiście tardzielka z Ciebie :o))

NUŚKA + dwa Aniołki

Dodane ponad rok temu,

Re: dalej czekam, a dzis…chyba 18dpo???

tak, tak. Słysze Lotosku, ale powiem Wam, ze po raz pierwszy boje sie jak diabli i dlatego czekam.Dawniej to bym juz z 10 razy testowala a teraz??? Ale i czekam cierpliwie. Pewnie, jak jutro tempka nie spadnie zaczne sie nakrecac, jak cholera, bo to bedzie juz czas..

I dodam, ze od kilku dni piecze mnie czsami na dole, a i piersi znowu sie przypomniały, a rano juz myslalam, ze odpusciły sobie!!!

No nic, trzymajcie dalej a ja…dalej czekam niepewnie, co przyniesie kolejny dzien. Mam nadzieje, ze ta cierpliwosc bedzie wynagrodzona, kiedys!!!!

[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: dalej czekam, a dzis…chyba 18dpo???

Cierpliwośc zostanie ci wynagrodzona dwoma tłustymi ciążowymi krechami na teście, spokojnymi 9 miesiącami i cudnym bobasem na zakończenie – czego Ci gorąco życzę 🙂

Marzena i Kubuś

oraz nasze starania…

Dodane ponad rok temu,

@ przyszła z samego rana

i coz…jakos przeczuwalam, ze to nie teraz, nie to miejsce, nie ten czas..i mialam racje.Dziwiło mnie brak typowych objawow ciażowych, jakie mialam zawsze(3 razy). Tak wiec…dziekuj za kciuki i czekam na kolejną szanse!!!!

[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: Kciuki dla Dagamary!!!

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
Wrzesniówki- ja juz po :)
... i to jakis czas temu- 7.09, czyli 2 tygodnie temu, o 10:35 urodzil sie nasz synek Max. Mial przy narodzinach 3470g i dostal 9/10 punktów ( poczatkowo odjeli mu
Czytaj dalej
Dla starających się
szczepionka przeciw grypie...czy może zaszkodzić?
może macie wiedzę na temat szczepionki przeciw grypie..czy STARAJĄCE SIĘ mogą sie szczepić? nie zaszkodzi to ewentualnej ciąży? proszę o podpowiedź, bo mam dylemat. pozdrawiam
Czytaj dalej